Autor |
Wiadomość |
hudii1321
Użytkownik
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: 90 b3
Wiek: 36 Dołączył: 30 Mar 2012 Posty: 2 Skąd: Police/zach-pom
|
Wysłany: 2012-03-30, 14:46
|
|
|
witam,ja również się zastanawiam nad jedną rzeczą mianowicie,czy to prawda że modele s8 posiadają 2 tłumiki końcowe? chodzi o to czy mają jeden po prawej a drugi po lewej ,a A8 tylko jeden fabrycznie oczywiście. pytam ponieważ ktoś mi tak mówił ,a sam szukam S8 D2 i nie chcę wtopić i kupić A8 przemodelowanej na S i zależy mi aby jak najwięcej dowiedzieć się o różnicach tych modeli.pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-03-30, 20:05
|
|
|
hudii1321, chyba najrzadziej dokładanym do A8 eskowym gadżetem jest licznik. Jak nie ma szarych tarcz zegarów ze znaczkiem //S, to w 99% jest to zwykłe A8.
Oczywiście ktoś mógł sobie eskowy licznik włożyć do A8, jednak występuje to w duuuużo mniejszym stopniu niż recaro, czy chromowane lusterka. |
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-03-30, 20:20
|
|
|
podsufitka i tylna półka w alkantarze występowały tylko w eSkach? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
hudii1321
Użytkownik
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: 90 b3
Wiek: 36 Dołączył: 30 Mar 2012 Posty: 2 Skąd: Police/zach-pom
|
Wysłany: 2012-03-31, 09:35
|
|
|
Aha dziękuję za odpowiedzi, jeszcze jedno czy po numerze VIN jakoś dowiem się czy to Ska czy A,jeśli tak to na co zwracać uwagę w tym numerze tzn,czy jakaś cyfra lub liczba oznacza któryś z tych modeli.pozdrawiam. |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-03-31, 12:26
|
|
|
BiLu napisał/a: | podsufitka i tylna półka w alkantarze występowały tylko w eSkach? |
Kolego ja mam prelift i mam alcantarze na podsufitce i półce! Więc nie tylko S miała alkantare! |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
Pan_Stefan
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Stefan
Jeżdzę: S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 14 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-11-07, 20:11
|
|
|
Witam nie mogę znaleźc odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie apropo: ile jest różnicy miedz zawieszeniem od SSS a zwykłym A8 (mm)? |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
Pan_Stefan
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Stefan
Jeżdzę: S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 14 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-11-08, 17:38
|
|
|
8CM na sprężynie chyba nie przekłada się proporcjonalnie na prześwit auta? Trochę boli mnie w S to niskie zawieszenie zobaczymy co w zimie będzie się działo;) |
|
|
|
|
|
|
|
Plewson
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Jakub
Jeżdzę: VW Golf IV
Wiek: 31 Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 1 Skąd: Barlinek
|
Wysłany: 2015-02-25, 22:24
|
|
|
Witam, jestem świeży na forum i możecie od razu wręczyć złoty szpadel za odkop roku. A więc, planuję zakup S8. Szukam już od kilku miesięcy, wymagania to model poliftowy, rok 2000 w górę (ale jak się trafi zadbane 99 to też biorę pod uwagę), grzane siedzenia tył, NAVI, skrzynia z trybem S. Ogólnie to nie byłem jeszcze oglądać żadnego auta do potencjalnego kupna ponieważ na polskim rynku w tym momencie są ładne modele ale mają sporo sprzeczności, np. niektóre droższe sztuki są słabiej wyposażone niż tańsze lub odwrotnie co wprawia w dylemat czy to okazja czy może ma jakieś ukryte wady które wyjdą po kupnie i zrobią z mojej wymarzonej S8 wielką skarbonkę. Sensowne są również poszukiwania za granicą lecz tamte modele nie posiadają instalacji LPG którą preferuję do tego auta. Żeby nie owijać więcej w bawełnę i nie mieszać może po prostu zadam kilka pytać i ktoś znajdzie się aby pomóc:
1: Ile kosztuje założenie instalację LPG która obrobi 360KM lub więcej (planuje chip)
2: Czy w ogóle warto myśleć nad podnoszeniem mocy w tym modelu
3: Który model silnika jest lepszy (o ile jest więcej niż jeden i chodzi czy te 4.2 wyszły w kilku oznaczeniach)
4: Czy jest możliwe śr. spalanie gazu na trasie w granicach 15l?
5: Jakie są ceny głównych podzespołów z wyższej półki cenowej (nie biorąc pod uwagę wymian)
6: Ile może kosztować dołożenie Webasta
7: Czy ktoś z was posiada model 4.2 i mógłby się wypowiedzieć ile płaci za ubepieczenie? Czy można się zmieścić w 1000zł na rok?
8: Sportowy wydech. U mnie po mieście lata zwykłe 4.2 przed liiftem, a na necie widziałem kilka przeróbek. Co o tym sądzicie? Oczywiście chodzi o uzyskanie ładniejszego dźwięku z tego V8.
9. Czy znacie jakieś ciekawostki na temat tego modelu, jakieś dodatkowe wyposażenie, rodzaje przednich reflektorów itp.
10: Czy są modele z podgrzewaną przednią szybą? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-26, 08:50
|
|
|
Plewson,
wyszukiwarka to potęga:
Kolego nikt tu nie będzie szukał za ciebie.
Nie wiem na jakim forum wcześniej byłeś ale tu używa się wyszukiwarki a nie klepie się wszystkiego w jednym temacie.
Szukaj szukaj szukaj szukaj
I nie rób śmietnika w tematach na tematy który były już poruszane na forum niejednokrotnie.
kartka
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-26, 21:09
|
|
|
hehe moze ta "szukajke" trzeba by powiekszyc dwu / trzykrotnie aby rzucalo sie w oczy |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-03-04, 09:58
|
|
|
Plewson napisał/a: | 1: Ile kosztuje założenie instalację LPG która obrobi 360KM lub więcej (planuje chip) | ?? ?? |
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-03-04, 10:07
|
|
|
uwazam,że najlepiej kupiś auto bez lpg i dopiero zamontować.kupić z gazem i może sie okazać że skarbonka,a tak wiesz co masz,nowe i na gwarancji.ja założyłem do siebie STAGA,śmigam już ponad rok i zero problemów,bardzo ładnie chodzi,spalanie na poziomie 21-23l miasto,15-17 trasa,koszt instalacji 4200pln.i nie tankuję na żadnych tanich stacyjkach,kiedyś zatankowałem na takowej i pozatykało mi filtry,tak że tylko bp albo orlen,zresztą przy obecnej cenie gazu nie warto szukać gdzie indziej. |
|
|
|
|
|