Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Różnice A8 vs. S8  
Autor Wiadomość
hudii1321 
Użytkownik


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: 90 b3
Wiek: 36
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 2
Skąd: Police/zach-pom
Wysłany: 2012-03-30, 15:46   

witam,ja również się zastanawiam nad jedną rzeczą mianowicie,czy to prawda że modele s8 posiadają 2 tłumiki końcowe? chodzi o to czy mają jeden po prawej a drugi po lewej ,a A8 tylko jeden fabrycznie oczywiście. pytam ponieważ ktoś mi tak mówił ,a sam szukam S8 D2 i nie chcę wtopić i kupić A8 przemodelowanej na S i zależy mi aby jak najwięcej dowiedzieć się o różnicach tych modeli.pozdrawiam.
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2012-03-30, 16:01   

Kolego czy esa czy zwykla a8 maja tylko jeden tlumik z 2oma koncowkami...esa ma troche inne...wszelkie duale to tylko wymysl wlasciciela auta,tego w serii nie bylo ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-30, 21:05   

hudii1321, chyba najrzadziej dokładanym do A8 eskowym gadżetem jest licznik. Jak nie ma szarych tarcz zegarów ze znaczkiem //S, to w 99% jest to zwykłe A8.
Oczywiście ktoś mógł sobie eskowy licznik włożyć do A8, jednak występuje to w duuuużo mniejszym stopniu niż recaro, czy chromowane lusterka.
 
 
BiLu 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-03-30, 21:20   

podsufitka i tylna półka w alkantarze występowały tylko w eSkach?
_________________

 
 
hudii1321 
Użytkownik


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: 90 b3
Wiek: 36
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 2
Skąd: Police/zach-pom
Wysłany: 2012-03-31, 10:35   

Aha dziękuję za odpowiedzi, jeszcze jedno czy po numerze VIN jakoś dowiem się czy to Ska czy A,jeśli tak to na co zwracać uwagę w tym numerze tzn,czy jakaś cyfra lub liczba oznacza któryś z tych modeli.pozdrawiam.
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-31, 13:26   

BiLu napisał/a:
podsufitka i tylna półka w alkantarze występowały tylko w eSkach?


Kolego ja mam prelift i mam alcantarze na podsufitce i półce! Więc nie tylko S miała alkantare!
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-03-31, 13:31   

hudii1321 napisał/a:
czy po numerze VIN jakoś dowiem się czy to Ska czy A

raczej większość dekoderów powinna tobie pokazać po Vinie czy to "S" czy "A" A jak nie to bierz VIN i dzwoń do ASO , podając Vin dostaniesz taką informacje czy to jest na pewno S
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Pan_Stefan 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Stefan
Jeżdzę: S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 14
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-11-07, 20:11   

Witam nie mogę znaleźc odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie apropo: ile jest różnicy miedz zawieszeniem od SSS a zwykłym A8 (mm)?
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-11-07, 22:45   

Najniższe Producenta to chyba 26 cm ( wysokość sprężyny sport ) , a 34cm ( komfort ) , ale mogę się mylić .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Pan_Stefan 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Stefan
Jeżdzę: S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 14
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-11-08, 17:38   

8CM na sprężynie chyba nie przekłada się proporcjonalnie na prześwit auta? Trochę boli mnie w S to niskie zawieszenie zobaczymy co w zimie będzie się działo;)
 
 
Plewson 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Jakub
Jeżdzę: VW Golf IV
Wiek: 31
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 1
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2015-02-25, 22:24   

Witam, jestem świeży na forum i możecie od razu wręczyć złoty szpadel za odkop roku. A więc, planuję zakup S8. Szukam już od kilku miesięcy, wymagania to model poliftowy, rok 2000 w górę (ale jak się trafi zadbane 99 to też biorę pod uwagę), grzane siedzenia tył, NAVI, skrzynia z trybem S. Ogólnie to nie byłem jeszcze oglądać żadnego auta do potencjalnego kupna ponieważ na polskim rynku w tym momencie są ładne modele ale mają sporo sprzeczności, np. niektóre droższe sztuki są słabiej wyposażone niż tańsze lub odwrotnie co wprawia w dylemat czy to okazja czy może ma jakieś ukryte wady które wyjdą po kupnie i zrobią z mojej wymarzonej S8 wielką skarbonkę. Sensowne są również poszukiwania za granicą lecz tamte modele nie posiadają instalacji LPG którą preferuję do tego auta. Żeby nie owijać więcej w bawełnę i nie mieszać może po prostu zadam kilka pytać i ktoś znajdzie się aby pomóc:

1: Ile kosztuje założenie instalację LPG która obrobi 360KM lub więcej (planuje chip)
2: Czy w ogóle warto myśleć nad podnoszeniem mocy w tym modelu
3: Który model silnika jest lepszy (o ile jest więcej niż jeden i chodzi czy te 4.2 wyszły w kilku oznaczeniach)
4: Czy jest możliwe śr. spalanie gazu na trasie w granicach 15l?
5: Jakie są ceny głównych podzespołów z wyższej półki cenowej (nie biorąc pod uwagę wymian)
6: Ile może kosztować dołożenie Webasta
7: Czy ktoś z was posiada model 4.2 i mógłby się wypowiedzieć ile płaci za ubepieczenie? Czy można się zmieścić w 1000zł na rok?
8: Sportowy wydech. U mnie po mieście lata zwykłe 4.2 przed liiftem, a na necie widziałem kilka przeróbek. Co o tym sądzicie? Oczywiście chodzi o uzyskanie ładniejszego dźwięku z tego V8.
9. Czy znacie jakieś ciekawostki na temat tego modelu, jakieś dodatkowe wyposażenie, rodzaje przednich reflektorów itp.
10: Czy są modele z podgrzewaną przednią szybą?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-02-26, 08:50   

Plewson,
wyszukiwarka to potęga:



Kolego nikt tu nie będzie szukał za ciebie.
Nie wiem na jakim forum wcześniej byłeś ale tu używa się wyszukiwarki a nie klepie się wszystkiego w jednym temacie.

Szukaj szukaj szukaj szukaj
I nie rób śmietnika w tematach na tematy który były już poruszane na forum niejednokrotnie.



kartka
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-26, 21:09   

hehe moze ta "szukajke" trzeba by powiekszyc dwu / trzykrotnie aby rzucalo sie w oczy :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-03-04, 09:58   

Plewson napisał/a:
1: Ile kosztuje założenie instalację LPG która obrobi 360KM lub więcej (planuje chip)
?? ??
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-03-04, 10:07   

uwazam,że najlepiej kupiś auto bez lpg i dopiero zamontować.kupić z gazem i może sie okazać że skarbonka,a tak wiesz co masz,nowe i na gwarancji.ja założyłem do siebie STAGA,śmigam już ponad rok i zero problemów,bardzo ładnie chodzi,spalanie na poziomie 21-23l miasto,15-17 trasa,koszt instalacji 4200pln.i nie tankuję na żadnych tanich stacyjkach,kiedyś zatankowałem na takowej i pozatykało mi filtry,tak że tylko bp albo orlen,zresztą przy obecnej cenie gazu nie warto szukać gdzie indziej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.