|
Autor |
Wiadomość |
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2010-03-02, 22:32 [D2 ALL
] Gaz do a8?
|
|
|
Chciałbym poznać wasze zdanie odnośnie posiadania gazu w aucie luksusowym typu A8,S klasa czy BMW 7.W internecie pełno jest opinii na forach typu:"gaz jest do kuchenek" czy "jak cię stać na taki samochód to powinno cię być stać na paliwo".Śmieszą mnie takie teksty ludzi którzy z tymi autami nic wspólnego nigdy nie mieli i mieć nie będą,a wypowiadają się na ten temat,gdyż wolą jeździć nowym kompaktem ( ciasnym,miernie wyposażonym) ale na "paliwie".Dla mnie osobiście nie jest obciachem posiadanie gazu w a8 i uważam,że jazda na benzynie to wyrzucanie pieniędzy w błoto ( w 10 letnim aucie),jeśli oczywiście ktoś jeździ dużo i trzyma auto minimum 1,5 - 2 lata.Taka inwestycja się szybko zwraca.Dla przykładu ja średnio wydaję na paliwo(benzyna i gaz) rocznie ok.10-12 tysięcy złotych,natomiast gdybym jeżdził na benzynie to wyszłoby 20-24 tysiące złotych.Moje auto warte jest w tej chwili ponad 30 tysięcy złotych.Po 2-3 latach jazdy tylko na benzynie wyrzucam w błoto 20-30 tysięcy złotych,które mógłbym oszczędzić jeżdżąc na LPG- ale miałbym satysfakcję,że jeżdżę na PALIWIE.Kolejną głupotą są teksty,że gaz niszczy silnik ( mam już 4 audi z gazem i w żadnym mi gaz silnika nie popsuł- trzeba tylko dbać o instalację),nawet jeśli coś takiego miałoby miejsce to z tych 30 tysięcy oszczędzonych na jeździe na gazie stać mnie będzie,żeby na 5 tysięcy kupić czy wyremontować silnik.Moje podejście jest takie,że auto ma jeździć i nie być celem samym w sobie i jeśli jest możliwość obniżenia kosztów eksploatacji to czemu z tego nie skorzystać.To tylko samochód,który po kilku latach jest zmieniany na inny(zaznaczam,że dbam o każde swoje auto i nie oszczędzam pieniędzy na naprawy),więc śmieszy mnie jak się ludzie rozczulają nad tym,jakby auto miało być dożywotnie i że gaz mu zniszczy silnik.Tym bardziej,że większość ludzi trzyma auto 2-4 lata maksymalnie i potem sprzedaje,a silnik na gazie wytrzyma o wiele dłużej.Więc gdzie tu logika.
Czekam na wasze opinie na ten temat. |
|
|
|
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-03-03, 10:43
|
|
|
o LPG na forum już troszkę było. Generalnie zgadzam się, lecz LPG nie daje aż takich oszczędności w porównaniu do benzyny jak się wszystkim wydaje, ale wywalanie wartości samochodu rocznie na benzynę rzeczywiście mija się z celem - święta prawda :peace: |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2010-03-03, 11:18
|
|
|
ja niemam nic przeciwko lpg sam mam i jest ok jesli ktos niechce to niech nie jezdzi posiadanie lpg to zaden wstyd ;-) chcem oszczedniej to mam oszczedniej chociaz prawde muwiąc to osobiscie i tak wiekszosc km przejezdzam na pb :mrgreen: |
|
|
|
|
grim
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Puritania
|
Wysłany: 2010-03-03, 11:49
|
|
|
Ok ok ok... sraty taty... Mam S8 360KM z instalacją LPG !! Pięknie to brzmi... ...
A moje zdanie jest takie... jeżeli coś ktoś skonstruował na PB to na tym powinno jeździć... równie dobrze można wlewać jakieś mieszanki pseudo paliwowe i oszczędność jeszcze większa... przecież i tak będziesz sprzedawać te auto co nie ?
Kolejna sprawa że robi się otoczka wokół tego typu samochodu z instalacja LPG... jaką ? proste... S8 360KM ale jest gaz... ok... człowiek myśli i wnioskuje że to z oszczędności... ok... myśli dalej i wniosku że skoro z oszczędności to gość chyba na wszystkim oszczędza...
To tak jakby kupować Cadillaca DeVille z 75r z potężnym kultowym amerykańskim V8 o pojemności ponad 7L i wyciągnąć z niego silnik i wsadzić jakiś z opla najlepiej... żeby oszczędnie było no nie ?... ale to tak jakby wyrwać serce i duszę z tego auta... Więc co ? Marzyć każdy może... nikt tego nie zabroni... spełniać marzenia także ! fajnie jak komuś się udaje... ale trochę z głową...
