Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL] Bilstein B8 + Jamex -50mm  
Autor Wiadomość
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-10-23, 20:13   

Mucholejkolator, nie jestem do końca w temacie tych "talerzy".

Jak możesz wytłumacz jeszcze raz o co z tym chodzi. Jeżeli ja dobrze rozumiem, talerze od A8 różnią się od S8 wysokością 20mm? Czyli jeżeli mam S8 to już nie obniżę kombinując przy mocowaniach, tylko gwint albo inne sprężyny?
_________________

 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-10-23, 22:38   

Panowie wiem, że ze zdjęć niewiele wynika dlatego zrobiłem na szybko rysunek poglądowy.

sebos17 napisał/a:
Czyli jeżeli mam S8 to już nie obniżę kombinując przy mocowaniach, tylko gwint albo inne sprężyny?


Nie posiadam takiej wiedzy czy we wszystkich poliftowych S8 były już te "talerze obniżające". Wiem, że te pochodzą z S8 2002 a jakie są u Ciebie nie wiem. Musisz sprawdzić. Jeżeli masz B6 to możesz niżej osadzić sprężyny na amorkach robiąc nowe, niższe nacięcia pod ograniczniki wysokości. W przypadku Sachsów (BOGE) nie ma takiej możliwości bo tam ogranicznikiem wysokości pod dolne talerze sprężyn są zgubienia samego materiału ścianki amortyzatora (wybulenia) :->


 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2012-10-24, 07:05   

Mucholejkolator, Powiedz mi jeszcze, czy jak wykonam te nacięcie w B6, to będę mógł sobie przekładać ten ogranicznik kiedy chcę, czy zakłada się go raz na stałe?
_________________

 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-10-24, 10:50   

Kiedy chcesz, oczywiście po demontażu sprężyny z amorka :-> Jest to rodzaj segera zewnętrznego, który zakłada się w rowek i jeśli masz kilka rowków osadzasz go w dowolnym akurat potrzebnym poziomie :-D
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2012-10-28, 10:31   

To ja wam powiem, że nie widziałem różnicy bo wszystkie talerze jakie mam są takie jak w S8 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wygląda na to, że różnie z tym bawa bo moja seria miała te obnizające.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-11-10, 21:23   

wiec tak robiłem a6 na koni i tam rzeczywiście jest rowek i taka podstawka
ale tylko jeden rowek
amortyzator porównałem do czarnego z a8 jest taki sam kielich na tej samej wysokości
w mojej mega twardej porównałem z tym czarnym bo ja mam czerwone jest taki sam długość wysokość
podstawki górne są różne mowa przed i po lifcie
jedynie co jest tan na prawdę zmienione to jest sprężyna
i ona jest o jakieś 10 cm krótsza i z drutu o 2mm większego
przynajmniej było tak w autach które miałem
ale jeszcze mam 2 a6 do roboty i jedno s8
to porównam :-D
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-05-08, 06:44   

odgrzeje Kotleta, poniewaz w mojej S8 jest mala rożnica miedzy tyłem a przodem w szparach miedzy kołem a nadkolem.
Co prawda auto stoi prawidłowo czyli obserwując cała bryłę auta, przód jest ciut niżej niz tył, ale patrząc na nadkola ten efekt znika :)
A ze na lato mam felgi 20" wyraźnie zwiekszył sie prześwit w auicie w porównaiu z zimowymi 18, mógłbym sobie pozwolić na te -20mm w dół.

I teraz mam dylemat:

-Kupić same jamexy -20mm na przód

-skrócić trzpień amorka o jakieś 20-30mm i wlasnie jaka spręzyne wtedy zastosować, oryginalna, czy jamex, boje się że na oryginalnej sprężynie, auto usztywni się jak taczka, bądź spręzyna nie wytrzyma i strzeli po czasie.

No i zalezy mi na tym żeby auto nie położyło się na ziemi, a nie chcę też kupować sprężyn w ciemno bo jedne K.A.W juz leżą w piwnicy (-60mm)
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.