Autor |
Wiadomość |
Konradviper
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2 ahc i A80 b2Q ahc
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 85 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2014-11-19, 00:59
|
|
|
super dzięki za pomoc
Sprawdzę czy napewno to nie scenic, czy zegary są na miejscu, jaki mam rozmiar opon i zajrzę też do szafy.
A teraz jeszcze raz. Postaram się w miarę prosto opisać swój problem.
Auto pali 16-25 litrow LPG a komputer pokazuje średnie zużycie 3-5ltr
Dlaczego?
Jak temu zaradzic? |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-19, 10:51
|
|
|
fizycznie raczej nie ma możliwości takiej aby pokazało tyle
bez uszkodzenia jeszcze czegoś |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-11-19, 12:42
|
|
|
co do prawidlowego ustawienia gazu proponuje wam wyjechac aukiem na jakas fajna droge i od podłogi cisnąć osemke do zamkniecia licznika lub do odciecia max 240-250 wiecej nie trzeba , wtedy wyjdzie dopiero czy gaz jest dobrze ustawiony ja mialem problemy przy 210 220 ,juz ustawione w calym zakresie idealnie koleszka S8 d3 do 300 ponoc jechal poznan - gnizno na S5 bo cos mu lpg nie domagal przy 250... . Bo ktoregos pieknego dnia bedziecie musieli tyle depnac i auto odmowi posluszenstwa ... a co jak by zgaslo przy tych 220 .... pozdrawiam
a i jeszcze nasuwa mi sie taka złota myśl przed taką akcja sprawdzcie sobie wczesniej indeks predkosci opon na waszym aucie by nie bylo jakiejs niespodzianki |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-19, 13:15
|
|
|
Powyżej 200 na LPG już hasałem ale takie prędkości tylko w ramach relaxu na luźnej szerokiej autobahnie |
|
|
|
|
Konradviper
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2 ahc i A80 b2Q ahc
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 85 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2014-11-19, 17:29
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Sprawdź kodowanie licznika.
Licznik pokazuje prawidłowo obroty silnika?
. | t
Prawidłowo
Nie podlączałem jeszcze auta pod vag. Mam je od niedawna. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-19, 18:59
|
|
|
preston81, -a miałem cię za normalnego człowieka |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-11-19, 20:59
|
|
|
no pepi mi tak sie zdazylo ze auto mi odmowilo wspolpracy na lpg i dzialosie to tylko na wiekszych predkosciach ja chcialem liczyc na auto w kazdej chwili i trzebabylo tak to poustawiac, zreszta pisalem o tym w odpowiednim temaci i sami pisaliscie ze mialem zle cisnienie ustawione i to bylo powodem ale gdybym nie szarzowal to bym sie nie dowiedzial |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-19, 21:07
|
|
|
Cytat: | Bo ktoregos pieknego dnia bedziecie musieli tyle depnac i auto odmowi posluszenstwa ... a co jak by zgaslo przy tych 220 |
o matko ja jak wiem ze bede cisnal autem do konca to przelaczam na benzyne...cos mi sie ubzduralo ze zdrowiej dla silnika |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-11-19, 21:58
|
|
|
eee tam |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-20, 07:55
|
|
|
przy jednym reduktorze zdecydowanie lepiej i zwłaszcza przy BRC
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-20, 12:12
|
|
|
pepi napisał/a: | przy jednym reduktorze zdecydowanie lepiej i zwłaszcza przy BRC
|
Wynurz sie w końcu z ciemnogrodu i przyjedź tu gdzie są jeszcze ogarnięci gazownicy
Jednak nie ufam ŻADNEJ instalacji na tyle by gazować powyżej 200 i tez z natury sobie na PB przerzucę.
Samopoczucie mam lepsze |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-20, 13:40
|
|
|
Apophis napisał/a: | Jednak nie ufam ŻADNEJ instalacji na tyle by gazować powyżej 200 i tez z natury sobie na PB przerzucę.
Samopoczucie mam lepsze |
a myślałem że tylko ja tak do tego podchodzę |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-11-20, 16:12
|
|
|
a ja testowalem i ufam jakie sa zastrzezenmia by nie jezdzic powyzej 200 na lpg?? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-11-20, 16:50
|
|
|
preston81 napisał/a: | jakie sa zastrzezenmia by nie jezdzic powyzej 200 na lpg?? |
Jeżeli masz kiepską instalację LPG to może to być szkodliwe dla silnika..... jeżeli taką masz
Ja właśnie przeleciałem trasę Polska - Niemcy, 1200km na LPG, gdzie się dało z prędkościami 180-190km/h ale było też oczywiście parę odcinków na 200+ i nic szczególnego mi się nie wydarzyło.
Spalanie LPG przy tych prędkościach to 16-17 litrów na 100km sprawdzane od tankowania do tankowania - spalanie na FIS ca. 13l/100km.
Jazda tylko na LPG, bez żadnej zabawy w przełączanie na PB, mojej świadomej czy też wymuszonej przez komputery sterujące.
Już to kiedyś pisałem - żeby oszczędzać trzeba najpierw zainwestować.
Jak ktoś zakłada LPG po taniości to potem doopa z oszczędzania i doopa z przyjemności - a to trzeba poprawiać instalację, a to coś się popsuło, a to mapy się rozjeżdżają, a to wtryski leją, a to nie przełącza się na LPG bo za zimno, a to przełącza się na PB jak się szybciej jedzie, a to obroty falują, a to wypadają zapłony, a to rozjechała się mapa PB.....
ja nie twierdzę, że tam gdzie drogo to zawsze dobrze ale tanio i dobrze to naprawdę bardzo rzadko idą ze sobą w parze |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|