Ogólnie to mnie osobiście śmieszy jak widzę Audi S8 360KM z gazem
Ale to tylko moje spostrzeżenia...
A jak ktoś chce mi powiedzieć "ale na LPG zaoszczędzisz !! nie wolisz sobie kupić czegoś albo dzieciom czy kobiecie swojej ?!" odpowiadam... jakbym szukał takich oszczędności kupiłbym coś mniejszego albo najlepiej to Merca 124 w benzynie
No ale jak kto woli jak kto chce i debatować na ten temat można latami !! Więc chyba nie warto kontynuować tego tematu...
P.S. Ja sam osobiście znam gościa co ma A8 3.7L z LPG... ale jak trza serwisować to serwisuje autko raczej tak jak powinno być... Więc w tym momencie sam sobie zaprzeczam tak ? hehehehe |
_________________ "Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi." |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-03-03, 12:32
|
|
|
grim życzę Ci żebyś nigdy nie musiał jeździć na gazie i żeby było Cię stać zawsze na benzynę. Ja mam kaprys jeździć s8 a że dużo jeżdżę to dlatego tankuje lpg i nie widzę w tym nic złego. :mrgreen: |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
grim
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Puritania
|
Wysłany: 2010-03-03, 12:53
|
|
|
Mówię tylko co myślę Jeżeli kogoś to obchodzi to odp na temat ;P
Więc po co od razu ten sarkazm w twojej wypowiedzi Pioter
No ale w sumie to dzięki dzięki Kto wie... może kiedyś sobie kupie Bugatti Veyron i nie będzie mnie stać na PB to pomyślę o LPG bugatti veyron na lpg
Aaaa... i dla sprostowania Ja nikogo nie krytykuję czy coś podobnego... Po prostu odp na pytanie :mrgreen: |
_________________ "Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi." |
|
|
|
|
|
|
|
Cruiser
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 45 Skąd: Koniec Swiata :)
|
Wysłany: 2010-03-03, 18:08
|
|
|
grim napisał/a: | A moje zdanie jest takie... jeżeli coś ktoś skonstruował na PB to na tym powinno jeździć... |
Swiete slowa :peace:
Instalacja gazowa ma swoich zwolennikow jak i przeciwnikow - ja naleze do tych drugich.
Mozecie sobie mowic i myslec co chcecie, ja mam wlasne zdanie na ten temat i nie zamierzam instalowac "protezy" swojemu Audikowi, tylko dlatego, ze wynikaja z tego jakies tam oszczednosci. Silnik ten zostal zaprojektowany na zasilanie benzynowe, a nie na LPG! Wszyscy szczyca sie tym, ze malo pali, a tak na prawde malo ludzi zdaje sobie sprawe z tego, ze temperatura spalania gazu w komorze silnika jest duzo wyzsza niz w przypadku benzyny przez co silnik jest bardziej obciazony. To z kolei jest powodem do szybszego zuzywania sie jego elementow. Jezeli ktos ma zle ustawione spalanie, to nawet katalizator dostaje po dupie. Popatrzcie sami ile problemow dot. LPG jest na naszym forum.
Zatkane wtryskiwacze, uszkodzone pompy paliwa, wypalone zawory itd. Paru kolegow z forum mialo problemy z jazda w miescie w zime na krotkich odcinkach. A dlaczego? Bo najprawdopodobniej maja rozregulowane instalacje LPG. W okresie zimowym nalezy poczekac az silnik sie nagrzeje dopiero wtedy przelaczyc na gaz. Jezeli ktos tego nie przestrzega, to musi sie liczyc z tym, ze z powodu spalania ubogiej mieszanki w niedalekiej przyszlosci padna zawory, uszczelka glowicy, a nawet swiece. Prawda jest taka, ze jak ktos ma w serdecznym powazaniu okresowe przeglady instalacji gazowej, to w szybkim czasie wystapia usterki silnika, o kosztach juz nie bede wspominal. Ci ktorzy uzywaja tylko LPG, a zapominaja o tym, ze maja rowniez PB, musza sie liczyc z tym, ze paliwo znajdujace sie w zbiorniku ulega rozkladowi. Caly ten syf odklada sie w przewodach paliwowych, oraz wtryskiwaczach. Benzyna traci rowniez swoje wlasciwosci palne. Mala ilosc paliwa w zbiorniku nie wystarcza do wychlodzenia pompy, co w wielu przypadkach doprowadza ja do zatarcia. I to niby ma byc ta oszczednosc? Wiele osob kupujac samochod patrzy na to, czy pojazd ma juz zainstalowane LPG i na takie sie przewaznie decyduja, bo to "oszczednosc".
