Autor |
Wiadomość |
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2009-11-02, 12:33
|
|
|
Ja tez sie zastanawiam czy tak wlasnie nie zrobic jak u Ciebie FOSS, . Trzeba by było tylko rury troche kupic bo montaz bym mial za darmo, tylko zastanawiam sie czy wlasnie nie bedzie to uciazliwe, bo ja w trasie to przewaznie jezdze ok 2-3tys obrotow, a jak mowisz, ze glosno to nie wiem czy ma sens. |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2009-11-02, 19:34
|
|
|
SERGIO napisał/a: | FOSS a gdzie dostałeś takie fajne końcówki, też chciałbym sobie zrobic taki zabieg w swoim aucie, nie ukrywam że boję się tylko jak się to sprawdzi w trasie...
(...)
Dźwięk A8 jest śliczny ale chciałbym osiągnąć efekt silnika V8 z amerykańskich bryczek czyli głośno na zewnątrz a wewnątrz auta żeby możnabyło spokojnie rozmawiać, słuchać radia no i własnych myśli.(...) |
Lukas134 napisał/a: | Ja tez sie zastanawiam czy tak wlasnie nie zrobic jak u Ciebie FOSS.(...)
... tylko zastanawiam sie czy wlasnie nie bedzie to uciazliwe, bo ja w trasie to przewaznie jezdze ok 2-3tys obrotow, a jak mowisz, ze glosno to nie wiem czy ma sens. |
Koledzy, zapraszam na spotkanie A8Team w Warszawie - oferuję jazdę testową i organoleptyczne badanie skutków mojej przeróbki...
info nt. naszych spotkań tutaj:
Warszawa spotkanie A8 team
Jestem świadomy koledzy, że nie jesteście z Warszawy...
SERGIO=Tczew (okolice Malborka?) i Lukas134=Łosice (okolice Siedlec?)...
więc jeżeli nie nasz spot to możemy się spotkać jak będziecie przejazdem przez stolicę - wystarczy wcześniejszy telefon noi odrobinę elastyczności z godziną i miejscem spotkania ;-)
(jeśli będziecie zainteresowani to piszcie na priv - podam do siebie nr. tel) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2009-11-02, 21:16
|
|
|
FOSS,tak tak okolice Siedlec chętnie bym chciał usłyszeć jak to chodzi, ale bardzo mało odwiedzam stolicę nawet nie mam kiedy szczerze mówiąc praca i szkoła zaocznie zawalają cały tydzień po filmikach z yt widzę, że fajnie chodzi takie zestawienie, ale wiadomo na żywo to na żywo |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2009-11-02, 22:05
|
|
|
Dzięki za zaproszenie, jesli tylko będę wybierał się do stolicy napewno odezwę się wcześniej, chętnie poznam kolegów ze stolicy. Problem w tym że żadko bywam w tamtych stronach. Fakt jak Lukas134, powiedział na żywo to na żywo. Kusi mnie to strasznie więc chyba nie wytrzymam do czasu wizyty w Warszawie i wcześniej przekonam sie na własnej skórze albo raczej tłumiku mojej 8semki ;-) PozdrawiamFOSS, i dzięki wielkie za rady i odpowiedź.
[ Dodano: 2009-11-04, 15:50 ]
Mam jeszcze jedno pytanie, co się stanie jesli zamiast końcowego tłumika wyrzucimy tłumik środkowy i jaki będzie efekt. Czy jest możliwe wyrzucenie katalizatarów, bo słyszałem że są dwie sondy lambda jedna przed a druga za katem czyli 4 sztuki razem!? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2009-11-19, 20:10
|
|
|
SERGIO napisał/a: | (...)
Mam jeszcze jedno pytanie, co się stanie jesli zamiast końcowego tłumika wyrzucimy tłumik środkowy i jaki będzie efekt. |
Wydaje mi się, że może być mniej przyjemnie niż przy wyrzuceniu tylnego...
a to dlatego, że głośny będzie pośrodku czyli pod Twoimi nogami.
