Autor |
Wiadomość |
Kondek25
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 24 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: 2017-01-25, 20:05
|
|
|
Odkopię trochę temat. Problem w sumie na gazie. Na benzynie nie ma błędów, jedzie ładnie, przełączam na gaz, zaczynają wypadać zapłony (16684), przełączę na benzynę, skasuję błąd i jest ok. Znowu przełączę na gaz i dupa. Przez jeden dzień po ustawieniu gazu było ok, nic się nie działo, kolejny dzień już coś poszarpywał, kolejny masakra, nie da się na gazie jeździć. Zastanawiam się czy na przykład komp od gazu albo instalacja elektryczna gazu może tak mieszać? Moduły podmieniałem na inne i zero różnicy. W przyszłym tygodniu może podjadę do gazownika który mi to raz ładnie ustawił żeby zobaczył czy nic się nie zmieniło. Jakieś jeszcze propozycje? |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-25, 20:32
|
|
|
A i wtrysk mógł paść. Bez pana gazownia się nie obedzie |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
wragus
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 26 Cze 2015 Posty: 19 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2017-02-04, 10:55
|
|
|
Ostatnio wyskoczyły mi kontrolki CAT + Trakcja.
Autem na niskich obrotach strasznie trzęsie, nie ma mocy.
Problem wcześniej znikał po zgaszeniu auta i odpaleniu lecz po mrozie -22,50 zostało
Błędy w VAG
SILNIK
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16690 Brak zapłonu cylinder 6
ABS
761 Uszkodzenie w pamięci sterownika silnika
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Wymiana modułu zapłonu POMOGŁA DZIĘKI FORUM!!!
130ZŁ dwa moduły zapłonu z uchwytem |
_________________ Regulamin! Nie wolno reklam. ( Zrozumiałem ) |
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 128 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2024-12-24, 23:35
|
|
|
kojarzysz czy w prelifcie środkowa śruba M6 mocowania modułów zapłonu ma w tulei wokół siebie jakiś porcelanowy filtr nie wiem zakłóceniowy? Jak on się dosłownie posypał, możliwe że problem z równą pracą AKG na wolnych rpm po odpaleniu auta? |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 536 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2024-12-25, 20:16
|
|
|
Pierwsze słyszę o czymś takim. Płyta mocująca modułów jest przykręcona do nitonakrętek we fartuchu nadkola dwiema M6. Środkowa, trzecia M6 trzyma plastikową maskownicę. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 128 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2024-12-25, 20:59
|
|
|
hmm ale właśnie ta środkowa najdłuższa i od góry w szerszej tulei, a gwint dopiero pod podstawą modułów.. |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 536 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2024-12-25, 21:58
|
|
|
Zrób zdjęcie. Niemniej przypuszczam że mówisz o tulejce dystansowej, która się urwała od plastikowej osłony. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 128 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2024-12-25, 22:17
|
|
|
aaaaa Pepek masz rację, bo śruba w gwincie podstawy od spodu była zapieczona/skorodowana.. co w całym ty zestawie odpowiada za odprowadzanie ciepła? Czyżby to aluminium w tulei dystansowej? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 536 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2024-12-25, 22:25
|
|
|
Płytka montażowa. To się znów tak strasznie nie grzeje. Najważniejsze żeby była czysta i plecki modułów zostały posmarowane pastą termoprzewodzącą (zwykłą do procesorów). |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 128 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2024-12-25, 22:34
|
|
|
plecki, tzn ich powierzchnie od strony płytki montażowej? |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 536 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2024-12-25, 22:38
|
|
|
Tak. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 128 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2024-12-25, 22:43
|
|
|
dzięki wielkie Pepek, ale moja 8mka mnie rozwala, najpierw nie chciała zapinać skrzynia a silnik cacy nawet po półrocznym staniu, a potem kuleje silnik z wypadaniem zapłonu, błędem regulatora wolnych i zaworem odpowietrzania zbiornika paliwa (żadnego nad- ani podciśnienia w zbiorniku nie było), jak już po odpaleniu korygowałem wolne pedałem gazu aby nie zgasł, tak co 15 sekund podnosi obroty (również podczas jazdy) o 500rpm w górę i odpuszcza..
Masz patent, jak na krótko rozwiązać kwestię czujnika hamulców, aby cały czas sterownik skrzyni otrzymywał sygnał wciśniętego hebla? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 536 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2024-12-25, 22:58
|
|
|
Co to ma na celu?
Widzę że masz silnik AKG. Tam z tego co pamiętam były, z uwagi na spełnienie norm emisji, kombinacje z odprowadzeniem par paliwa z wtryskiwaczy z powrotem do dolotu. Weź porozbieraj osłony silnika i popatrz czy wszystkie węże i złączki tego eksperymentu są całe. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 128 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2024-12-25, 23:22
|
|
|
aaaaa do ostatniej mojej odpowiedzi zapomniałęm dopisać, że z chwilą jak silnik zaczął kuleć skrzynia przeniosła moment na półosie..
[ Dodano: 2024-12-25, 23:23 ]
normy jakieś były, ale co z tego skoro w FL już z tego zrezygnowali.. |
|
|
|
|
|
|
|
|