Autor |
Wiadomość |
garbos
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 04 Kwi 2018 Posty: 37 Skąd: Samolubie
|
Wysłany: 2018-09-21, 18:36
|
|
|
Paliwa mam okolo pol zbiornika. Pompka paliwa nowa. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-09-21, 18:43
|
|
|
że nowa to nie znaczy że masz kosz szczelny , zobacz czy zmieni sie coś po dolaniu paliwa |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
garbos
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 04 Kwi 2018 Posty: 37 Skąd: Samolubie
|
Wysłany: 2018-09-21, 19:00
|
|
|
No OK sprawdze po zatankowaniu, tak poza konkursem, co znaczy kosz szczelny?.jak to sprawdzic?? |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-09-21, 19:46
|
|
|
Pompa znajduje się w koszu i tam są różne uszczelki i samym koszem też trzeba odpowiednio trafić, jesli gdzies będzie nieszczelności to na listę będzie powietrze szło i z tąd problemy z uruchomieniem, ale jeśli będzie wystarczająco paliwa w zbiorniku to nie ma jak powietrze isc |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-09-21, 20:12
|
|
|
A czasem nawet jak kosz szczelny i pompa sprawna (wydaje się być), to przy połowie baku gorzej zaczyna palić z rana. Tak mam w swojej, endoskopem nawet sprawdzałem przed odpaleniem. Pół baku paliwa, kosz pełny, a odpala na 2 razy. Dolewam benzyny do 3/4 baku i pali od strzała dopóki poziom nie spadnie do 1/2.
Ciśnienie na listwie 3.5 bara po jednokrotnym dobiciu na zapłonie. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
garbos
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 04 Kwi 2018 Posty: 37 Skąd: Samolubie
|
Wysłany: 2018-09-21, 20:28
|
|
|
Czy to jakas wada fabryczna?? Juz kilka razy sootjalem sie z tym ze w a8 d2 lepiej miec vsk na full , bi wtedy nie ma problemiw z paleniem. |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-09-21, 20:56
|
|
|
Szczerze to ha-gie-wu, coś jest ewidentnie z tym układem nie tak, ale mnie się na razie pomysły skończyły. Przerabiałem 5 pomp (2 ori VDO, 2 nowe zamienniki, 1 chińska niby-wysokowydajna podróbka Walbro), nowe oringi na wszystkich połączeniach 'ośmiornicy' w baku, uszczelki kosza. I to samo. Niektórym pomaga wymiana pompy i uszczelek kosza, innym zrobienie 'bypasu', a niektórym nic. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-09-22, 07:21
|
|
|
to ta przewaga dzięki technice
ja jak patrzyłem jak to jest zrobione to napalili się zioła i to sporo |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-09-22, 11:27
|
|
|
System działający na tej zasadzie jest w każdym aucie z dzielonym bakiem. Merce, BMW, inne modele Audi, a jak czytam po forach, to tylko w D2 takie cuda się dzieją. W innych markach wymieniają pompę i latają dalej bez problemu. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-09-23, 06:49
|
|
|
jak by działał na tej zasadzie to nie było by problemów jak jest to w tamtych autach .
Trzeba by zrobić przelew z komory do komory |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-09-23, 07:22
|
|
|
No i działa na tej samej zasadzie. Tu masz schemat E38 - Link. Połączenie połówek baku też idzie górą jak w D2. Kosz jest napełniany też przez system pomp strumieniowych na dnie baku. Różnica jest tylko w tym, że zasilane są one z powrotu z regulatora ciśnienia a nie z oddzielnego króćca w pompie. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-09-23, 11:19
|
|
|
Nom, w nowszych autach to już praktycznie standard. Wystarczy popatrzeć na używane pompy paliwa na allegro (Link). W większości przypadków elektryczna pompa siedzi w koszu, a z dna baku paliwo zbierają pompy strumieniowe (suction jet pump). Jest to genialne rozwiązanie, ponieważ pompy strumieniowe nie mają żadnych ruchomych elementów i nie zatrą się jeśli np na zakręcie odpłynie spod nich paliwo i zassają powietrze. Wszędzie to działa, tylko dziwnym trafem w D2 stwarza problemy. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-09-23, 12:42
|
|
|
Ja też mam problemy z odpaleniem jak poziom paliwa spadnie poniżej ~1/3. Nowa pompa, uszczelki, paliwo w koszu jest i też jakby wtedy dłużej kręci, czasem nawet pali na 2 razy. Objaw jest mocniejszy w chłodne dni. Ale nie srogą zimą a w okolicach 0. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-09-23, 21:32
|
|
|
Ukaniu, wątpię by w twoim przypadku była to wina pompy |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|