Zresztą mój przyjaciel serdeczny ma m.in. Dodge Magnum'a 5,7V8 HEMI - on właśnie ciachnął te środkowe noi jęczał mi potem, że w trasie to się nie da tym jeździć...
zresztą też tym jeździłem i miał rację - buczy zdecydowanie mniej przyjemnie niż moja A8...
a poza tym to on to żonie kupił i kobita była załamana - no bo jak ona z dzieciakami ma tym jeździć - suma summarum przerobił wydech ponownie (zamówił jakiś kompletny dedykowany do tego modelu) i teraz jest już lepiej.
SERGIO napisał/a: | (...)
Czy jest możliwe wyrzucenie katalizatarów, bo słyszałem że są dwie sondy lambda jedna przed a druga za katem czyli 4 sztuki razem!? |
Owszem jest możliwe.
Co do sondy Lambda to z tego raczej masz dwie nie cztery - tak jak i u mnie w A8 D2 FL (silnik AQF) są one przed kata-mi więc można je wyciąć.
Cztery sondy w D2 są napewno w S8 FL (silnik AVP) oraz zdajesię w W12 noi potem już w D3.
Wyrzucenie kat-ów ćwiczył nasz klubowy kolega SJake - zapytaj jego, bo ma tak zrobione...
a znajdziesz go przez wyszukiwarkę bądź też w naszym temacie Warszawskich spotkań A8Team. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2010-04-04, 20:13, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Xidab
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Alex
Jeżdzę: Audi
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 32 Skąd: Sląsk
|
Wysłany: 2009-11-26, 13:05
|
|
|
Paulo79
Zanim, stworzysz temat na tym forum zapoznaj się z poniższymi zasadami nazywania tematów.
Przed każdym tematem dodawaj tagi w taki sposób, jak zaprezentowane jest to poniżej (pamiętaj także o nawiasach kwadratowych na []):
[typ pojemność rocznik] opis problemu
[ D2 silnik rok produkcji ] Opis problemu
[ D3 silnik rok produkcji ] Opis problemu
itp.
Jeżeli uważasz, że Twój temat dotyczy wielu modeli możesz skorzystać z tagów tego typu:
[D2, D3]Opis problemu
[ALL]Opis problemu
[Wszystkie]Opis problemu
|
|
|
|
|
|
|
|
ziomal13
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 42 Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 5 Skąd: Czersk
|
Wysłany: 2010-04-04, 16:17
|
|
|
Tylko czy podczas kontroli policyjnej nie zawina wam dowodu badz na przegladzie nie bedzie problemu po wyjeciu koncowego tlumika???? :shock: |
_________________ Ziomal13
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-04-04, 20:16
|
|
|
ziomal13 napisał/a: | Tylko czy podczas kontroli policyjnej nie zawina wam dowodu badz na przegladzie nie bedzie problemu po wyjeciu koncowego tlumika???? :shock: |
Ja ze swoim A8 nie miałem żadnego problemu na przeglądzie...
ale i tak myślę żeby zamiast przelotu założyć z tyłu jakiś dedykowany tłumik sportowy... pożyjemy zobaczymy. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2010-04-05, 10:33
|
|
|
FOSS napisał/a: | ziomal13 napisał/a: | Tylko czy podczas kontroli policyjnej nie zawina wam dowodu badz na przegladzie nie bedzie problemu po wyjeciu koncowego tlumika???? :shock: |
Ja ze swoim A8 nie miałem żadnego problemu na przeglądzie...
ale i tak myślę żeby zamiast przelotu założyć z tyłu jakiś dedykowany tłumik sportowy... pożyjemy zobaczymy. |
masz moze gdzie snagrane jaki dzwiek ci wyszedl po tym zabiegu ? jakbys mogl to wrzuc wielu osobom by pomogl:) |
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-04-06, 13:54
|
|
|
tomekzabrze napisał/a: | masz moze gdzie snagrane jaki dzwiek ci wyszedl po tym zabiegu ? jakbys mogl to wrzuc wielu osobom by pomogl:) |
Niestety nie mam żadnego nagrania :roll:
klon_84 napisał/a: | tlumiki sportowe do naszych a8 do wyboru do koloru :-D
http\... |
Osobiście do tego "wyboru do koloru" podchodzilbym dosyć ostrożnie bo niektórzy oferują wydech końcowy rozmieszczony symetrycznie po oby stronach auta (dwie podwójne końcówki po prawej i lewej) którego zastosowanie w A8/S8 D2 wcale nie jest takie proste jak to się na pierwszy rzut okiem wydaje :evil: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2010-04-06, 15:36
|
|
|
Ja osobiście w swoim aucie zmieniłem w pierwszej kolejności filtr powietrza na sportowy K&N, następnie wyrzuciłem katalizatory i do orginalnego tłumika wspawałem końcówki ozdobne z dyfuzorem.
