Autor |
Wiadomość |
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2012-10-23, 20:13
|
|
|
Mucholejkolator, nie jestem do końca w temacie tych "talerzy".
Jak możesz wytłumacz jeszcze raz o co z tym chodzi. Jeżeli ja dobrze rozumiem, talerze od A8 różnią się od S8 wysokością 20mm? Czyli jeżeli mam S8 to już nie obniżę kombinując przy mocowaniach, tylko gwint albo inne sprężyny? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-10-23, 22:38
|
|
|
Panowie wiem, że ze zdjęć niewiele wynika dlatego zrobiłem na szybko rysunek poglądowy.
sebos17 napisał/a: | Czyli jeżeli mam S8 to już nie obniżę kombinując przy mocowaniach, tylko gwint albo inne sprężyny? |
Nie posiadam takiej wiedzy czy we wszystkich poliftowych S8 były już te "talerze obniżające". Wiem, że te pochodzą z S8 2002 a jakie są u Ciebie nie wiem. Musisz sprawdzić. Jeżeli masz B6 to możesz niżej osadzić sprężyny na amorkach robiąc nowe, niższe nacięcia pod ograniczniki wysokości. W przypadku Sachsów (BOGE) nie ma takiej możliwości bo tam ogranicznikiem wysokości pod dolne talerze sprężyn są zgubienia samego materiału ścianki amortyzatora (wybulenia) :->
|
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2012-10-24, 07:05
|
|
|
Mucholejkolator, Powiedz mi jeszcze, czy jak wykonam te nacięcie w B6, to będę mógł sobie przekładać ten ogranicznik kiedy chcę, czy zakłada się go raz na stałe? |
_________________
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-10-24, 10:50
|
|
|
Kiedy chcesz, oczywiście po demontażu sprężyny z amorka :-> Jest to rodzaj segera zewnętrznego, który zakłada się w rowek i jeśli masz kilka rowków osadzasz go w dowolnym akurat potrzebnym poziomie :-D |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2012-10-28, 10:31
|
|
|
To ja wam powiem, że nie widziałem różnicy bo wszystkie talerze jakie mam są takie jak w S8 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wygląda na to, że różnie z tym bawa bo moja seria miała te obnizające. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4799 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-11-10, 21:23
|
|
|
wiec tak robiłem a6 na koni i tam rzeczywiście jest rowek i taka podstawka
ale tylko jeden rowek
amortyzator porównałem do czarnego z a8 jest taki sam kielich na tej samej wysokości
w mojej mega twardej porównałem z tym czarnym bo ja mam czerwone jest taki sam długość wysokość
podstawki górne są różne mowa przed i po lifcie
jedynie co jest tan na prawdę zmienione to jest sprężyna
i ona jest o jakieś 10 cm krótsza i z drutu o 2mm większego
przynajmniej było tak w autach które miałem
ale jeszcze mam 2 a6 do roboty i jedno s8
to porównam :-D |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-05-08, 06:44
|
|
|
odgrzeje Kotleta, poniewaz w mojej S8 jest mala rożnica miedzy tyłem a przodem w szparach miedzy kołem a nadkolem.
Co prawda auto stoi prawidłowo czyli obserwując cała bryłę auta, przód jest ciut niżej niz tył, ale patrząc na nadkola ten efekt znika
A ze na lato mam felgi 20" wyraźnie zwiekszył sie prześwit w auicie w porównaiu z zimowymi 18, mógłbym sobie pozwolić na te -20mm w dół.
I teraz mam dylemat:
-Kupić same jamexy -20mm na przód
-skrócić trzpień amorka o jakieś 20-30mm i wlasnie jaka spręzyne wtedy zastosować, oryginalna, czy jamex, boje się że na oryginalnej sprężynie, auto usztywni się jak taczka, bądź spręzyna nie wytrzyma i strzeli po czasie.
No i zalezy mi na tym żeby auto nie położyło się na ziemi, a nie chcę też kupować sprężyn w ciemno bo jedne K.A.W juz leżą w piwnicy (-60mm) |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|