Osobiscie odradzalbym kupno samochodu, w ktorym juz jest zainstalowana instalacja gazowa. Bo tak na prawde nigdy nie ma sie tej pewnosci, czy poprzedni wlasciciel odpowiednio/wlasciwie eksploatowal samochod z LPG.
Takie jest moje zdanie na temat LPG i mozecie sie z tym zgodzic, lub nie :diabel: :peace: |
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2010-03-03, 18:18
|
|
|
Cruiser napisał/a: | grim napisał/a: | A moje zdanie jest takie... jeżeli coś ktoś skonstruował na PB to na tym powinno jeździć... |
Swiete slowa :peace:
Instalacja gazowa ma swoich zwolennikow jak i przeciwnikow - ja naleze do tych drugich.
Mozecie sobie mowic i myslec co chcecie, ja mam wlasne zdanie na ten temat i nie zamierzam instalowac "protezy" swojemu Audikowi, tylko dlatego, ze wynikaja z tego jakies tam oszczednosci. Silnik ten zostal zaprojektowany na zasilanie benzynowe, a nie na LPG! Wszyscy szczyca sie tym, ze malo pali, a tak na prawde malo ludzi zdaje sobie sprawe z tego, ze temperatura spalania gazu w komorze silnika jest duzo wyzsza niz w przypadku benzyny przez co silnik jest bardziej obciazony. To z kolei jest powodem do szybszego zuzywania sie jego elementow. Jezeli ktos ma zle ustawione spalanie, to nawet katalizator dostaje po dupie. Popatrzcie sami ile problemow dot. LPG jest na naszym forum.
Zatkane wtryskiwacze, uszkodzone pompy paliwa, wypalone zawory itd. Paru kolegow z forum mialo problemy z jazda w miescie w zime na krotkich odcinkach. A dlaczego? Bo najprawdopodobniej maja rozregulowane instalacje LPG. W okresie zimowym nalezy poczekac az silnik sie nagrzeje dopiero wtedy przelaczyc na gaz. Jezeli ktos tego nie przestrzega, to musi sie liczyc z tym, ze z powodu spalania ubogiej mieszanki w niedalekiej przyszlosci padna zawory, uszczelka glowicy, a nawet swiece. Prawda jest taka, ze jak ktos ma w serdecznym powazaniu okresowe przeglady instalacji gazowej, to w szybkim czasie wystapia usterki silnika, o kosztach juz nie bede wspominal. Ci ktorzy uzywaja tylko LPG, a zapominaja o tym, ze maja rowniez PB, musza sie liczyc z tym, ze paliwo znajdujace sie w zbiorniku ulega rozkladowi. Caly ten syf odklada sie w przewodach paliwowych, oraz wtryskiwaczach. Benzyna traci rowniez swoje wlasciwosci palne. Mala ilosc paliwa w zbiorniku nie wystarcza do wychlodzenia pompy, co w wielu przypadkach doprowadza ja do zatarcia. I to niby ma byc ta oszczednosc? Wiele osob kupujac samochod patrzy na to, czy pojazd ma juz zainstalowane LPG i na takie sie przewaznie decyduja, bo to "oszczednosc".
Osobiscie odradzalbym kupno samochodu, w ktorym juz jest zainstalowana instalacja gazowa. Bo tak na prawde nigdy nie ma sie tej pewnosci, czy poprzedni wlasciciel odpowiednio/wlasciwie eksploatowal samochod z LPG.
