Autor |
Wiadomość |
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2016-03-15, 20:28 [D2 FL ALL
] 380 mm w D2
|
|
|
Przymiarka na sucho ale będzie to działać.
DSC_2304.JPG
|
|
Plik ściągnięto 138 raz(y) 117,11 KB |
|
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-03-15, 20:31
|
|
|
Jak ma nie działać skoro 385mm (S8 i W12 D3 ) mieści się w tą felgę Ilu tłoczkowy to zacisk? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2016-03-15, 21:45
|
|
|
Przecie nie pisze ze to odkrycie Ameryki.
I nie bawił bym się w 380 jak by zestawy 385 były tańsze i dostępniejsze.
Zaciski 2 tłoki z D4. Bede zmieniał kolka na letnie to zrobię fotostory. |
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-03-15, 22:10
|
|
|
Nie to, że chce naskakiwać.. ale dostępność zacisków do d4 też nie jest oszałamiająca.. P&P są tak jak w przypadku zestawu z D3? |
_________________
|
|
|
|
|
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2016-03-15, 22:13
|
|
|
Tarcza z D3 385 akurat u mnie stoczona ale nie potrzeba tego robić bo zacisk obejmuje. Zdjąłem ze względu na wagę i masę wirującą.
Byc może tarcza 380 z D4 pasuje, ja nie znalazłem wiarygodnych informacji jaka ma wysokość. Może ktoś wie?
Zwrotnica alu.
Edyta, P&P. |
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-03-15, 22:56
|
|
|
olozwirski napisał/a: | Może ktoś wie? | Średnica 380, grubość powierzchni ciernej 36, całkowita grubość 52,4, średnica otworu piasty 68mm |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2016-03-15, 23:15
|
|
|
danishow napisał/a: | olozwirski napisał/a: | Może ktoś wie? | Średnica 380, grubość powierzchni ciernej 36, całkowita grubość 52,4, średnica otworu piasty 68mm |
To z D4 nie będą pasować P&P, ale w sumie można dać podkładki 7mm i będzie robić.
[ Dodano: 2016-12-03, 15:17 ]
Trochę się zeszło z wymiana, czy lepiej hamuje to się nie wypowiem bo mam skrzynie po remoncie i uprawiam psj...
Na aucie:
3.jpg
|
|
Plik ściągnięto 55 raz(y) 118,09 KB |
2.jpg
|
|
Plik ściągnięto 113 raz(y) 173,49 KB |
1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 69 raz(y) 126,76 KB |
|
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-12-03, 16:53
|
|
|
A teraz powiedz ile to cenowo wyszło i jak sprawuje się tarcza po stoczeniu 5mm. Szkoda, że zaciski to nadal 2 tłoki pływające. Lepiej byś wyszedł na zestawie z w12. |
_________________
|
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-12-03, 17:17
|
|
|
Super to wyszło ,zastanawiam się tylko jak będzie to hamowało względem tyłu 270mm ( no chyba ze tył masz też zmieniony ) moim zdaniem trochę duża różnica średnic tarcz przód 385 a tył 270 |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-12-03, 18:27
|
|
|
Z tyłu z tego co kojarzę kolega miał 330 z Q5. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2016-12-06, 22:00
|
|
|
Mnie to kosztowało koło 2500 (zaciski 500, tarcze 500 + 150, klocki coś około 1000 + malowanie, wężyki nowe, płyn) Na zaciski i tarcze to były ceny okazyjne, teraz zaciski widziałem na allegro po 500 za szt.
A tarcze spisują się dobrze, ztoczyłem tylko to co nie było potrzebne. |
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-12-01, 17:08
|
|
|
Kupilem zacisk z D4, a nie D3 bo wygladaja jak nowe (mlodszy rocznik + brak soli - UK).
385 obciera o zacisk. Szkoda go niszczyc, lepiej stoczyc tarcze z S8 D3 do tego rozmiaru a nie bawic sie w podkladki. Po zimie swap to beda zdjecia jak kogos interesuje. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-12-01, 22:15
|
|
|
dice111, jak ogarniesz temat to podziel się fotkami. Chętnie polookam |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-12-02, 00:01
|
|
|
Pomysł tarczy 380 z D4 nie jest zły. Można powiedzieć najprostszy i najtańszy, ale pod warunkiem że się te tarcze ma. Robi się przelotowy dystans z płaskownika 7mm pomiędzy zwrotnicę a jarzmo, do tego dłuższe śruby i tyle. Tarcze do D3 są po prostu tańsze i jest większy wybór zamienników. Minus taki, że trzeba mieć kogoś kto je przetoczy. Za to 330 tylne z D4 są praktycznie identyczne jak te z Q5. Chyba nawet te z D4 były pół kilo lżejsze na sztuce.
Wracając jednak do tego czy 385 wejdzie w ten zacisk - wejdzie. Na styk. Teoretycznie można zostawić jak jest pytanie tylko jak to będzie hałasować jak tarcze pokryją się korozją. Alternatywą toczenia jest przeszlifowanie zacisku. 2.5mm - dużo, niedużo... Z jednej strony jest z czego zbierać, z drugiej ten zacisk wygląda o wiele mniej pancernie jak zwykły dwutłok pod 360 z D3.
W każdym razie uważam, że to jest obecnie chyba najlepsza alternatywa dla poszukujących czegoś w rozsądnej cenie (jeśli w ogóle za rozsądne bierzemy pakowanie w 20 letniego trupa 1/3 jego wartości) i w miarę na zasadzie podmiany części bez zbytniej rzeźby.
Aha, kwestia kół. O ile w Avusa I wejdzie to w 'pająka' Ronala jestem przekonany że już nie. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|