Autor |
Wiadomość |
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2017-12-14, 08:25
|
|
|
Filtr z długim czy krótkim kominem?
Oring może źle zalożony? albo wgl.
Z 5L to do miski samej wejdzie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
kawasakizx7r
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: d2
Wiek: 33 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 28 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2017-12-14, 09:09
|
|
|
Filtr jest taki sam jak był założony a oleju nie wejdzie więcej na pewno jest stan nie ma opcji wlać więcej |
_________________ Sebastian |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2017-12-14, 09:49
|
|
|
krisker napisał/a: | Ale wlano 3 litry nie patrząc na prawidłowy stan (zgodnie z procedurą)? |
I zmieszano z tym nie widomo czym co bylo zalane wczesniej
To daje do myslenia. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-12-14, 10:15
|
|
|
A w ogóle to co wlano? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-12-14, 11:08
|
|
|
z pierwszego tłoczenia pewnie
A na poważnie
jeśli olej był w miarę czysty i jeśli nie popełniono błędów montażowych
to po skrzyni |
|
|
|
|
kawasakizx7r
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: d2
Wiek: 33 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 28 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2017-12-14, 17:03
|
|
|
Wcześniej był dextron 2 wlany następnie syntetyk i teraz jest dextron 2 |
_________________ Sebastian |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-12-15, 06:29
|
|
|
a stan tego oleju jaki był ? |
|
|
|
|
kawasakizx7r
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: d2
Wiek: 33 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 28 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2017-12-15, 07:34
|
|
|
Dobry był stan |
_________________ Sebastian |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-12-15, 14:59
|
|
|
to coś spartolone przy wymianie |
|
|
|
|
kawasakizx7r
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: d2
Wiek: 33 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 28 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2017-12-15, 16:19
|
|
|
Tylko co spratolone?jak raczej nie da się tego źle zrobić. ... |
_________________ Sebastian |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2017-12-15, 16:24
|
|
|
kawasakizx7r napisał/a: | Wcześniej był dextron 2 wlany następnie syntetyk i teraz jest dextron 2 |
Czyli zmieszli dextron z tym" jakims" syntetykiem.Moze tu tkwi problem.
Jesli skrzynia faktycznie wczesniej chodzila dobrze to zrob wymiane dynamiczną . |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
kawasakizx7r
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: d2
Wiek: 33 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 28 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2017-12-16, 14:40
|
|
|
Tylko jest mały dylemat zrobię dynamiczna która kosztuje około 800zl i ato nie będzie dzialac ? |
_________________ Sebastian |
|
|
|
|
|
|
|
Jurek22
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 01 Lis 2017 Posty: 99 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 2017-12-16, 14:53
|
|
|
Wyjęcie jej i rozebranie bedzie kosztowało dużo więcej skoro przed wymiana wszystko było Ok tzn ze coś poszło nie tak podczas wymiany, być może dlatego ze zostało ze sobą pomieszanych tyle olei, umów się na dynamiczna zalej takim olejem jaki powinien być w tej skrzyni i wtedy zobacz jak jest inaczej się nie da |
_________________ Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
|
|
|
|
|
kawasakizx7r
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: d2
Wiek: 33 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 28 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2017-12-16, 16:43
|
|
|
Ja wiem ze dużo więcej ale już wydałem 700zl +800zl dynamiczna a z moim szczęściem skrzynia padnie i będę w plecy następne 800zl teraz jeszcze zamówiłem orginalny filtr bo tamten był zamiennikiem za parę dni go dostane i ściągnięty miche znowu założymy orginalny i zaleje olejem może się coś polepszy. Bo skrzynia na wyższych obrotach pracuje jak należy tylko przy niskich się ślizga i śmierdzi jakby się coś w niej paliło . |
_________________ Sebastian |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2017-12-17, 01:49
|
|
|
Skoro tak chcesz zrobic to ja proponuje zebys przed zmianą filtra zrobil jeszcze raz wymiane statyczna i po wymianie jeszcze raz.Tansze to niz remont skrzyni lub jej wymiana.
Powodzenia |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|