|
Autor |
Wiadomość |
Rafał85
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3695
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 39 Dołączył: 30 Sty 2017 Posty: 5 Skąd: wwa
|
Wysłany: 2017-01-30, 20:03
|
|
|
Martin dziękuje ale to już mam u siebie w serwisówce i nie ma tam nic o skreceniu korb do wału chyba że coś na oczy mi się rzuciło Programy mam u siebie te same
Labas ja po forach nie siedzę, niestety brak czasu a dziś to wyjątkowa sytuacja. Kiedyś się udzielałem i pomagałem teraz nie ma jak |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2017-01-30, 20:10
|
|
|
Cytat: | Labas ja po forach nie siedzę, niestety brak czasu a dziś to wyjątkowa sytuacja. Kiedyś się udzielałem i pomagałem teraz nie ma jak |
Wysłałem na priv namiary na działającą ELSĘ |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-30, 20:10
|
|
|
ale niektórzy to chyba z PIS-u są no pełna życzliwość |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-01-30, 20:31
|
|
|
ale ja pisałem na poważnie każde silniki składa się podobnie
są proste zasady które się stosuje grubość śruby szpilki daje sporo do myślenia |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-01-30, 20:42
|
|
|
Rafał85, chłopie weź sobie w alsie ustaw 3.7 z rocznika liftowego np 99 albo 00 i skręcaj. Przecież to jest to samo |
_________________
|
|
|
|
|
Rafał85
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3695
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 39 Dołączył: 30 Sty 2017 Posty: 5 Skąd: wwa
|
Wysłany: 2017-01-30, 22:26
|
|
|
Dobra dałem po kodzie silnika AKC i jest wszystko dzięki wszystkim, w środe operacja składanie |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2017-02-04, 16:10
|
|
|
Już widze jak poskręca na poliftowych opisach, szczególnie korbowody na przykład, które w przedlifcie i polifcie są zupełnie inne.
Z elsy można wyciagnac większość elementów, ale momenty dokręcania korb albo stopek głównych wału to czarna magia.
Dla mnie kluczowy jest moment dokręcania korbowodów, bo to najbardziej obciążone w silniku śruby. Dla silników przedliftowych to jest 30 Nm + 90 stopni (po długich przeszukiwaniu programów serwisowych i sladów części w etce ustalony). Ja swój motor skręcałem na 30 + 2x45 stopni. Działa, nic nie odpadło
Cała reszta (miski, rozrząd, głowica itd.) zgodnie z elsą. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |