Autor |
Wiadomość |
tomasz2810
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 47 Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 2 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2009-10-26, 20:43
|
|
|
Witam, miałem dokładnie ten sam problem i po wymianie tych modułów zapłonowych auto jeździ super na benzynie i na gazie. |
|
|
|
|
|
|
|
giwera44
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: Olszyna
|
Wysłany: 2009-10-26, 21:44
|
|
|
czesc,napisz dokladnie co sie dzialo z autem.pozdrwiam :-> |
_________________ giwera44 |
|
|
|
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2009-10-26, 23:09
|
|
|
akurat przy wypadaniu zapłonów nie ma wielkiej filozofii - moduły, świece, cewki, to najczęściej padające rzeczy a jeżeli pada coś większego, to po prostu ciężki przypadek |
|
|
|
|
giwera44
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: Olszyna
|
Wysłany: 2009-12-22, 11:42
|
|
|
Czy jest możliwe żeby jedna wtyczka pod pokrywą plastikową z lewej strony ( cyl. 1-4)była luźna, do niczego nie podpięta, taka sama jest z drugiej ale podpięta i podobna jest z przodu silnika u góry, zasłania ja obudowa, może tutaj leży moja dolegliwość z wypadaniem zapłonów? Na poczatku roku wymieniali mi termostat i może źle podłączyli? Co o tym myślicie/ pozdrawiam :-|
[ Dodano: 2009-12-23, 11:10 ]
16486 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
18157 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17087 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Potrzebuje opisy tych błędów,pozdrawiam |
_________________ giwera44 |
|
|
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2009-12-24, 19:31
|
|
|
Podepnę się pod temat. Bowiem mam problem rano gdy odpalam moją bestie to nie chodzi na wszystkie cylindry i miga mi kontrolka CAT co to może być ? Dodam że gdy samochód się zagrzeje chodzi elegancko na wszystkie cylindry. Możliwe że świece do wymiany ? Motor 4.2 V8 bez LPG. Czekam na jakieś sugestie i porady.
pozdrawiam
PS. Jeśli ktoś by był tak łaskawy prosił bym o odpowiedź na PW .
[ Dodano: 2009-12-26, 14:48 ]
Podepnę się pod temat :
Mam bowiem problem z moim A8 po podłączeniu VAG-a wyskakują mi następujące błędy:
16684-LOSOWE WYPADANIE ZAPŁONU
16692-BRAK ZAPŁONU CYLINDER 8
Auto nie chodzi na jeden cylinder i w blokach danych w VAG-u pokazuje mi BRAK SPALANIA NA 8 CYLINDRZE i obok pokazuje bodajże 82 i na 6 CYLINDRZE chyba 6.
Miga mi cały czas kontrolka CAT . Co to może być ? POMOCY !
[ Dodano: 2009-12-29, 16:22 ]
Super że ktoś mi pomógł... Problem rozwiązałem sam. |
|
|
|
|
jaano
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2010-02-03, 22:47
|
|
|
i co to bylo? - bo temat jest rownolegly..
te moduly?
czy cos z gazem? |
|
|
|
|
|
|
|
giwera44
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: Olszyna
|
Wysłany: 2010-02-04, 10:15
|
|
|
te objawy są na gazie tylko, czy bęzyna także? Napewno wymiana świec jest jak najbardziej pożądana , cewki także muszą być w porządku. Jeśli to tylko gaz to do regulacji, pisz dalej to pomyslimy, pozdrawiam ;-) |
_________________ giwera44 |
|
|
|
|
jaano
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2010-02-04, 12:01
|
|
|
dzieki,
objawy sa i na gazie i na benzynie, autem jezdze juz ponad 4lata (i troche juz znam moje A8), wiec swiece napewno trzeba bedzie wymienic.. w sumie to zawsze mialem jakies przypadlosci z tym wypadaniem zaplonow, ale po niedawnej wymianie wtryskow gazowych uspokoilo sie, do tego jak sie okazalo na jednej cewce zalozony byl za krotki izolator (sam to w koncu znalazlem) chyba z innego audi - nikt sie wczesniej nie kapnal bo wszyscy wykrecali po jednej cewce ...
