|
Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-04-19, 12:49
|
|
|
No, no ...polecałem te świece do silnika bez LPG, z LPG tylko i wyłącznie jedno elektrodowe |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
karhu
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: audi A8 D3 BFM
Wiek: 47 Dołączył: 11 Gru 2016 Posty: 55 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-05-03, 22:06
|
|
|
niestety po wymianie swiec delikatne falowanie nadal występuje
moze czas najwyszy na wymianę wszystkich węzyków od podcisnienia dzis znalazle jeden pekniąty w miejscu laczenia z plastikowa rurką idącą gdzieś do nadkola lewego na wysokość zbiorniczka od plynu wspomagania
nie przegladalem jeszcze forum - jaka srednica wezyków i czy kupic w oplocie czy jakies inne jak tak to gdzie?
nadal nie otrzymalem odpowiedzi gdzie w vagcom sprawdzic czasy wtrysków - zgodnie z zamieszczonym zdjeciem w serwisie LPG jakos to zmierzono i podano roznie wartosci dla benzynowych jak i gazowych
z gory dziekuje za odp. |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-05-04, 13:48
|
|
|
W pierwszym filmie w grupie drugiej jest parametr "inj on time" to uśredniony czas otwarcia wtryskiwaczy.
O chwilowym składzie powie korekta krótkotermionowa STFT, o całości długoterminowa- LTFT. U mnie w ABZ to coś grupa 10.
Przy gazie do dechy warto też obserwować napięcie z sond lambda (też jest w którejś grupie) - powinno być zawsze w górnej granicy, czyli bogato. To powinno zapewnić że zawory nie popłyną.
Rozumiem, że instalacja to wtrysk fazy ciekłej. Wtedy faktycznie korekt czasu jak przy fazie lotnej nie potrzeba. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-04, 19:38
|
|
|
karhu napisał/a: | niestety po wymianie swiec delikatne falowanie nadal występuje
moze czas najwyszy na wymianę wszystkich węzyków od podcisnienia dzis znalazle jeden pekniąty w miejscu laczenia z plastikowa rurką idącą gdzieś do nadkola lewego na wysokość zbiorniczka od plynu wspomagania
nie przegladalem jeszcze forum - jaka srednica wezyków i czy kupic w oplocie czy jakies inne jak tak to gdzie?
nadal nie otrzymalem odpowiedzi gdzie w vagcom sprawdzic czasy wtrysków - zgodnie z zamieszczonym zdjeciem w serwisie LPG jakos to zmierzono i podano roznie wartosci dla benzynowych jak i gazowych
z gory dziekuje za odp. |
kolego ja jeżdziłem bez zbioniczów ciśnienia tych niebieskich "bałwanków " falowania nie było, tam bym problemów nie szukał , oczywiście powinno być to zrobione ale raczej nie pomoże |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-05-05, 20:22
|
|
|
falowanie to albo lewizna albo podlewanie nieprawidłowe |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |