Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2012-09-21, 07:19
|
|
|
Byc moze chodzilo o diesle jako "ciezsze' jednostki (doslownie jesli chodzi o ciezar motoru) |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-09-21, 09:39
|
|
|
tomi5 napisał/a: | ... Trochę mi to nie po nosie, bo nie mam już dostępu do tanich wahaczy |
Tomek no i po co było zmieniać furę :-D
A tak serio to gratuluję przejścia na eSkę. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-09-21, 16:11
|
|
|
tomi26 napisał/a: | tomi5 napisał/a: | ... Trochę mi to nie po nosie, bo nie mam już dostępu do tanich wahaczy |
Tomek no i po co było zmieniać furę :-D
A tak serio to gratuluję przejścia na eSkę. |
dzięki dzięki, przesiadka jak najbardziej ok, znowu ciesze sie mocą, tylko ciekawe jak długo.... :-D |
|
|
|
|
A8rider
Użytkownik
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 33 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2012-09-27, 10:40
|
|
|
tomi5 napisał/a: | A8rider napisał/a: | Witam. Czy tyczy się to także do aut po liftingu? Proszę o odp. |
dice111 napisał/a: | Tak. Biorac zestawy zamiennikow (a4/a6/a8/passat/superb etc) roznica jest jak pisal tomi |
Nie do końca tak jest, zwróć uwagę że w wersjach poliftowych występowały wahacze np. banany dolne które miały końcówkę sworznia grubą, ja teraz tak mam, a przed liftem wszystko brałem od kolegi co handluje cześciami do A4 oprócz tego jednego górnego rzecz jasna.
Tak że przy poliftowych trzeba najpierw sprawdzić rodzaj końcówki sworznia.
temat był poruszany na forum. |
dice111 napisał/a: | Tak bylo i przed FL jesli chodzilo np. o TDI |
Nie rozumiem oferowane zestawy np w allegro nie są rozróżniane o jednostki napędowe.
np. tu http://allegro.pl/zestaw-...2645127878.html mam nadzieję, że uda się wyłączyć części które są mi zbędne i reszta będzie pasowała. |
|
|
|
|
|
|
|
yasio
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2012-09-27, 15:04
|
|
|
kolego A8rider wahacze jak chcesz porządne to kup z lemfordera (czesto na nich jest zeszlifowany numer oe bo są to części na pierwszy montaż" lub "dobry zamiennik" ale to już trzeba lat praktyki żeby wiedzieć na czym można zaoszczędzić i jakiego producenta kupić bo w tej chwili to "małe rączki" są wszędzie jak coś potrzebujesz to służę pomocą pozdr.
ps. "małe raczki" tzn chińczyki :mrgreen: |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2012-09-27, 17:50
|
|
|
A8rider napisał/a: | tomi5 napisał/a: | A8rider napisał/a: | Witam. Czy tyczy się to także do aut po liftingu? Proszę o odp. |
dice111 napisał/a: | Tak. Biorac zestawy zamiennikow (a4/a6/a8/passat/superb etc) roznica jest jak pisal tomi |
Nie do końca tak jest, zwróć uwagę że w wersjach poliftowych występowały wahacze np. banany dolne które miały końcówkę sworznia grubą, ja teraz tak mam, a przed liftem wszystko brałem od kolegi co handluje cześciami do A4 oprócz tego jednego górnego rzecz jasna.
Tak że przy poliftowych trzeba najpierw sprawdzić rodzaj końcówki sworznia.
temat był poruszany na forum. |
dice111 napisał/a: | Tak bylo i przed FL jesli chodzilo np. o TDI |
Nie rozumiem oferowane zestawy np w allegro nie są rozróżniane o jednostki napędowe.
np. tu http://allegro.pl/zestaw-...2645127878.html mam nadzieję, że uda się wyłączyć części które są mi zbędne i reszta będzie pasowała. |
Zestawy nie, ale OE, lub zamienniki niektore do nich tak. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-10-06, 13:53
|
|
|
Jakub napisał/a: | Ja widziałem różnice w wachaczach uzależnioną od rozmiaru felg,nie wiem na czym ona dokładnie polega,ale chyba w etce widziałem inny nr części np.do 18calowych i do 20 |
A u ciebie jakie siedzą??
Mialem A8 97r zwrotnica żeliwna wahacze były z cieńszym sworzniem, teraz mam S8 00r zwrotnica aluminiowa i mam z tym grubszym (a tak naprawdę jest to ten sam wahacz tylko tuleja jest nabita na cieńszy sworzeń) |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-10-07, 17:00
|
|
|
a wy wiecie gdzie są produkowane te wahacze które wy polecacie ?
czy nie :mrgreen: |
|
|
|
|
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2012-10-09, 18:35
|
|
|
Dziś mogę w 100% potwierdzić, że wcale nie trzeba wydawać 1500 -2000zł na kpl wachaczy Lemof...TRW, ITD,...
Tak jak pisałem wcześniej cyt poniżej.
Obecnie zrobiłem już ponad 40 tyś na kpl MASTER SPORT za 600zł :mrgreen:
I autko śmiaga bez żadnych luzów /stuków itd..
ŚMIAŁO MOGĘ POLECIĆ,
Kolejny zestaw jaki kupię róweniż będzie to MASTER SPORT- gdyż po co przepłacać.
Waruneki są 2
- Wymienia się cąły zestaw + górne które trzeba dokupić osobno.
- uważasz jak jeździsz i jest OK. Choć nie raz wleciałem w niezłe dziury i jest OK.
..........................................................................................................................
Wysłany: 2011-10-30, 13:11
Ara$ napisał/a:
Nie to żebym się upierał sie przy tych MS, po prostu widziałem że jeden z forumowiczy był z nich zadowolony. Także kolego Dice jak bedziesz miał czas to chetnie zobacze ceny TRW i tych MEYLE HD.
A z tym przegubem (albo z tymi dwoma wahaczami) to wygląda tak. Jak wjeżdżam na jakiś krawężnik albo coś podobnych rozmiarów czasami (ale nie zawsze) słychać takie jednorazowe tępe stuknięcie z okolic lewego koła. Napisałem że z przegubem albo wahaczami bo nie wiem co jest przyczyną tego stuknięcia. A drugi objaw to taki że podczas hamowania słychać z tego samego koła tarcie jakby się klocki skończyły (klocki niedawno wymienione).
I teraz nie wiem czy wymienic samą oslone czy razem z przegubem.
Witam.
Ja mam zawieszenie Master sport + GÓRNE WAH. SIDEM i jak na razie 19.000 km i nic nie stuka/puka.
Choć pewnie wszystko zależy do radzaju ulic gdzie się jeździ. W Gdyni na drogi raczej zbytnio narzekać nie można. |
_________________ |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-10-09, 19:13
|
|
|
Sprawdzcie jeszcze wahacze Ruville bardzo dobre zamienniki, połka TRW. I komplet można kupić za 800zl |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-10-09, 20:08
|
|
|
bez urazu jak ma takie dobre te wahacze jak inny towar z zawieszeń
to ja bym tą firmę odradzał zresztą to pakowacz jest
i tak na prawdę nie wiadomo co się trafi
może akurat ja trafiam słabo
ale mam już dosyć ludzi którym po 2-5 tys się wybiło
i potem się tłumacz że towar słaby
teraz tylko zakładam jak ktoś chce
co prawda jest 2 lata na to ubezpieczenia tylko ciekawi mnie jak to jest respektowane i na jakich zasadach |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-11-14, 21:14
|
|
|
za tą cenę masz produkt firmy z 4 letnią :-P |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2012-11-14, 21:42
|
|
|
pepi napisał/a: | za tą cenę masz produkt firmy z 4 letnią :-P |
tzn. ? |
|
|
|
|
|