Autor |
Wiadomość |
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-10-03, 13:44
|
|
|
U mnie są po lewej stronie
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-10-03, 15:13
|
|
|
Co prawda w poliftach ta wnęka wygląda troche inaczej ale ten odpływ jest mniej więcej w tym samym miejscu a drugi jest na wysokości (+) klemy akumulatora za podszyciem tapicerskim.
[ Dodano: 2013-10-04, 12:49 ]
Co moge jeszcze sprawdzić poza tymi bezpiecznikami żeby się przybliżyć w tych poszukiwaniach
[ Dodano: 2013-10-16, 13:03 ]
Niestety do dzisiaj nie udało mi się ustalic co jest. Pobór jest rzedu 0,63A.
Chętnie przygarne podpowiedzi które coś mi tu pomogą. Wcześniej było ok 1A ale po wyjęciu bezpiecznika od telefonu spadło do 0,61-0,63. W każymbądź razie nadal cos mi pobiera. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-10-17, 13:54
|
|
|
A może diody w alternatorze? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-10-18, 11:29
|
|
|
Marecki napisał/a: | W moim przypadku złodziejem prądu okazał się rezystor oporowy dmuchawy | no ale to chyba bym mógł wykluczyć po wyjęciu bezpiecznika a u mnie po wyjmowaniu bezpieczników po kolei nie ma żdnej reakcji
[ Dodano: 2013-10-18, 12:30 ]
karol208 napisał/a: | A może diody w alternatorze? | u mnie się rozładowuje tylko na postoju a nie podczas jazdy, ja nie mam problemu z ładowaniem akumulatora,
[ Dodano: 2013-10-18, 12:33 ]
karol208 napisał/a: | Zobacz czy jest rurka z odpływu anteny. Tamtędy woda potrafi wlatywać do wnęki wzmacniacza | dzisiaj się temu lepiej przyjrzałem i nie mam żadnej takiej rurki
[ Dodano: 2013-10-18, 12:35 ]
Gabriel napisał/a: | Woda może dostawać się przez nieszczelne mocowanie anteny. | mam za to właśnie nieszczelne to mocowanie, ktoś wie jak zdemontować tą antene z błotnika i czym to uszczelnić |
_________________
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-10-18, 12:55
|
|
|
Ara$ napisał/a: | u mnie się rozładowuje tylko na postoju a nie podczas jazdy, ja nie mam problemu z ładowaniem akumulatora,
dzisiaj się temu lepiej przyjrzałem i nie mam żadnej takiej rurki
|
Alternator może być sprawny ale może mieć przebicie na mostku, a jet to urządzenie które ma ciągle zasilanie bezpośrednio z akumulatora.
Co do anteny to większość anten teleskopowych ma odprowadzenie wody ze względu na to że woda może się przedostawać pomiędzy segmentami anteny. Możesz po prostu nie mieć wg założonego wężyka na obudowę (zwijacz anteny) na foto widać taki dziubek na rurkę
|
_________________
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-11-04, 09:09
|
|
|
Antena w błotniku uszczelniona. Nieszczelność powodowała przecieki po deszczu i pojawiała się woda w okolicach wzmacniacza i całej tej wnęki. Pomierzyłem jeszcze raz ten pobór i waha się w granicach 0,05-0,08 A. Dwa pytania:
1. Czy taki pobór już jest do zaakceptowania.
2. Czy takie wahania są normalne czy może ten pobór powinien raczej być stały.
[ Dodano: 2013-11-04, 14:20 ]
Poratuje ktos swoja wiedzą? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-11-04, 15:44
|
|
|
Z tego co wiem każde auto powinno mieścić się do 0,03A ale wiadomo że a8 ma trochę różnej elektroniki a sama sekwencja w stanie spoczynku to dodatkowe 200mA. |
_________________
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-11-04, 16:56
|
|
|
Przy akumulatorze 110Ah to powinno ujść. W małych autach zazwyczaj, z resztą jak wyżej napisano 0,03A ale tam są małe baterie 45-55Ah. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-12-06, 11:46
|
|
|
Ja pierd.... dalej przygoda z tym jeb...ym prądem. Myślałem ze sie uporałem z tym ale niestety nie. Kilka dni temu akumulator padł a wczoraj miałem przy porannym uruchomieniu samochodu 4 krótkie sygnały (z tego co wyczytałem świadczą o niskim napięciu na akumulatorze). Kiedyś jak mierzyłem pobór prądu w trakcie deszczu było ok. 0,5A a pół godziny po tym jak przestało padać przy mnie nagle spadło z 0,5 do 0,01A.
Ostatnio podczas deszczu pobór był rzędu 0,4A. Tylko nie wiem gdzie tego i jak szukać. Bo po wyjęciu wszystkich bezpieczników przy nogach pasażera ten pobór nadal był mniej więcej taki sam. Teraz bez deszczu pobór 0,05A.
Macie jakieś pomysły ? |
_________________
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-12-06, 12:12
|
|
|
Czyli wilgoć powoduje zwiększenie poboru. Sprawdzałeś przewody prądowe idące do rozrusznika (prawa podłużnica- chociaż to by powodowało nie odpalanie)? Szyberdach, może moduł dostaje wilgoci. Jeszcze na myśl mi przychodzi wentylator wnętrza i puszka od ECU. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-12-06, 12:50
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Szyberdach, może moduł dostaje wilgoci. Jeszcze na myśl mi przychodzi wentylator wnętrza i puszka od ECU | ale przy tym to chyba by mi spadł pobór przy wypinaniu bezpieczników.
U mnie był pobór ok 0,4A przy wypiętych wszystkich bezpiecznikach |
_________________
|
|
|
|
|
daniello
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 56 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-19, 13:21
|
|
|
Podepnę się pod temat. Pobór prądu rzędu 0.35A. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki z przodu i żaden nie bierze tyle (2 biorą ok 0.01A), wnęka wzmacniacza sucha, moduły obok wzmacniacza odpinane po kolei i nic. Po wyjęciu bezpiecznika z tyłu (nad akumulatorem) chyba nr. 4 spadło do 0.03A ale jak go tam nie ma to nawigacja nie może złapać zasięgu. Ktoś wie od czego jest dokładnie ten bezpiecznik i gdzie szukać od niego jakiegoś modułu? |
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-12-19, 16:06
|
|
|
wychodzi na to że telefon
|
_________________
|
|
|
|
|
|