|
Autor |
Wiadomość |
garbos
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 04 Kwi 2018 Posty: 37 Skąd: Samolubie
|
Wysłany: 2018-09-24, 06:02
|
|
|
Panowie, w moim przypadku to chyba faktycznie wina malej ilosci paliwa, tzn pol zbiornika. Wczoraj dolalem 30l i dzisiaj z rana zdecydowana roznica, auto odpalilo za pierwszym razem, fakt ze troche sie dusilo ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu (od strzala) silnik pracowal jak nalezy. Zobaczymy czy jutro bedzie tak samo. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-09-24, 06:32
|
|
|
dolej na pełno |
|
|
|
|
|
|
|
garbos
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 04 Kwi 2018 Posty: 37 Skąd: Samolubie
|
Wysłany: 2018-09-24, 06:49
|
|
|
No ok doleje, ale swoja droga to jakas paranoja zeby tak sie dzialo.
[ Dodano: 2018-10-08, 15:16 ]
Auto zalane na full i faktycznie auto pali bez problemu. Czyli jednak jakas wada ukladu zasilania paliwem. Zna ktos jakis patent by ta wade naprawic, usprawnic?? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-10-08, 16:24
|
|
|
poskładać tak jak trzeba i powymieniać oringi |
|
|
|
|
|
|
|
garbos
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 04 Kwi 2018 Posty: 37 Skąd: Samolubie
|
Wysłany: 2018-10-08, 19:33
|
|
|
Heh, obawialem sie gorszych podpowiedzi, np. kupic kosz w aso i wymienic... No ok, a moze przypadkiem ktos wymienial uszczelniacze, zna oryginalne rozmiary?? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-10-09, 05:08
|
|
|
jest to opisane gdzies na forum
w aso to by pewnie cały bak sprzedali |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2018-10-14, 10:32
|
|
|
https://www.a8team.pl/d2-...5,15.htm#328903
W tym temacie troszkę opisałem,
Ogólnie najważniejszą uszczelką jest uszczelka gumowo metalowa która uszczelnia oba kosze i przewód zasilający który idzie z pompy na listwę wtryskową. Jeśli na niej nie będzie szczelnie to paliwo będzie uciekać z niego i zaczną się problemy z paleniem.
Resztą nie ma co się przejmować za bardzo, składać tak jak powinno być, na znaki i powinno chodzić.
Nawet jeśli uszczelka gdzie kosz jest rozpołowiony będzie nieszczelna to nie ma co się obawiać ponieważ pompa i tak jest niżej osadzona, niż miejsce łączenia kosza.
Jeszce jest uszczelka na dzióbku którym musimy trafić podczas wkładania kosza. Właśnie nim jest tłoczone paliwo do, nie wiem czy dobrze nazwę... pomp strumieniowych następnie przelane do zawieszonego kosza. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |