Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Opis wymiany dolnych wahaczy  
Autor Wiadomość
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-11-25, 12:43   

Zależy jak kto wymienia, bo jak poluzujesz sanki na wszystkich śrubach i przestawisz to zapewne zmieni się geometria.
_________________

 
 
Jurek22 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lis 2017
Posty: 99
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2017-11-25, 17:41   

Dokładnie ja zawsze sprawdzam i czasami są różnice w zbieżności, szkoda opon a sprawdzenie trwa chwile i można zrobić to samemu
_________________
Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-11-25, 19:23   

a samemu to niby jak <hmm> , podziel sie tą tajemnicą
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 154
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2017-11-25, 20:54   

Całkiem sanek nie ruszałem odkręciłem tylko dwie tylne śruby i opuściłem na lewarku a i tak musiałem troszkę brechą odgiąć żeby wyjąć i wsadzić śrubę od tulei na wahaczu.

A mam jeszcze pytanko jak to jest że każdy poleca wahacze LEMFORDER a u mnie ori Audi były TRW to w końcu które lepsze bo TRW nawet tańsze są.
 
 
Jurek22 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lis 2017
Posty: 99
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2017-11-25, 22:31   

Żadna tajemnica sprawdzanie z dawnych lat na sznurek oczywiście pochylenia się nie sprawdzi ale jeśli chodzi o sama zbierznosc to po takim sprawdzeniu jak wjeżdżam na geometrię nic nie trzeba poprawiać
_________________
Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-11-25, 22:48   

I jesteś w stanie te ,, mm" na sznurku zauważyć?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2017-11-26, 07:20   

Jak znam życie to tyle na sznurku zabraknie że opona będzie zjedzona . Takie rzeczy to można było robić za czasów PRLu i to wczesnego .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 154
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2017-11-26, 10:56   

Ojciec kiedyś mi tłumaczył o tym sznureczku ale jak dla nie to można tak ustawić żeby jakoś dojechać do warsztatu, chociaż ja i tak zawsze wolałem liczyć obr. jak wykręcałem końcówkę a i tak po wkręceniu jechałem skontrolować.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-11-26, 11:27   

taki sznureczek to mi sie z Żukiem kojarzy :P
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Jurek22 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lis 2017
Posty: 99
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2017-11-26, 18:34   

Chodziło o coś doraźnego a nie żeby zbieżność za każdym razem na sznurek ustawiać, aczkolwiek jeśli ktoś wie jak i umie ustawić jadąc na zbieżność wyjdzie ze jest Ok mogę to zagwarantować
_________________
Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-11-26, 18:56   

Chciał bym to zobaczyć <bezradny>
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Jurek22 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 01 Lis 2017
Posty: 99
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2017-11-26, 19:02   

Jak bedziesz miał problem ze zbieżnością podjedz na stacje zrób zdjęcie tego co wyszło i zapraszam do mnie ustawimy wszystko a pózniej podejdziesz na stacje i wrzucisz foty przed i po ustawieniu „na sznureczek” na forum
_________________
Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-11-26, 21:44   

No właśnie mam problem. Po wymianie łożyska w kole coś mi kierownicą na bok patrzy, u mnie taka wioska że w soboty nie robią a na zbierzność trzeba się umówić i tylko w tygodniu, i co mam zrobić jak ciągle w pracy jestem <bezradny>
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-11-27, 10:57   

Prezes-Artek napisał/a:
A mam jeszcze pytanko jak to jest że każdy poleca wahacze LEMFORDER a u mnie ori Audi były TRW to w końcu które lepsze bo TRW nawet tańsze są.

Lemforder i TRW wymieniają się między sobą produkcją na zasadzie dziś wy produkujecie dla vag a my dla np forda a za pół roku wy dla opla a my dla vaga. Tak że w pudełku TRW może być lemforder a w pudełku lemfordera TRW (oczywiście z zatartymi numerami). Zresztą obecnie oba i tak należą do ZF.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-11-27, 10:59   

Częściej jednak w pudełku TRW jest TRW niż Lemforder , w przypadku Lemfordera bywa różnie
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.