Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Praca pompy paliwa po włączeniu zapłonu.  
Autor Wiadomość
garbos 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 04 Kwi 2018
Posty: 37
Skąd: Samolubie
Wysłany: 2018-09-24, 06:02   

Panowie, w moim przypadku to chyba faktycznie wina malej ilosci paliwa, tzn pol zbiornika. Wczoraj dolalem 30l i dzisiaj z rana zdecydowana roznica, auto odpalilo za pierwszym razem, fakt ze troche sie dusilo ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu (od strzala) silnik pracowal jak nalezy. Zobaczymy czy jutro bedzie tak samo.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-09-24, 06:32   

dolej na pełno :]
 
 
garbos 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 04 Kwi 2018
Posty: 37
Skąd: Samolubie
Wysłany: 2018-09-24, 06:49   

No ok doleje, ale swoja droga to jakas paranoja zeby tak sie dzialo.

[ Dodano: 2018-10-08, 15:16 ]
Auto zalane na full i faktycznie auto pali bez problemu. Czyli jednak jakas wada ukladu zasilania paliwem. Zna ktos jakis patent by ta wade naprawic, usprawnic??
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-10-08, 16:24   

poskładać tak jak trzeba i powymieniać oringi :]
 
 
garbos 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 04 Kwi 2018
Posty: 37
Skąd: Samolubie
Wysłany: 2018-10-08, 19:33   

Heh, obawialem sie gorszych podpowiedzi, np. kupic kosz w aso i wymienic... No ok, a moze przypadkiem ktos wymienial uszczelniacze, zna oryginalne rozmiary??
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-10-09, 05:08   

jest to opisane gdzies na forum
w aso to by pewnie cały bak sprzedali :]
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2018-10-14, 10:32   

https://www.a8team.pl/d2-...5,15.htm#328903

W tym temacie troszkę opisałem,
Ogólnie najważniejszą uszczelką jest uszczelka gumowo metalowa która uszczelnia oba kosze i przewód zasilający który idzie z pompy na listwę wtryskową. Jeśli na niej nie będzie szczelnie to paliwo będzie uciekać z niego i zaczną się problemy z paleniem.
Resztą nie ma co się przejmować za bardzo, składać tak jak powinno być, na znaki i powinno chodzić.
Nawet jeśli uszczelka gdzie kosz jest rozpołowiony będzie nieszczelna to nie ma co się obawiać ponieważ pompa i tak jest niżej osadzona, niż miejsce łączenia kosza.
Jeszce jest uszczelka na dzióbku którym musimy trafić podczas wkładania kosza. Właśnie nim jest tłoczone paliwo do, nie wiem czy dobrze nazwę... pomp strumieniowych następnie przelane do zawieszonego kosza.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.