teraz auto stalo u mechanikow chyba z 2 miesiace i musieli wysunac troche silnik zeby zdjac skrzynie, wiec moze gdzies cos "naciagneli" i moze urwali jakis kabel, albo cos w tym guscie..
chcieli mnie naciagnac na wymiane cewek zrzucajac na nie wine (na VAGu wychodzi tylko wypadanie zawplonow - sam sprawdzam), wiec zmienilem miejscami cewki i nadal na tych samych wypada.
na domiar zlego nie moge odkrecic tych modulow, bo zewrwal sie gwint pod spodem pod sruba i nie moge odkrecic sruby, wiec czeka mnie chyba ciecie lub rozwiercenie sruby, zeby je miejscami zamienic.
Tak przy okazji ktory modul odpowiada za ktore cylindry??
jeszcze sprawdze wszystko, bo i tak musze na reklamacje i poprawki pojechac.. wiec dam znac wkrotce |
|
|
|
|
|
|
|
RETON
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB+LPG
Imię: KRZYSIEK
Jeżdzę: AUDI A8 L
Wiek: 48 Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 22 Skąd: GRODZISK MAZ.
|
Wysłany: 2010-04-17, 08:49
|
|
|
takie przypadki najlepiej jesli nie tylko trzeba rozwiazywac u gazownika mechanika , czy mechanika gazownika, poniewaz opisane objawy moga wskazywac na problem i po stronie lpg i po stronie benzyny.
jesli na takiego czlowieka nie trafisz, to bedziesz krazyl w takim magicznym kregu: gazownik - mechanik - gazownik inny - mechanik!
dodam tylko ze w swojej jak pojawil mi sie przypadek wypadania zaplonu na jednym cylindrze, a ma a8 po lifcie - bez modulow, to problem powodowal zawieszony wtryskiwacz gazowy - tzn caly czas byl otwarty, zalewal ten cylinder a ECU traktowalo to jako wypadanie zaplonu i odlaczalo cylinder. |
|
|
|
|
jaano
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2010-04-20, 21:57
|
|
|
U mnie okazuje sie ze problem byl po stronie modulow ale faktem jest tez ze wymienialem niedawno listwy wtryskowe i tez po tym bylo duzo lepiej..
pani w sklepie polecila mi jakies niemieckie zamienniki po 180zl (niepamietam nazwy)
i wszystko hula
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
mr_nuke
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2, A80, Yamaha WR
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2012 Posty: 21 Skąd: Wu-Ka śląsk
|
Wysłany: 2016-04-01, 17:36
|
|
|
Podłącze się pod temat.
Dziś wyskoczyły mi błędy 16684 (wypadanie zapłonów) oraz 16687 (wypadnie zapłonu na 3 cylindrze) cewki podmieniałem miejscami, świece również, a nadal pokazuje powyższe błędy, nadal na 3 cylindrze. Rzecz dzieje się zarówno na benzynie jak i na gazie.
Jakieś pomysły? |
_________________ Do jazdy wystarczą cztery kółka, ale cztery cylindry to za mało |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-04-01, 18:17
|
|
|
moduły zapłonowe zamien miejscami i zobacz czy wypadanie nadal jest na 3 czy przeskoczylo na inny. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
mr_nuke
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2, A80, Yamaha WR
Wiek: 37 Dołączył: 14 Cze 2012 Posty: 21 Skąd: Wu-Ka śląsk
|
Wysłany: 2016-04-01, 19:04
|
|
|
i tu jest pies pogrzebany... przeniosło się na 4-ty cylinder czyli pozostaje szukanie modułu. |
_________________ Do jazdy wystarczą cztery kółka, ale cztery cylindry to za mało |
|
|
|
|
MICRII
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 76 Skąd: Bystrzyca Górna
|
Wysłany: 2016-12-30, 17:48
|
|
|
U mnie ten sam problem, s8 lift. Wypadanie zapłonów 1-2-3-4 cyl. świece, cewki nowe 12 tys temu wymieniane. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|