Autor |
Wiadomość |
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-07-20, 16:04
|
|
|
Termostat dostał nowy.
Dolny wąż jest gorący po przekroczeniu temp. granicznej, znaczy na moje oko drugi obieg działa. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-07-20, 22:18
|
|
|
nowy jaki? Chinski za 40zł czy ori za 160? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-07-21, 20:32
|
|
|
Na razie jeżdżę i obserwuję zachowanie |
_________________
|
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-08-02, 16:51
|
|
|
W czwartek byłem na przeglądzie LPG.
Oprócz standardowej regulacji i wymiany filtrów okazało się, że czujnik ciśnienia gazu wariował.
Po wymianie temperatura stoi jak drut na 90.
Nie wiem czy można to z tym wiązać, ale... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-08-03, 14:48
|
|
|
Pstryknij fotkę jak masz zamontowany reduktor. Może miałeś jeden z węży zagięty i dopiero przy wyższych obrotach przepychało płyn chłodzący a chłopaki gaziaki to zobaczyły, wyprostowały i skasowały za czujnik
A wpływ tego czujnika na temperaturę jest taki jak tajfunów na rozwój kolarstwa w Chinach <jezyk> |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-04-06, 17:58
|
|
|
To odgrzeje kotleta. Wczoraj sam spanikowałem. Temperatura na zewnątrz sięgała 28-30* i po postoju w korku auto zagrzało mi się do blisko średnio 110*C. Ciężko było mi zbić temperature, wyskoczyłem na trase i zbijałem i zbijałem. Chwila na światłach i znów leci w góre jak szalona.
Termostat raczej ok bo węże "u góry" jak i "na dole" są gorące.
Zastanawiałbym się na wiskozą. To chyba nie było normalne że przy temperaturze 100* zatrzymałem ręką wisko i nawet mnie palce nie zabolały? Wręcz zakręciłem nim "w drugą strone" i chwile się pokręcił zanim zaczął się obracać we właściwą strone...
Kiedy powinien się załączać wiatrak od klimy? Na pewno jest sprawny bo jak spinałem go na krótko to osiągał taką moc że bałbym się próbować go zatrzymać gołą ręką
Kiedy powinien on startować? Nie zwróciłem uwagi by kiedykolwiek on mi się załączał. A myślę że gdyby on wspomagał to silnik by się nie grzał w korkach bo naprawdę nieźle dmucha. |
|
|
|
|
|
|
|
Jarek1988
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: LUB
|
Wysłany: 2016-04-07, 12:21
|
|
|
Wiatrak od klimy włącza się w 2 przypadkach - jak masz włączoną klimatyzację pracuje cały czas. Drugi przypadek to gdy temp. płynu chłodzącego wzrośnie powyżej 100 stopni (chyba coś koło 110 ale niech ktoś zweryfikuje informację odnośnie temp.) |
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-04-07, 14:07
|
|
|
U to coś mam nie halo. Pewnie jakiś czujnik bo nie włączai się ten wentylator pp włączeniu klimatyzacji |
|
|
|
|
|
|
|
Jarek1988
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: LUB
|
Wysłany: 2016-04-07, 15:58
|
|
|
Ja właśnie wymieniałem u siebie ten wentylator bo w ogóle nie działał. Jak dobrze pamiętam nowy zamiennik coś koło 150 zł. Pasuje od A4, A6 i Passata B5 (przynajmniej do mojego silnika). |
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-06-01, 20:02
|
|
|
Panowie, a da sie sprawdzic czy wiatrak zalacza 2 bieg bez zagrzania auta do 110*? jakis test VAGiem czy cos w tym stylu. dzis w korku przy 32*(wg zegarow) temperatura podskoczyla mi do 105* i zaczalem sie stresowac. plynu nie ubywa. jak wczesniej jezdzilem to 90* trzymalo rowno, w zimie to nawet nie drgnelo powyzej tych 90*. jeszcze wisko nie sprawdzalem, bo dopiero temat znalazlem. pewnie jutro zerkne, jesli nie bedzie lalo |
|
|
|
|
|
|
|
jarogmur
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Lut 2015 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-06-01, 20:34
|
|
|
Panowie wymieńcie wisko. Jeżeli tego nie robiliście to na 99% będzie oryginał z fabryki. U mnie siedziało z 1997 roku. Po wymianie na Behr brak jakichkolwiek problemów z rosnącą temperaturą. Wcześniej wymieniłem termostat i pompę wody (przy okazji rozrządu) a temperatura wariowała.
Wiskoza "organoleptycznie" zachowywała się ok ale niestety nie działała jak należy. |
_________________ Pozdrawiam Jaro |
|
|
|
|
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-06-02, 18:29
|
|
|
ja jednak wolalbym sprawdzic wszystko co moge bez wydawania pieniadzy zanim sie rzuce na nowe wisko. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|