Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB ] Wypadanie zapłonów  
Autor Wiadomość
Kondek25 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 24
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2017-01-25, 20:05   

Odkopię trochę temat. Problem w sumie na gazie. Na benzynie nie ma błędów, jedzie ładnie, przełączam na gaz, zaczynają wypadać zapłony (16684), przełączę na benzynę, skasuję błąd i jest ok. Znowu przełączę na gaz i dupa. Przez jeden dzień po ustawieniu gazu było ok, nic się nie działo, kolejny dzień już coś poszarpywał, kolejny masakra, nie da się na gazie jeździć. Zastanawiam się czy na przykład komp od gazu albo instalacja elektryczna gazu może tak mieszać? Moduły podmieniałem na inne i zero różnicy. W przyszłym tygodniu może podjadę do gazownika który mi to raz ładnie ustawił żeby zobaczył czy nic się nie zmieniło. Jakieś jeszcze propozycje?
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-01-25, 20:32   

A i wtrysk mógł paść. Bez pana gazownia się nie obedzie
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
wragus 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 26 Cze 2015
Posty: 19
Skąd: Leśna
Wysłany: 2017-02-04, 10:55   

Ostatnio wyskoczyły mi kontrolki CAT + Trakcja.
Autem na niskich obrotach strasznie trzęsie, nie ma mocy.

Problem wcześniej znikał po zgaszeniu auta i odpaleniu lecz po mrozie -22,50 zostało :)

Błędy w VAG
SILNIK
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16690 Brak zapłonu cylinder 6

ABS
761 Uszkodzenie w pamięci sterownika silnika
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY


Wymiana modułu zapłonu POMOGŁA DZIĘKI FORUM!!!
130ZŁ dwa moduły zapłonu z uchwytem :)
_________________
Regulamin! Nie wolno reklam. ( Zrozumiałem :) )
 
 
kubaziel 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 128
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2024-12-24, 23:35   

FOSS napisał/a:
..


kojarzysz czy w prelifcie środkowa śruba M6 mocowania modułów zapłonu ma w tulei wokół siebie jakiś porcelanowy filtr nie wiem zakłóceniowy? Jak on się dosłownie posypał, możliwe że problem z równą pracą AKG na wolnych rpm po odpaleniu auta?
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 536
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2024-12-25, 20:16   

Pierwsze słyszę o czymś takim. Płyta mocująca modułów jest przykręcona do nitonakrętek we fartuchu nadkola dwiema M6. Środkowa, trzecia M6 trzyma plastikową maskownicę.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
kubaziel 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 128
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2024-12-25, 20:59   

hmm ale właśnie ta środkowa najdłuższa i od góry w szerszej tulei, a gwint dopiero pod podstawą modułów..
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 536
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2024-12-25, 21:58   

Zrób zdjęcie. Niemniej przypuszczam że mówisz o tulejce dystansowej, która się urwała od plastikowej osłony.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
kubaziel 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 128
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2024-12-25, 22:17   

aaaaa Pepek masz rację, bo śruba w gwincie podstawy od spodu była zapieczona/skorodowana.. co w całym ty zestawie odpowiada za odprowadzanie ciepła? Czyżby to aluminium w tulei dystansowej?
  
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 536
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2024-12-25, 22:25   

Płytka montażowa. To się znów tak strasznie nie grzeje. Najważniejsze żeby była czysta i plecki modułów zostały posmarowane pastą termoprzewodzącą (zwykłą do procesorów).
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
kubaziel 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 128
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2024-12-25, 22:34   

plecki, tzn ich powierzchnie od strony płytki montażowej?
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 536
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2024-12-25, 22:38   

Tak.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
kubaziel 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 128
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2024-12-25, 22:43   

dzięki wielkie Pepek, ale moja 8mka mnie rozwala, najpierw nie chciała zapinać skrzynia a silnik cacy nawet po półrocznym staniu, a potem kuleje silnik z wypadaniem zapłonu, błędem regulatora wolnych i zaworem odpowietrzania zbiornika paliwa (żadnego nad- ani podciśnienia w zbiorniku nie było), jak już po odpaleniu korygowałem wolne pedałem gazu aby nie zgasł, tak co 15 sekund podnosi obroty (również podczas jazdy) o 500rpm w górę i odpuszcza..

Masz patent, jak na krótko rozwiązać kwestię czujnika hamulców, aby cały czas sterownik skrzyni otrzymywał sygnał wciśniętego hebla?
  
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 536
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2024-12-25, 22:58   

Co to ma na celu?
Widzę że masz silnik AKG. Tam z tego co pamiętam były, z uwagi na spełnienie norm emisji, kombinacje z odprowadzeniem par paliwa z wtryskiwaczy z powrotem do dolotu. Weź porozbieraj osłony silnika i popatrz czy wszystkie węże i złączki tego eksperymentu są całe.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
kubaziel 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 128
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2024-12-25, 23:22   

aaaaa do ostatniej mojej odpowiedzi zapomniałęm dopisać, że z chwilą jak silnik zaczął kuleć skrzynia przeniosła moment na półosie..

[ Dodano: 2024-12-25, 23:23 ]
normy jakieś były, ale co z tego skoro w FL już z tego zrezygnowali..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.