Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Praca pompy paliwa po włączeniu zapłonu.  
Autor Wiadomość
garbos 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 04 Kwi 2018
Posty: 37
Skąd: Samolubie
Wysłany: 2018-09-21, 18:36   

Paliwa mam okolo pol zbiornika. Pompka paliwa nowa.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-09-21, 18:43   

że nowa to nie znaczy że masz kosz szczelny , zobacz czy zmieni sie coś po dolaniu paliwa
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
garbos 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 04 Kwi 2018
Posty: 37
Skąd: Samolubie
Wysłany: 2018-09-21, 19:00   

No OK sprawdze po zatankowaniu, tak poza konkursem, co znaczy kosz szczelny?.jak to sprawdzic??
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-09-21, 19:46   

Pompa znajduje się w koszu i tam są różne uszczelki i samym koszem też trzeba odpowiednio trafić, jesli gdzies będzie nieszczelności to na listę będzie powietrze szło i z tąd problemy z uruchomieniem, ale jeśli będzie wystarczająco paliwa w zbiorniku to nie ma jak powietrze isc
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-09-21, 20:12   

A czasem nawet jak kosz szczelny i pompa sprawna (wydaje się być), to przy połowie baku gorzej zaczyna palić z rana. Tak mam w swojej, endoskopem nawet sprawdzałem przed odpaleniem. Pół baku paliwa, kosz pełny, a odpala na 2 razy. Dolewam benzyny do 3/4 baku i pali od strzała dopóki poziom nie spadnie do 1/2.
Ciśnienie na listwie 3.5 bara po jednokrotnym dobiciu na zapłonie.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
garbos 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 04 Kwi 2018
Posty: 37
Skąd: Samolubie
Wysłany: 2018-09-21, 20:28   

Czy to jakas wada fabryczna?? Juz kilka razy sootjalem sie z tym ze w a8 d2 lepiej miec vsk na full , bi wtedy nie ma problemiw z paleniem.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-09-21, 20:56   

Szczerze to ha-gie-wu, coś jest ewidentnie z tym układem nie tak, ale mnie się na razie pomysły skończyły. Przerabiałem 5 pomp (2 ori VDO, 2 nowe zamienniki, 1 chińska niby-wysokowydajna podróbka Walbro), nowe oringi na wszystkich połączeniach 'ośmiornicy' w baku, uszczelki kosza. I to samo. Niektórym pomaga wymiana pompy i uszczelek kosza, innym zrobienie 'bypasu', a niektórym nic.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-09-22, 07:21   

to ta przewaga dzięki technice ;)
ja jak patrzyłem jak to jest zrobione to napalili się zioła :] i to sporo
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-09-22, 11:27   

System działający na tej zasadzie jest w każdym aucie z dzielonym bakiem. Merce, BMW, inne modele Audi, a jak czytam po forach, to tylko w D2 takie cuda się dzieją. W innych markach wymieniają pompę i latają dalej bez problemu.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-09-23, 06:49   

jak by działał na tej zasadzie to nie było by problemów jak jest to w tamtych autach .
Trzeba by zrobić przelew z komory do komory
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-09-23, 07:22   

No i działa na tej samej zasadzie. Tu masz schemat E38 - Link. Połączenie połówek baku też idzie górą jak w D2. Kosz jest napełniany też przez system pomp strumieniowych na dnie baku. Różnica jest tylko w tym, że zasilane są one z powrotu z regulatora ciśnienia a nie z oddzielnego króćca w pompie.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2018-09-23, 07:34   

W mercedesie np. ML320 V6 MPI:

Pompa paliwa nie jest zanurzona bezpośrednio w zbiorniku. Znajduje się w koszu
paliwowym, który napełniany jest paliwem przez osobny element (Suction jet pump) wysunięty daleko poza kosz. Powrót paliwa z regulatora paliwa powoduje wtłaczanie paliwa do kosza...
Zbiornik nie jest dzielony...

Dosyć popularne są to systemy.

D3 też ma w zbiorniku: Suction jet pump
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-09-23, 11:19   

Nom, w nowszych autach to już praktycznie standard. Wystarczy popatrzeć na używane pompy paliwa na allegro (Link). W większości przypadków elektryczna pompa siedzi w koszu, a z dna baku paliwo zbierają pompy strumieniowe (suction jet pump). Jest to genialne rozwiązanie, ponieważ pompy strumieniowe nie mają żadnych ruchomych elementów i nie zatrą się jeśli np na zakręcie odpłynie spod nich paliwo i zassają powietrze. Wszędzie to działa, tylko dziwnym trafem w D2 stwarza problemy.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2018-09-23, 12:42   

Ja też mam problemy z odpaleniem jak poziom paliwa spadnie poniżej ~1/3. Nowa pompa, uszczelki, paliwo w koszu jest i też jakby wtedy dłużej kręci, czasem nawet pali na 2 razy. Objaw jest mocniejszy w chłodne dni. Ale nie srogą zimą a w okolicach 0.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-09-23, 21:32   

Ukaniu, wątpię by w twoim przypadku była to wina pompy <hmm>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.