Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Rozładowywanie akumulatora  
Autor Wiadomość
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-07, 17:04   

daniello napisał/a:
Kolego Ara$ wcześniej pisałem o tym bezpieczniku w bagażniku to masz tak samo jak ja że bez niego nie kradnie prądu czy u Ciebie to co innego kradnie prąd?
u mnie jest to co u Ciebie (przy tym bezpieczniku wpiętym mam pobór chyba ok 0,45A, wypiąłem go) ale oprócz tego mam jeszcze coś (najwidoczniej związanego z Webasto) bo po wypięciu tego bezpiecznika w bagażniku wczoraj mimo wszystko musiałem skorzystać z Assistance jak pisałem wyżej bo akumulator padł.
Bez bezpiecznika od Webasto (i oczywiście tego w bagażniku od telefonu) pobór 0,03-0,05 nie jest stały ale skacze między tymi wartościami także to było by chyba już akceptowalne bo nie sądze żeby te skoki mi rozładowały akumulator.
_________________

 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-07, 17:05   

emdzej napisał/a:
Ten sterownik jest w bagażniku przy antenie. Ja bym proponował go odłączyć i ew. kupić inny są w cenie ok. 100 zł. Może ten Twój uległ zawilgoceniu i dlatego wzrósł pobór prądu?
wiem wiem i taki mam zamiar, chyba że zwarcie jest od samego urządzenia
_________________

 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-01-07, 22:29   

Tutaj mam nagranie jak to wygląda u mnie, zastanawia mnie pobór wzrost chwilowy ok 0,06A równo co minutę. Oczywiście akumulatora nie ładowałem bardzo dawno i trzyma OK
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
_________________

 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-06-14, 14:13   

emdzej napisał/a:
Ten sterownik jest w bagażniku przy antenie. Ja bym proponował go odłączyć i ew. kupić inny
jednak to nie sterownik. Ku...ca mnie bierze na to rozładowywanie. W pobliżu nie mam elektryka który chce się podjąć grzebania przy A8 (poza jednym który się co prawda zdecydował ale teraz ja mogę dopiero za miesiąc).
Najgorzej jest po deszczu jak mówiłem. Zastanawiam się czy w pobliżu tych odpływów

z przodu samochodu jest jakaś wiązka od Webasto, albo może jeden przebiega gdzieś w pobliżu Webasto. Zwarcie idzie gdzieś od Webasto jak mówiłem wcześniej. Czasami trochę woda postoi mi po deszczu na podszybiu, ale tam akurat nie powinno być nic co mogłoby powodować zwarcie a tym bardziej od Webasta.
Ktoś ma jakieś pomysły bo moje się skończyły.
_________________

 
 
thebobek 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: x
Zasilanie: ON
Imię: x
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 5
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2014-09-30, 16:13   

Witajcie, ja również mam problem z rozładowującym się akumulatorem, jeden z mechaników stwierdził że akku rozładowywał system przewietrzania ( ten co powinien na solarze działać) a jakiś sterownik zwariował i to przewietrzanie działało cały czas, nawet w nocy ( czyli prąd z akku musiało brać). Nie wiem czy to rozwiąże problem, będę obserwował czy to faktycznie to było przyczyną.
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-09-30, 19:02   

Od tego niema sterownika tylko zwykly przekaznik przelaczajacy obwody.
Jak wlaczasz zaplon to prad pojawiajacy sie na przekazniku przelacza dmuchawe na obwod sterowania klimatronika,Gdy gasisz auto wtedy przekaznik z braku zasilania przelacza sie w tryb spoczynku i zwiera dmuchawe do zasilania z solara.
Sprawdzenie czy twoj mechanik mial racje jest banalne.Wylacz zaplon, podnies maske bys 100% slyszal wentylator,Jesli sie kreci a jest slonce to wystarczy ze reka zaslonisz solara i musisz uslyszec zmiane pracy wrecz do zatrzymania
 
 
thebobek 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: x
Zasilanie: ON
Imię: x
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 5
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2014-10-11, 13:08   

solar działa nawet w nocy, ma ktoś pomysł co może być niesprawne, skoro nie ma tam sterownika ( jak kolega wyżej pisał) tylko przekaźnik?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-10-11, 13:11   

Rezystor nagrzewnicy tzw. jeżyk do wymiany :P
_________________
 
 
thebobek 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: x
Zasilanie: ON
Imię: x
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 5
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2014-10-11, 13:19   

Dzięki za szybką odpowiedź, w poniedziałek auto jedzie do mechaników to przekażę aby to wymienili. Mam nadzieję że rozwiąże to problem z rozładowywaniem akumulatora
 
 
thebobek 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: x
Zasilanie: ON
Imię: x
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 5
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2014-10-19, 19:02   

Jeżyk sprawdzony i prawdopodobnie to nie on rozładowuje akumulator, podejrzenia padają na zegary, bo podobno tam jest jakiś procesor,który zarządza tym przewietrzaniem, mechanik zaleca wymianę zegarów. Moje pytanie do was to czy faktycznie może być problemem?
Z góry dzięki za odpowiedzi
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2014-10-20, 02:03   

To nie ma innej opcji jak nie rezystor to masz zwarty przekaznik od solara
 
 
thebobek 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: x
Zasilanie: ON
Imię: x
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 5
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2014-10-20, 15:31   

Dzięki, a gdzie dokładnie znajduje się ten przekaźnik ?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-10-21, 08:14   

tu masz ładnie opisane ze zdjęciami wymianę jerzyka
http://www.a8team.pl/d2-a...nicy-vt8972.htm
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 528
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2024-09-21, 19:54   

Odkopię sobie.
Pobór prądu w samochodzie czy to otwartym czy zamkniętym ~1.5A. Po poszukiwaniach winnymi okazały się:
- moduł nawigacji ok. 1.3A
- NaviPlus nonDX ok. 140mA
- zegary ok. 40mA
Nawigacja odłączona, bo i tak żaden z niej pożytek, ale radio i zegary potrzebne są.
Sprawdzenie w drugiej A8 i NaviPlus usypia się do 8mA, zegary do bodaj 0.5mA w szczycie.
Na chwilę obecną jest pobór oscylujący w granicach 180~200mA. Nie sprawdziłem jeszcze na której linii 12V radio pobiera taki prąd, niemniej istnieje przypuszczenie, że ktoś kto montował Parotta (aktualnie wyciętego i wiązka przywrócona do oryginału) tak namieszał, że coś upalił w radiu.
Uprzedzając była jeszcze hipoteza, że NaviPlus wzbudza zegary, ale po podmianie radia upadła.
Pytanie: jaki jest dozwolony maksymalny pobór na postoju? Minimalny z tego co sobie porównałem z drugim samochodem to ok. 15mA.
Ewentualnie co może wzbudzać zegary do takiego poboru?
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 245
Skąd: WLKP
Wysłany: 2024-09-22, 08:01   

U mnie jest 0.04ma.U kolegi w S8 jest 0.06ma
W innej 0.07ma.
Jak widać są różne pobory.
Jeszcze w a6 c5 sprawdziłem i jest 0.07ma.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.