Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-01-02, 13:11
|
|
|
karol208 napisał/a: | Wszystkie filtry są całe metalowe te które zakładałem do 4hp24a. | Do 5HP.. i 6HP.. filtry sa plastikowo-metalowe. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2018-01-02, 23:17
|
|
|
danishow, ale do 4hp nie spotkałem się.
Do nowszych owszem |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-01-02, 23:42
|
|
|
No wiem wiem, wtedy jeszcze nikt na materiałach nie oszczędzał.
Poprzedni post był czysto informacyjny |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
karol1616
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 32 Dołączył: 06 Wrz 2017 Posty: 18 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-03-23, 12:06
|
|
|
Witam panowie mianowicie mam taki problem jeżeli olej atf nie osiągnie 60 c to jest wszytko w najlepszym porządku ale jak złapie 60c to jak się zatrzymam to już nie rusze dodam gazu tryb awaryjny błąd 17114 nie prawidłowa pozycja biegu sporadyczny i tak myślę czy to wina pozycjonera niby powinna być osłonka termiczna na tym pozycjonera jednak nie ma i nie wiem czy może przegrzewa się pozycjoner i dlatego jest taka reakcja mała bardzo przestrzeń jest pomiędzy pozycjonera a rura wydechu do was pytanie czy to może być tak że się przegrzewa i już przestaje działać?? |
_________________ A6 C5 2.8Q 193KM
S8 D2 4.2Q 360KM |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-03-24, 16:26
|
|
|
u ciebie to bardziej uwalony kosz |
|
|
|
|
karol1616
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 32 Dołączył: 06 Wrz 2017 Posty: 18 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-03-25, 10:43
|
|
|
Zamówię pozycjoner i zobaczę czy coś pomoże jak nie to nie wiem 😛 trzeba będzie do speca jechać |
_________________ A6 C5 2.8Q 193KM
S8 D2 4.2Q 360KM |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
karol1616
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 32 Dołączył: 06 Wrz 2017 Posty: 18 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-03-25, 20:22
|
|
|
Spoko dzięki ale zamówię na wszelki wypadek ten pozycjoner ale tak jak opisałem wskakuje 60 stopni atf i już nie ruszy będę jeździł dopóki się nie zatrzymam dzwoniłem po warsztatach i mówi że nie powinna być przyczyną mechaniczna gdy takie objawy są ja już nie wiem głupieje a mechanik z Radomia dopiero chyba z wakacji wruci 16 kwietnia jestem uziemiony a nie chce daj jakiemuś partaczowi szukałem 13 miesięcy tego samochodu jak kupiłem to byłem bardzo zadowolony ale jak zaczęło się już jeba. To najpierw wymiana oleju 2300zł wymiana czujnika prędkości nad lewa pół osią teraz już nie wiem co wszytko pięknie wchodzi jak się atf nie rozgrzeje a poczekam pół godz i jadę dalej dopóki znów nie rozgrzeje się i nie zatrzymam auta psychicznie się wykańczam już 😛 cóż czekać muszę dzięki za szybkie odpowiedzi na moje pytanie. |
_________________ A6 C5 2.8Q 193KM
S8 D2 4.2Q 360KM |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-03-25, 22:48
|
|
|
karol1616, znacznie łatwiej się czyta jak w tekście występują przecinki i kropki |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
karol1616
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 32 Dołączył: 06 Wrz 2017 Posty: 18 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-03-27, 10:09
|
|
|
Witam, panowie już wiem o co chodzi z tą skrzynka, mianowicie dynamiczna wymiana oleju zmyla osad, z tarcz kosza forwardu. Dlatego gdy, olej atf osiągnie 60 c tarczki się ślizgaja, i nie rusza już z miejsca. Robota tego wyniesie ok 3500 do 4500 tys szkoda, że ze wymianę oleju zapłaciłem 2300 połowa, roboty skrzyni ale, cóż życie |
_________________ A6 C5 2.8Q 193KM
S8 D2 4.2Q 360KM |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-03-27, 10:24
|
|
|
Robota tego to max 2 tys same graty. Reszta to zdzierstwo robiacych ten serwis.. |
_________________
|
|
|
|
|
karol1616
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 32 Dołączył: 06 Wrz 2017 Posty: 18 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-03-27, 11:08
|
|
|
Nie dodałem, że Jeszcze ma być sprzeglo regenerowane i wszystkie uszczelnienia porobione. Nowy olej nowy filtr nie wiem mówicie że drogo, no nie jest to może mała suma ale ja naprawdę nie mam gdzie się udać, gość wraca z wakacji dopiero 26 kwietnia muszę czekać,. Chcę porostu zrobić już to na tip top, gdyż kupiłem fure dla siebie, a ten z Radomia podobno dobry gościo jest więc, chyba będę czekał 😛 |
_________________ A6 C5 2.8Q 193KM
S8 D2 4.2Q 360KM |
|
|
|
|
|
|
|
|