Autor |
Wiadomość |
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2017-11-25, 12:43
|
|
|
Zależy jak kto wymienia, bo jak poluzujesz sanki na wszystkich śrubach i przestawisz to zapewne zmieni się geometria. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Jurek22
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 01 Lis 2017 Posty: 99 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 2017-11-25, 17:41
|
|
|
Dokładnie ja zawsze sprawdzam i czasami są różnice w zbieżności, szkoda opon a sprawdzenie trwa chwile i można zrobić to samemu |
_________________ Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-11-25, 19:23
|
|
|
a samemu to niby jak , podziel sie tą tajemnicą |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2017-11-25, 20:54
|
|
|
Całkiem sanek nie ruszałem odkręciłem tylko dwie tylne śruby i opuściłem na lewarku a i tak musiałem troszkę brechą odgiąć żeby wyjąć i wsadzić śrubę od tulei na wahaczu.
A mam jeszcze pytanko jak to jest że każdy poleca wahacze LEMFORDER a u mnie ori Audi były TRW to w końcu które lepsze bo TRW nawet tańsze są. |
|
|
|
|
|
|
|
Jurek22
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 01 Lis 2017 Posty: 99 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 2017-11-25, 22:31
|
|
|
Żadna tajemnica sprawdzanie z dawnych lat na sznurek oczywiście pochylenia się nie sprawdzi ale jeśli chodzi o sama zbierznosc to po takim sprawdzeniu jak wjeżdżam na geometrię nic nie trzeba poprawiać |
_________________ Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-11-25, 22:48
|
|
|
I jesteś w stanie te ,, mm" na sznurku zauważyć? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2017-11-26, 07:20
|
|
|
Jak znam życie to tyle na sznurku zabraknie że opona będzie zjedzona . Takie rzeczy to można było robić za czasów PRLu i to wczesnego . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
Prezes-Artek
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2017 Posty: 154 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2017-11-26, 10:56
|
|
|
Ojciec kiedyś mi tłumaczył o tym sznureczku ale jak dla nie to można tak ustawić żeby jakoś dojechać do warsztatu, chociaż ja i tak zawsze wolałem liczyć obr. jak wykręcałem końcówkę a i tak po wkręceniu jechałem skontrolować. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-11-26, 11:27
|
|
|
taki sznureczek to mi sie z Żukiem kojarzy |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Jurek22
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 01 Lis 2017 Posty: 99 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 2017-11-26, 18:34
|
|
|
Chodziło o coś doraźnego a nie żeby zbieżność za każdym razem na sznurek ustawiać, aczkolwiek jeśli ktoś wie jak i umie ustawić jadąc na zbieżność wyjdzie ze jest Ok mogę to zagwarantować |
_________________ Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-11-26, 18:56
|
|
|
Chciał bym to zobaczyć |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Jurek22
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 01 Lis 2017 Posty: 99 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 2017-11-26, 19:02
|
|
|
Jak bedziesz miał problem ze zbieżnością podjedz na stacje zrób zdjęcie tego co wyszło i zapraszam do mnie ustawimy wszystko a pózniej podejdziesz na stacje i wrzucisz foty przed i po ustawieniu „na sznureczek” na forum |
_________________ Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-11-26, 21:44
|
|
|
No właśnie mam problem. Po wymianie łożyska w kole coś mi kierownicą na bok patrzy, u mnie taka wioska że w soboty nie robią a na zbierzność trzeba się umówić i tylko w tygodniu, i co mam zrobić jak ciągle w pracy jestem |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-11-27, 10:57
|
|
|
Prezes-Artek napisał/a: | A mam jeszcze pytanko jak to jest że każdy poleca wahacze LEMFORDER a u mnie ori Audi były TRW to w końcu które lepsze bo TRW nawet tańsze są. |
Lemforder i TRW wymieniają się między sobą produkcją na zasadzie dziś wy produkujecie dla vag a my dla np forda a za pół roku wy dla opla a my dla vaga. Tak że w pudełku TRW może być lemforder a w pudełku lemfordera TRW (oczywiście z zatartymi numerami). Zresztą obecnie oba i tak należą do ZF. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|