Autor |
Wiadomość |
Dudkens
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dominik
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 33 Skąd: California
|
Wysłany: 2014-10-17, 18:00 [D2 99 4.2PB
] Auto przestało jechać :)
|
|
|
Witam. Dziś po odpaleniu autka i przejechaniu około 300 metrów silnik zaczął delikatnie przerywać i tracić moc, lecz ustąpiło po gwałtownym dodaniu gazu. Zaświtało mi w głowie, żeby zawrócić do domu póki jestem niedaleko, po czym auto zaczęło przerywać na dobre, ale bez szarpania, jakby mi cylindrów ubywało, no i za następne 200m Ameno:P Więc bungy na podwórko i VAG. W sumie żadnych błędów. Odczekałem trochę i próba odpalenia, auto puściło bąka, może dwa i kaplica. Vag pokazał błąd:
-18057 p1649
-65535
Pompę paliwa definitywnie wykluczam.
Czy jest osoba, która mogła by mnie troszkę pokierować?
P.S po wykasowaniu w/w błędów, nie wróciły one ponownie. |
_________________ Ręka majstra więcej znaczy, niż narzędzia u partaczy |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-17, 19:15
|
|
|
zobacz czy masz iskrę i czy paliwo jest podawane |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-10-17, 19:45
|
|
|
Tak jak pepi, napisał mimo że pompę wykluczasz. |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-10-17, 20:18
|
|
|
Dlaczego wykluczasz pompę ? Ile masz paliwa ? . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-10-17, 20:20
|
|
|
Dominik a tak zapytam nie z ciekawości ale z chęci pomocy. Czemu wykluczyłeś pompę ?
18057 P1649 4689 CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM.
Ouuu, sprawdziłem oznaczenie drugiego błędu
65535 P0603 FFF Uszkodzony sterownik ECM.
Na początek sprawdź bezpieczniki |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Dudkens
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dominik
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 33 Skąd: California
|
Wysłany: 2014-10-17, 20:42
|
|
|
Pompę zakładałem nówkę bosh-a około rok temu i powiedzmy, ze uznałem iż w tym aucie nie ma rezerwy do wykorzystania, a złożyłem wszystko jak trzeba bo działa jak trzeba, więc uznałem, że jest ok, tym bardziej, że słychać ją bez wycia i po każdym zapłonie, a i teraz mam paliwa ponad 1/4 zbiornika. A przy zajechaniu poprzedniej pompy paliwa, auto załapywało, a tu nic się nie dzieje. A z tym sterownikiem też bardziej to obstawiałem, ale naładowałem baterie i błąd się nie pojawia. Ale zrobię jak radzicie Panowie, nie ma co dumać Dam znać do godziny. |
_________________ Ręka majstra więcej znaczy, niż narzędzia u partaczy |
|
|
|
|
|
|
|
sebek1195
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: sebastian
Jeżdzę: a8 d2,nsr125
Wiek: 29 Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 41 Skąd: ostrowiec sw
|
Wysłany: 2014-10-18, 06:13
|
|
|
Dla pewności zalej benzyny ponad połowę. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-18, 06:30
|
|
|
rok dla pompy to i tak sporo |
|
|
|
|
|
|
|
sebek1195
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: sebastian
Jeżdzę: a8 d2,nsr125
Wiek: 29 Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 41 Skąd: ostrowiec sw
|
Wysłany: 2014-10-18, 09:31
|
|
|
To jest tylko życie. Było na forum kilka przypadków że po wymianie pompy w krótkim czasie znowu odmawiała. |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-10-18, 10:12
|
|
|
pepi, pisał aby sprawdzić czy paliwo dochodzi. Więc sprawdzić 2min roboty i wszystko jasne, oczywiście ma "walić" z wężyka anie tylko wypływać.
Następnie iskra czy jest, jak jest to sterownik powinien być ok. Błąd mógł wyskoczyć jak aku padał.
Już coś będzie wiadomo więcej, ale cza się za robotę złapać a nie dyskutować |
|
|
|
|
|
|
|
Dudkens
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dominik
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 33 Skąd: California
|
Wysłany: 2014-10-18, 10:14
|
|
|
Sprawdziłem bezpieczniki i są ok, ładuje baterie i za niedługo odburze na plaku, jak załapie to znaczy, że macie racje, co w sumie byłaby najlepsza opcja
Zwracam honor, spuszczam głowę, wciągam gila i zamawiam pompę
Co te auta mają w sobie, że zamawiam kolejną pompę zamiast spuścić je do rzeki. Na podtlenku plaka V8 zagadało jak nowe. Dziekuję za pomoc w rozwiązaniu problemu.
Ale widze, że w dzisiejszych czasach części germany i china różnią się tylko ceną i to znacznie. Pozdro. |
_________________ Ręka majstra więcej znaczy, niż narzędzia u partaczy |
|
|
|
|
sebek1195
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: sebastian
Jeżdzę: a8 d2,nsr125
Wiek: 29 Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 41 Skąd: ostrowiec sw
|
Wysłany: 2014-10-21, 08:47
|
|
|
Dudkens, i co było, pompa jednak ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-10-21, 12:36
|
|
|
Zanim zamówisz pompę warto by wszystko posprawdzać. Ja miałem kiedyś szczelony wąż w koszu i też paliwa nie było.
Ale widzisz jak to jest, to co definitywnie wykluczyłeś spłatało figla |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-21, 13:03
|
|
|
mechanicy to zazwyczaj robią metodą wymieniania
ale dla siebie lepiej być pewnym |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-21, 13:16
|
|
|
Witam!
Piszesz ze wymieniasz kolejna pompe.A jesli moge spytac to ktory filtr paliwa?
Stefan. |
|
|
|
|
|