Autor |
Wiadomość |
Kolmax1992 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-24, 19:47
|
|
|
Ja u siebie zapodałem górę SWAGA za 630 zł. Prawe górne oryginały jakieś.. ale luzy takie że szkoda gadać. Z lewej góra przód jakiś SRL ( brak luzów ) a tył góra roczny febi brak luzów ale guma już pękła i już piasek swoje robił. Także przy Febi trzeba patrzeć na gumy.
Oponki 40 profil jeżdżę wolno przy dziurach |
|
|
|
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2016-07-25, 12:35
|
|
|
Ok, Dzięki Michał za info
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2016-07-29, 14:32
|
|
|
Panowie, trochę jaja....
Minęło 1,5 tygodnia od wymiany. Przejechałem ok 800 km i cyrk.
Zawieha Master Sport trzeszczy gorzej niż moja stara i dojechana. Wizyta w serwisie i pytanie o co kamam. Sprawdziliśmy wszystko - jest sztywno ale przy ruchach kierownicą trzeszczy każdy sworzeń. Zarówno w górnych wahaczach jak i dolnych a także w końcówkach drążków. Trzask jest tak głośny, że aż wstyd...
Napisałem do sprzedawcy. Nie chowa w głowy w piasek i prosi o obserwację tego jeszcze przez tydzień... Dam mu ten czas ale szczerze mówiąc nie wiem co ma się zmienić?
Także póki co może niech osoby planujące zakup tego zawieszenia wstrzymają się z tą decyzją do momentu aż ja rozwiąże swój problem. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-07-29, 14:39
|
|
|
może gdzieś w drodze z Chin na statku przyrdzewiały i przesmarować by trzeba |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2016-07-29, 14:41
|
|
|
martin_rs4, pomyśleliśmy o tym. Każdy sworzeń dostał pod gumkę po strzykawce oleju. Niestety to nie poprawiło niczego. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-07-29, 14:48
|
|
|
Musiałeś trafić na jakąś wadliwą partię, ja jeżdzę od roku na MS, przejechałem na nich już 22kkm i cisza |
|
|
|
|
szybki-ens
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 118 Skąd: Północ
|
Wysłany: 2016-07-29, 16:27
|
|
|
puzzel1 napisał/a: | Musiałeś trafić na jakąś wadliwą partię, ja jeżdzę od roku na MS, przejechałem na nich już 22kkm i cisza |
Znając moje szczęście mogło tak być.
Nie zmienia to faktu, że 8 stów na części 4 stówy na wymianę i geometrie poszło, a poprawa była tylko przez 150 km |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-07-29, 17:55
|
|
|
ja tam nigdy nie miałem takiego problemu
smarowali czymś przed montażem |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-30, 09:29
|
|
|
Mi zuzyte stare zaczeły skrzypać to strzykawka i zastrzyk pod gumki z oliwki 5w30 |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-07-31, 07:12
|
|
|
A takie pytanie jak dokręcali wahacze? Na podnośniku na chama czy na kanale ?
to był podstawowy błąd mechaników wymieniających zawieszenia wielowahaczowe w grupie VW. I to też narodziła się fama, że zawieszenia lecą bez przerwy i nie wytrzymują roku. Mechanicy dokręcali wahacze na podnośniku kiedy to koła wisiały, następnie opuszczali auto i w drogę. Podczas pracy występowały takie naprężenia, że zrywało gumy.
Warto to sprawdzić i dopytać. Bo tu może być winny mechanik. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-07-31, 07:51
|
|
|
ernesto napisał/a: |
to był podstawowy błąd mechaników wymieniających zawieszenia wielowahaczowe w grupie VW. |
Amen ! |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-31, 11:22
|
|
|
Gorne wahacze można dokrecic na zewnątrz bo jeden ustala położenia drugiego ale dolne ni uja. Podnieśc zawieche na wysokośc roboczą to 2minuty. Wystarczy wczesniej zmierzyć odległośc środka koła od nadkola.
Ale to prawda że mechanicy nie wiedzą. Gdy kupiłem ósemke zmieniałem całą zawieche i mój kolega pomimo 20lat doświadczenia nie pomyślał o tym. Gdyby nie ja kory kazał mu to podnieść bo tak nakazywała logika by mi się lemfy pewnie dawno wysypały. |
|
|
|
|
|