Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Rozładowywanie akumulatora  
Autor Wiadomość
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-10-03, 13:44   

U mnie są po lewej stronie

_________________

 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-10-03, 15:13   

Co prawda w poliftach ta wnęka wygląda troche inaczej ale ten odpływ jest mniej więcej w tym samym miejscu a drugi jest na wysokości (+) klemy akumulatora za podszyciem tapicerskim.

[ Dodano: 2013-10-04, 12:49 ]
Co moge jeszcze sprawdzić poza tymi bezpiecznikami żeby się przybliżyć w tych poszukiwaniach

[ Dodano: 2013-10-16, 13:03 ]
Niestety do dzisiaj nie udało mi się ustalic co jest. Pobór jest rzedu 0,63A.
Chętnie przygarne podpowiedzi które coś mi tu pomogą. Wcześniej było ok 1A ale po wyjęciu bezpiecznika od telefonu spadło do 0,61-0,63. W każymbądź razie nadal cos mi pobiera.
_________________

 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-10-17, 13:24   

W moim przypadku złodziejem prądu okazał się rezystor oporowy dmuchawy(taki jeżyk)znajduje się na podszybiu obok tych wiatraczków od dmuchawy.Może spróbuj tam.
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-10-17, 13:54   

A może diody w alternatorze?
_________________

 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-10-18, 11:29   

Marecki napisał/a:
W moim przypadku złodziejem prądu okazał się rezystor oporowy dmuchawy
no ale to chyba bym mógł wykluczyć po wyjęciu bezpiecznika a u mnie po wyjmowaniu bezpieczników po kolei nie ma żdnej reakcji

[ Dodano: 2013-10-18, 12:30 ]
karol208 napisał/a:
A może diody w alternatorze?
u mnie się rozładowuje tylko na postoju a nie podczas jazdy, ja nie mam problemu z ładowaniem akumulatora,

[ Dodano: 2013-10-18, 12:33 ]
karol208 napisał/a:
Zobacz czy jest rurka z odpływu anteny. Tamtędy woda potrafi wlatywać do wnęki wzmacniacza
dzisiaj się temu lepiej przyjrzałem i nie mam żadnej takiej rurki

[ Dodano: 2013-10-18, 12:35 ]
Gabriel napisał/a:
Woda może dostawać się przez nieszczelne mocowanie anteny.
mam za to właśnie nieszczelne to mocowanie, ktoś wie jak zdemontować tą antene z błotnika i czym to uszczelnić
_________________

 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-10-18, 11:56   

Hmm proponował bym zamknąć się w aucie na jakąś godz i może próbować wyczaić czy coś się nie włącza.
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-10-18, 12:55   

Ara$ napisał/a:
u mnie się rozładowuje tylko na postoju a nie podczas jazdy, ja nie mam problemu z ładowaniem akumulatora,

dzisiaj się temu lepiej przyjrzałem i nie mam żadnej takiej rurki


Alternator może być sprawny ale może mieć przebicie na mostku, a jet to urządzenie które ma ciągle zasilanie bezpośrednio z akumulatora.

Co do anteny to większość anten teleskopowych ma odprowadzenie wody ze względu na to że woda może się przedostawać pomiędzy segmentami anteny. Możesz po prostu nie mieć wg założonego wężyka na obudowę (zwijacz anteny) na foto widać taki dziubek na rurkę
_________________

 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-04, 09:09   

Antena w błotniku uszczelniona. Nieszczelność powodowała przecieki po deszczu i pojawiała się woda w okolicach wzmacniacza i całej tej wnęki. Pomierzyłem jeszcze raz ten pobór i waha się w granicach 0,05-0,08 A. Dwa pytania:
1. Czy taki pobór już jest do zaakceptowania.
2. Czy takie wahania są normalne czy może ten pobór powinien raczej być stały.

[ Dodano: 2013-11-04, 14:20 ]
Poratuje ktos swoja wiedzą?
_________________

 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-11-04, 15:44   

Z tego co wiem każde auto powinno mieścić się do 0,03A ale wiadomo że a8 ma trochę różnej elektroniki a sama sekwencja w stanie spoczynku to dodatkowe 200mA.
_________________

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-11-04, 16:56   

Przy akumulatorze 110Ah to powinno ujść. W małych autach zazwyczaj, z resztą jak wyżej napisano 0,03A ale tam są małe baterie 45-55Ah.
_________________
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-12-06, 11:46   

Ja pierd.... dalej przygoda z tym jeb...ym prądem. Myślałem ze sie uporałem z tym ale niestety nie. Kilka dni temu akumulator padł a wczoraj miałem przy porannym uruchomieniu samochodu 4 krótkie sygnały (z tego co wyczytałem świadczą o niskim napięciu na akumulatorze). Kiedyś jak mierzyłem pobór prądu w trakcie deszczu było ok. 0,5A a pół godziny po tym jak przestało padać przy mnie nagle spadło z 0,5 do 0,01A.

Ostatnio podczas deszczu pobór był rzędu 0,4A. Tylko nie wiem gdzie tego i jak szukać. Bo po wyjęciu wszystkich bezpieczników przy nogach pasażera ten pobór nadal był mniej więcej taki sam. Teraz bez deszczu pobór 0,05A.

Macie jakieś pomysły ?
_________________

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-12-06, 12:12   

Czyli wilgoć powoduje zwiększenie poboru. Sprawdzałeś przewody prądowe idące do rozrusznika (prawa podłużnica- chociaż to by powodowało nie odpalanie)? Szyberdach, może moduł dostaje wilgoci. Jeszcze na myśl mi przychodzi wentylator wnętrza i puszka od ECU.
_________________
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-12-06, 12:50   

krzychu22.p1i napisał/a:
Szyberdach, może moduł dostaje wilgoci. Jeszcze na myśl mi przychodzi wentylator wnętrza i puszka od ECU
ale przy tym to chyba by mi spadł pobór przy wypinaniu bezpieczników.
U mnie był pobór ok 0,4A przy wypiętych wszystkich bezpiecznikach
_________________

 
 
daniello 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-19, 13:21   

Podepnę się pod temat. Pobór prądu rzędu 0.35A. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki z przodu i żaden nie bierze tyle (2 biorą ok 0.01A), wnęka wzmacniacza sucha, moduły obok wzmacniacza odpinane po kolei i nic. Po wyjęciu bezpiecznika z tyłu (nad akumulatorem) chyba nr. 4 spadło do 0.03A ale jak go tam nie ma to nawigacja nie może złapać zasięgu. Ktoś wie od czego jest dokładnie ten bezpiecznik i gdzie szukać od niego jakiegoś modułu?
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-12-19, 16:06   

wychodzi na to że telefon

_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.