Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Jakie wahacze??  
Autor Wiadomość
Kolmax1992
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-24, 19:47   

Ja u siebie zapodałem górę SWAGA za 630 zł. Prawe górne oryginały jakieś.. ale luzy takie że szkoda gadać. Z lewej góra przód jakiś SRL ( brak luzów ) a tył góra roczny febi brak luzów ale guma już pękła i już piasek swoje robił. Także przy Febi trzeba patrzeć na gumy.
Oponki 40 profil jeżdżę wolno przy dziurach
 
 
Judo 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2016-07-25, 12:18   

Panowie, te MS do mojego przedlifta rok 1995 będą pasowały, czy też coś trzeba zamienić ?
Nr WIN WAUZZZ4DZSN005194

http://allegro.pl/show_item.php?item=5634315935
_________________

 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-07-25, 12:22   

Będą pasować :) Napisz sprzedąjącemu jak nie zapyta ze chciałbyś dolny prosty przedni wahacz na grubym stożku
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Judo 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2016-07-25, 12:35   

Ok, Dzięki Michał za info
Pozdrawiam
_________________

 
 
szybki-ens 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 36
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 118
Skąd: Północ
Wysłany: 2016-07-29, 14:32   

Panowie, trochę jaja....
Minęło 1,5 tygodnia od wymiany. Przejechałem ok 800 km i cyrk.
Zawieha Master Sport trzeszczy gorzej niż moja stara i dojechana. Wizyta w serwisie i pytanie o co kamam. Sprawdziliśmy wszystko - jest sztywno ale przy ruchach kierownicą trzeszczy każdy sworzeń. Zarówno w górnych wahaczach jak i dolnych a także w końcówkach drążków. Trzask jest tak głośny, że aż wstyd...
Napisałem do sprzedawcy. Nie chowa w głowy w piasek i prosi o obserwację tego jeszcze przez tydzień... Dam mu ten czas ale szczerze mówiąc nie wiem co ma się zmienić?
Także póki co może niech osoby planujące zakup tego zawieszenia wstrzymają się z tą decyzją do momentu aż ja rozwiąże swój problem.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-07-29, 14:39   

może gdzieś w drodze z Chin na statku przyrdzewiały i przesmarować by trzeba <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
szybki-ens 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 36
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 118
Skąd: Północ
Wysłany: 2016-07-29, 14:41   

martin_rs4, pomyśleliśmy o tym. Każdy sworzeń dostał pod gumkę po strzykawce oleju. Niestety to nie poprawiło niczego.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-07-29, 14:47   

U mnie działa już półtorej roku i wszystko wporządku - może to kwestia źródła zakupu
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-07-29, 14:48   

Musiałeś trafić na jakąś wadliwą partię, ja jeżdzę od roku na MS, przejechałem na nich już 22kkm i cisza
 
 
szybki-ens 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Volvo S80
Wiek: 36
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 118
Skąd: Północ
Wysłany: 2016-07-29, 16:27   

puzzel1 napisał/a:
Musiałeś trafić na jakąś wadliwą partię, ja jeżdzę od roku na MS, przejechałem na nich już 22kkm i cisza

Znając moje szczęście mogło tak być.
Nie zmienia to faktu, że 8 stów na części 4 stówy na wymianę i geometrie poszło, a poprawa była tylko przez 150 km :(
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-07-29, 17:55   

ja tam nigdy nie miałem takiego problemu
smarowali czymś przed montażem <hmm>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-30, 09:29   

Mi zuzyte stare zaczeły skrzypać to strzykawka i zastrzyk pod gumki z oliwki 5w30 :)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-07-31, 07:12   

A takie pytanie jak dokręcali wahacze? Na podnośniku na chama czy na kanale ?

to był podstawowy błąd mechaników wymieniających zawieszenia wielowahaczowe w grupie VW. I to też narodziła się fama, że zawieszenia lecą bez przerwy i nie wytrzymują roku. Mechanicy dokręcali wahacze na podnośniku kiedy to koła wisiały, następnie opuszczali auto i w drogę. Podczas pracy występowały takie naprężenia, że zrywało gumy.
Warto to sprawdzić i dopytać. Bo tu może być winny mechanik.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-07-31, 07:51   

ernesto napisał/a:

to był podstawowy błąd mechaników wymieniających zawieszenia wielowahaczowe w grupie VW.


Amen ! <tak>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-31, 11:22   

Gorne wahacze można dokrecic na zewnątrz bo jeden ustala położenia drugiego ale dolne ni uja. Podnieśc zawieche na wysokośc roboczą to 2minuty. Wystarczy wczesniej zmierzyć odległośc środka koła od nadkola.

Ale to prawda że mechanicy nie wiedzą. Gdy kupiłem ósemke zmieniałem całą zawieche i mój kolega pomimo 20lat doświadczenia nie pomyślał o tym. Gdyby nie ja kory kazał mu to podnieść bo tak nakazywała logika by mi się lemfy pewnie dawno wysypały.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.