Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Umiejscowienie termostatu w silniku AQF  
Autor Wiadomość
bombowozista 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafi
Jeżdzę: AUDI A8 ASB
Wiek: 46
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 86
Skąd: E Ł K
Wysłany: 2012-02-01, 21:20   [D2 99 4.2PB/LPG ] Umiejscowienie termostatu w silniku AQF

Jak w temacie w którym miejscu w silniku 4.2 AQF umiejscowiony jest termostat bo chyba czeka mnie wymiana (mam nadzieję że nie trzeba rozrządu robierać)
_________________
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2012-02-01, 21:30   

z tego co wiem to podłączony jest tam wąż od chłodnicy, trzeba zdjąć osłony silnika mieć małe rączki i do dzieła
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2012-02-01, 23:21   

Niestety muszę Cię zmartwić. W autach po FL termostat umiejscowiony bodaj pod pompą wody, a to wiąże się ze zwalaniem rozrządu. Przykro mi ale to chyba prawda.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-02-01, 23:27   

daro72 napisał/a:
Niestety muszę Cię zmartwić. W autach po FL termostat umiejscowiony bodaj pod pompą wody, a to wiąże się ze zwalaniem rozrządu. Przykro mi ale to chyba prawda.

Cóż AQF to ja jeszcze nie rozbierałem ale AVP tak i z tego co wiem to wszystkie po-lifty mają właśnie tak jak napisał Daro.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2012-02-02, 18:54   

bombowozista napisał/a:
termostat bo chyba czeka mnie wymiana (mam nadzieję że nie trzeba rozrządu robierać)

dlaczego chcesz wymieniać termostat?....głównie w tych silnikach padają czujniki temperatury cieczy chłodzącej ;-) ...chyba ,że już zdiagnozowałeś...to sorry.
Jeśli miałem rację....o czym jestem przekonana na 75 % to :mrgreen:
 
 
bombowozista 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafi
Jeżdzę: AUDI A8 ASB
Wiek: 46
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 86
Skąd: E Ł K
Wysłany: 2012-02-04, 12:35   

Jeszcze nie diagnozowałem. Być może to jakiś czujnik (tem. max na trasie 70 stopni przy tych mrozach).
Rano mam teraz ogromne problemy z rozruchem jakby ssania wogóle nie było i chodzi po odpaleniu jak traktor (zapalają się kontrolki od abs i kontroli trakcji) jak go chwilę potrzymam na obrotach to zaskoczy i chodzi normalnie (kontrolki gasną)
_________________
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2012-02-04, 12:57   

Podłącz pod Vaga i sprawdź czy niema wypadania zapłonów. Brak spalania na cylindrach może też objawiać się niską temperaturą. Czy nie masz problemów czasem z mocą auta. Braki spalania na jednym cylindrze często przy takiej mocy auta jest nieraz nie odczuwalny.
U mnie nawet przy temperaturze -27 silnik po przejechaniu około 3/5 kilometrów ma już 90 stopni. Właśnie u siebie ostatnio też wymieniałem termostat bo temperatura była za niska.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
Tomcio0016 
Użytkownik



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-04-10, 16:01   

W AQF termostat jest tak badziewnie schowany za obudową rozrządu że niestety trzeba ściągać pasek aby się do niego dostać :( niestety sam przerabiałem to 2 dni temu. Kiepskie rozwiązanie tym bardziej że termostat raczej nie jest wiecznie trwały.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.