Takie jest moje zdanie na temat LPG i mozecie sie z tym zgodzic, lub nie :diabel: :peace: |
no niestety duzo prawdy w tym co piszesz to daje do myslenia :peace: |
|
|
|
|
|
|
|
whisky
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 41 Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 30 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2010-03-03, 18:43
|
|
|
Szkoda by mi było mojej Perełki.....na trasie schodze do 11,5 litra PB i mało kiedy jade ostatni....nie wydaje mi sie zeby to był wynik nie do wyrobienia....w miescie malo latam....to spalanie mozna porownac do nie jednego golfa czy forda...a komfort i osiągi daleko daleeko..a poza tym uwarzam ze ladne,wycyckane a8 i LPG to troszeczke Nieporozumienie.....to moje skromne zdanie....Poza tym wszystko zależy od tego ile kto jezdzi......osobiscie a8 dosiadam w weekendy...na codzien mam masowke na LPG i staram sie ją wykorzystywac do tzw.brudnej roboty....wiec dla mnie rozsadne LPG do Audi(kwota 6 tys)nie wchodzi w gre. ;-) |
Ostatnio zmieniony przez whisky 2010-03-03, 19:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-03-03, 18:52
|
|
|
greg26 napisał/a: | "jak cię stać na taki samochód to powinno cię być stać na paliwo". |
Jak ktoś ciężko zapracował na swoje pieniążki i umie liczyć , zna matematykę i podstawy zarządzania , rynek ekonomiczny i razem to połączy NA POLU SWEGO ŻYCIA lub aby spełnić swoje marzenie...................................to przesiada się potem z D2 na D3 i dalej :mrgreen: .......................a nudne 100milionów kompaktów przemierza drogi w hałasie,podskakiwaniu i lawirowaniu mocą zdążę nie zdążę?
PS . LPG jest dla ludzi pracujących , jeżdżących i kochających przemieszczać się swoimi A8 CODZIENNIE a nie do kościoła ................przebieg 200,300,400 tys .....a cóż to dla 4.2 :?: :?: , kto chce niech płaci i płacze :-( za zaoszczędzone kupię drugą 8-)
[ Dodano: 2010-03-03, 18:57 ]
whisky napisał/a: | Nieporozumienie.....to moje skromne zdanie....LPG smierdzi |
To kup porządną instalację - sprzęt i nie pisz głupot , (polecam Princa lub BRC sekwencyjne)..............zamontuj ją dobrze i drogo a nie tanio i w stodole i jest z bani. :!:
[ Dodano: 2010-03-03, 19:05 ]
Cruiser napisał/a: | Ci ktorzy uzywaja tylko LPG, a zapominaja o tym, ze maja rowniez PB, musza sie liczyc z tym, ze paliwo znajdujace sie w zbiorniku ulega rozkladowi. Caly ten syf odklada sie w przewodach paliwowych, oraz wtryskiwaczach. Benzyna traci rowniez swoje wlasciwosci palne. Mala ilosc paliwa w zbiorniku nie wystarcza do wychlodzenia pompy, co w wielu przypadkach doprowadza ja do zatarcia |
dobra instalacja sekwencyjna przełączy na LPG po uzyskaniu odpowiedniej temperatury.......................co za tym idzie ..............każde uruchomienie ;-) .......drroga do rozgrzania silnika,.............paliwo jest cały czas zużywane min 100-200zł paliwka na miesiąc,tak wiec ;-) żaden argument
ps warunek , odpowiednia eksploatacja instalacji i konfiguracja 8-) |
Ostatnio zmieniony przez JIMM 2010-03-03, 19:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2010-03-03, 19:05
|
|
|
Bugatti kosztuje jakieś 2-3 miliony złotych,większość z nas ma auta warte 20-40 tysięcy złotych,czyli jedno Bugatti to jakieś 70 sztuk audi a8 takich jak nasze.Więc to co napisał Grim jest bez sensu.Skoro kogoś stać wydać dwie czy trzy bańki na auto to koszt paliwa nawet przy spalaniu 40 litrów jest niewielki.
W moim przypadku bez sensu jest się rozczulać nad silnikiem,skoro za 2-4 tysiące złotych mogę kupić sobie silnik w może lepszym stanie niż mój obecny.Trochę mnie śmieszy jak ludzie się rozczulają nad silnikiem jakby to było nie wiadomo co- a to przecież część wymienna,taka sama jak koło dwumasowe czy sprzęgło.Dla przykładu do mazdy 6 2.0 diesel koło dwumasowe kosztuje 2700 czyli tyle co silnik.
Gdybym autem jeżdził mało to gazu bym nie założył ,bo to bez sensu.Ale skoro pokonuję rocznie 30-40 tysiecy kilometró to taki zabieg jest dla mnie opłacalny.
Nie widzę nic złego w audi S8 360 koni z gazem,sam w wkrótce zamierzam takie kupić (obecnie 2,8) i zamontować gaz i śmiać się z tych co jeżdżą silnikiem 1,6 zasilanym benzyną,że ja mam 360 koni a wydaję tyle na paliwo co gość w aucie z motorem 1.6.Chyba nic w tym złego?
