Autor |
Wiadomość |
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-12-13, 19:54
|
|
|
W FL widze, że jest podobnie jak w preFL. No i co za tym nie trzeba demontować pompy |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2018-02-16, 16:36
|
|
|
Ma ktoś może schemat śrub od tej dużej miski ?. Bo wydaje się że wszystkie odkręciłem, a micha nie chce opaść. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2018-02-17, 19:10
|
|
|
Już zdjęta. Właśnie o tych dwóch zapomniałem. Teraz gorsze mam zmartwienie. Niektóre z części są nie do dostania. ale ogarniam powoli wszystko.
Uszczelniam cały motor. trochę tego jest. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-02-17, 23:54
|
|
|
a czego tam dostać nie możesz? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2018-02-18, 13:57
|
|
|
Wszystko można dostać, przynajmniej ja zadnych problemów nie miałem. Teraz z miesiąc temu cały dół od AHC robilem (z panewkami, pierścieniami i kompletem uszczelnień). Wszystko dostałem co było potrzebne. Jedyne z czym teraz możesz mieć problem to uszczelki chlodniczki oleju (ale ja je kupowałem w polowie roku 2017 to jeszcze były) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-02-18, 14:02
|
|
|
Od czerwca, czy lipca 2017 kupa rzeczy do D2 zostala wycofana |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2018-02-19, 05:27
|
|
|
dice111 napisał/a: | Od czerwca, czy lipca 2017 kupa rzeczy do D2 zostala wycofana |
Dokładnie tak jak piszesz.
Niektóre tylko serwis. W sobotę byłem u Cichego na Radzymińskiej. I niektóre rzeczy przestały być produkowane, a zamienników brak.
Nawet niektóre rury od odmy.
Może tylko do ABZ.
Ja uszczelniam całą motorownię.
[ Dodano: 2018-02-22, 12:57 ]
Potrzebuję plastikowy krociec łączący chłodniczkę oleju z blokiem silnika. Może ktoś się orientuje czy jest do dostania? U mnie jedną stronę miał urwaną. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-02-22, 17:51
|
|
|
077117411A dostępny bez problemu. Do tego dwa oringi 077121437. Choć teraz bym się chyba pokusił o http://allegro.pl/lacznik...7115254650.html |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-02-22, 23:08
|
|
|
]
Potrzebuję plastikowy krociec łączący chłodniczkę oleju z blokiem silnika. Może ktoś się orientuje czy jest do dostania? U mnie jedną stronę miał urwaną.
mam cały zestaw jak chcesz pw. |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-02-24, 23:50
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Wykonanie rurki super , ale najsłabszym ogniwem sa tam oringi - najtańsze jakie raczej mogą być |
No i tu mam pytanie, bo może masz wiedzę w temacie: kto obecnie robi takie pierdolety jak oringi, uszczelki dla VAGa? Bo gołym okiem widać różnicę między OE a aftermarketem. Raczej nie Victor Reinz i Elring, chyba że idzie to na ich linii, ale nie jest dystrybuowane jako zamiennik. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
|