Wygląda sympatycznie, dźwięk wydechu się zmienił na bardziej agresywny i głośniejszy. W środku przy zamkniętych oknach prawie nie słychać różnicy (dobre wygłuszenie AUDI).
Na zewnątrz auto zwraca na siebie uwagę, ale wszystko w granicach dobrego smaku. Zamiast katalizatorów narazie zwykły przelot.
Zastanawiam się nad tłumikami przelotowymi zamiast katalizatorów lub strumienicami (jednak szukam czego orginalnego i dobrej firmy MAGNAFLOW lub REMUS). Żadne rzemiosło za 50 zł.
Co do wydechów dedykowanych są zajebiste zarówno z wyglądu, dźwięku jak i ceny :mrgreen: !!! |
|
|
|
|
|
|
|
toom_ek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL AQF
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 107 Skąd: warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: 2010-04-06, 19:53
|
|
|
czy coś się zmieniło jak założyłeś sportowy filtr powietrza K&N ? |
_________________ toom_ek |
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2010-04-07, 06:39
|
|
|
Mogę powiedzieć tylko pierwsze wrażenie jakie odniosłem zaraz po założeniu filtra, bo po dłuższym jeżdżeniu wiadomo, że się przyzwyczajamy.
Według mnie auto lepiej wkręca się na obroty co za tym idzie powinien lepiej przyspieszać. Myślę, że lepiej oddawany jest moment obrotowy - nie wierzę w bajki, że filtr sportowy podnosi moc silnika.
Delikatnie zmienił się dźwięk silnika, nie było głośniej lecz inaczej - jest to moja subiektywna ocena.
Filtr K&N w związku z tym, że ma gwarancję producenta na milion mil może w praktyce się zwróci, bo zamiast go wyrzucać czyścimy. ;-)
[ Dodano: 2010-04-07, 07:45 ]
Aha, zapomniałem dodać - nie wiem czy to prawda, wyczytałem to na necie - że auta na lpg potrzebują odpowiednią dawkę powietrza i wymiana na filtr sportowy powoduje, iż nasze kuchenki poprostu lepiej chodzą na gazie ze względu na większą dawkę przepuszczanego powietrza.
http://www.youtube.com/watch?v=Gef5XPoiDCE |
|
|
|
|
|
|
|
Pegi
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2010-04-07, 08:04 Strumienica
|
|
|
Witajcie
mam moja S8 od poł roku i jestem nia zauroczony
Nietety taka natura człowieka ze im wiecej ma tym wiecej chce ....
Wiec do mojego malenstwa dokupilem oststnio filtr K&N a teraz planuje przerobienie ukladu wydechowego.
Plan jest taki: zastąpienie wszystkiego od kolektorów do tłumika srodkowego strumienicą lub dwoma strumienicami równoległymi ...
( wyrzucanie tłumika środkowego to jakies nieporozumienie , chyba ze lubisz jezdzic WRC ale to nie bardzo pasuje do naszych bryczek. Lepszy jest lancer lub impreza )
... Następnie jezeli bede nieusatysfakcjonowany to rownież za tłumikiem środkowym ąz do końca przelotka lub ( w droższym wariancie ) strumienica.
Wiem ze taki zabieg działa bo sprawdzałem go w miom poprzednim autku (Nubira 1998 2.0 133KM -> 160 KM sprawdzone na hamowni ) Wg moich obliczeń nasze autka mające po ponad 300 KM powinny spokojnie dobijac do 400 KM Do tego m. obr. tez powieniem znacznie wzrosnac ( spadek oporow pracy silnika )
Dajcie znac co o tym sadzicie .... |
_________________ Rafał |
|
|
|
|
|