Do auta kultowego typu caddilac czy jaguar (odświętnego) nigdy bym gazu nie założył,natomiast a8 jest dla mnie samochodem do jazdy codziennej i nie chodzę ze szmatką i nie patrze gdzie jest ryska czy zadrapanie..A8 to dla mnie najlepsze auto do jazdy jakim kiedykolwiek jeżdzilem i uwielbiam jeżdzić tym samochodem.Nie widzę nic złego mieć 360 koni i wydawać 40 złotych na 100 kilometrów zamiast 80 zł.Ale wybór należy do mnie : jeżdzę starą s8 (11 letnią )na lpg i wydaje 40 zł,albo wydaję 80 zł i mam satysfakcję że mam s8 bez gazu... :-) |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-03-03, 19:07
|
|
|
greg26 napisał/a: | Nie widzę nic złego w audi S8 360 koni z gazem,sam w wkrótce zamierzam takie kupić (obecnie 2,8) i zamontować gaz i śmiać się z tych co jeżdżą silnikiem 1,6 zasilanym benzyną,że ja mam 360 koni a wydaję tyle na paliwo co gość w aucie z motorem 1.6.Chyba nic w tym złego? |
i święte słowa :lol: |
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2010-03-03, 19:10
|
|
|
Whisky mój ojciec ma diesla i uwierz mi,że bardziej mi ten diesel śmierdzi niż moje audi z gazem ( ja gazu wcale nie czuje,bo mam szczelną instalację) |
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-03-03, 19:10
|
|
|
Ja niemam instalacji LPG w moim aucie i nie planuję zakładania. Bo kilometry którę przejeżdzam są skromniutkie :-D . Do instalacji LPG niemam przeciwskazań ponieważ technologia idzie cały czas do przodu. Coraz nowsze rozwiązania, generacje instalacji. Jeżeli ktoś duzo jeździ to napewo jest to opłacalne. A nie mieszkamy w stanach czy kuwejcie gdzie litr wody jest droższy od benzyny :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2010-03-03, 19:24
|
|
|
zanjac napisał/a: | greg26 napisał/a: | "jak cię stać na taki samochód to powinno cię być stać na paliwo". |
Jak ktoś ciężko zapracował na swoje pieniążki i umie liczyć , zna matematykę i podstawy zarządzania , rynek ekonomiczny i razem to połączy NA POLU SWEGO ŻYCIA lub aby spełnić swoje marzenie...................................to przesiada się potem z D2 na D3 i dalej :mrgreen: .......................a nudne 100milionów kompaktów przemierza drogi w hałasie,podskakiwaniu i lawirowaniu mocą zdążę nie zdążę?
PS . LPG jest dla ludzi pracujących , jeżdżących i kochających przemieszczać się swoimi A8 CODZIENNIE a nie do kościoła ................przebieg 200,300,400 tys .....a cóż to dla 4.2 :?: :?: , kto chce niech płaci i płacze :-( za zaoszczędzone kupię drugą 8-)
[ Dodano: 2010-03-03, 18:57 ]
whisky napisał/a: | Nieporozumienie.....to moje skromne zdanie....LPG smierdzi |
To kup porządną instalację - sprzęt i nie pisz głupot , (polecam Princa lub BRC sekwencyjne)..............zamontuj ją dobrze i drogo a nie tanio i w stodole i jest z bani. :!:
[ Dodano: 2010-03-03, 19:05 ]
Cruiser napisał/a: | Ci ktorzy uzywaja tylko LPG, a zapominaja o tym, ze maja rowniez PB, musza sie liczyc z tym, ze paliwo znajdujace sie w zbiorniku ulega rozkladowi. Caly ten syf odklada sie w przewodach paliwowych, oraz wtryskiwaczach. Benzyna traci rowniez swoje wlasciwosci palne. Mala ilosc paliwa w zbiorniku nie wystarcza do wychlodzenia pompy, co w wielu przypadkach doprowadza ja do zatarcia |
dobra instalacja sekwencyjna przełączy na LPG po uzyskaniu odpowiedniej temperatury.......................co za tym idzie ..............każde uruchomienie ;-) .......drroga do rozgrzania silnika,.............paliwo jest cały czas zużywane min 100-200zł paliwka na miesiąc,tak wiec ;-) żaden argument
ps warunek , odpowiednia eksploatacja instalacji i konfiguracja 8-) |
[ Dodano: 2010-03-03, 19:28 ]
mam podobny tok myślenia.Za zaoszczędzone pieniądze,będzie mnie stać za dwa lata kupić d3 z gazem :mrgreen: i mieć nowszy model audi.Wolę to niż jeżdzić 4 lata starym modelem ,ale z satysfakcją że nie mam lpg... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|