Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] 380 mm w D2  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-12-02, 12:20   

Pepek napisał/a:
Pomysł tarczy 380 z D4 nie jest zły. Można powiedzieć najprostszy i najtańszy, ale pod warunkiem że się te tarcze ma.

Hmmm... no właśnie... ale czy na pewno.
A jaka jest dostępność tych tarczy?
380mm z D4?... bo jakoś nie bardzo je widzę <hmm>
385mm z D3 z ATE są dostępne praktycznie od ręki poza ASO.

Przetaczanie tarcz na mniejszy rozmiar?... czy to warto?
A nie łatwiej jednak założyć zaciski z D3 + oryginalne tarcze 385mm na które i tak wchodzi felga 18"? :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-12-02, 13:06   

Dlatego napisałem jak się te tarcze ma czyli np bierzesz całość do swapa z jednego samochodu :) 380 z D4 w zamienniku to z tego co wiem ma jedynie Zimmerman.
Natomiast co do pomysłu S8/W12 D3 to widzę to tak: kupujesz przepłacony zacisk, który jest nie warty swojej ceny. A tak masz w podobnych jeśli nie dużo niższych pieniądzach zacisk kilka lat młodszy, gdzie nikt jeszcze nie zdążył dorobić ideologii pt. pochodzi z wersji limitowanej więc przemnóżmy cenę x2 czy 3. No i zacisk z D4 wygląda dużo lepiej od tych kowadeł z D3 :D Tak jak napisałem nie trzeba przetaczać jeśli ktoś nie ma dostępu do tokarki. Można założyć jak jest ewentualnie podciąć minimalnie zacisk. To jest na tej samej zasadzie co 269 na tył do auta gdzie była 20 a obecnie jest 22. Szukasz poliftowych jarzm, podcinasz te co masz albo zakładasz jak jest i latasz i tylko oklepujesz co jakiś czas korozję żeby nie 'szurało'.
Co do 18" jak wspomniałem, Avus I i jak widać u kolegi II wchodzą, łopata też wchodzi, ale 'pająk' mam wrażenie że nie wejdzie, bo już przy 360 jest na żyletki z ramionami.
Można by się jeszcze pokusić o mix, tj. zacisk D4, jarzmo z D3 i całość na 360. Wizualnie byłoby mega, ale nie chce mi się zrzucać zacisku żeby to przymierzyć czy ma to rację bytu.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2017-12-02, 16:36   

Jak już doradzacie przetaczanie tarcz to dopiszcie, że trzeba je jeszcze wyważyć po tej operacji..
_________________
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-12-02, 17:39   

krzychu22.p1i napisał/a:
Jak już doradzacie przetaczanie tarcz to dopiszcie, że trzeba je jeszcze wyważyć po tej operacji..

Przy przetoczeniu rozmiaru (wysokosc) jak w temacie, przy toczeniu gdy bija jak krzywe (szerokosc), czy w obu przypadkach ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2017-12-02, 18:11   

Najbardziej przetaczając ze średnicy jest istotniejsze. Z grubościa to tak, że dalej pozostaje to wybranie po wyważaniu i jakoś to będzie.

Mając zacisk z D4 to bym nie pchał przetaczanej 385 a wlożyłbym 360. Te zaciski i gwiazdorskie pojdą nawet na 350 :)
_________________
 
 
kubaziel 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 97
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2017-12-03, 00:47   

Jaka nominalnie grubosc tej terczy 385/380?
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-12-03, 01:01   

Obie mają po 36mm.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-09-03, 21:17   

Jest sens kombinować z zaciskiem/jarzmem od D4 by zyskać te 20 mm? ...to nadal będzie "dwutłoczek" czyli generalnie kupa <hmm>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-09-04, 08:53   

danishow napisał/a:
Jest sens kombinować z zaciskiem/jarzmem od D4 by zyskać te 20 mm? ...to nadal będzie "dwutłoczek" czyli generalnie kupa <hmm>

Moim zdaniem raczej nie warto.
Kombinacje z jarzmem + przetaczanie tarcz...
wg. mnie lepiej iść w zestaw S8/W12 z D3 i bo zaciski pasują p&p i tarcze również i masz normalne 385mm bez żadnego przetaczania i dostępne z kilku firm po hurtowniach.

A jak ma być na grubo to już 6-tłoczkowe Brembo od czegoś dopasować :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-09-04, 15:10   

Jakie kombinacje z jarzmem? Ten zacisk to klon D3.
A czy warto? Kilka postów wyżej pisałem - jak mam chęć zrobić po taniości na dużej tarczy to biorę D4. Dlaczego? Też już pisałem - nowszy zacisk, zestaw naprawczy pasuje z D3 i nie przepłacam za ideologię S8/W12. Tarcz też toczyć nie trzeba, można podszlifować zacisk. Albo nawet i nie. Żeliwna tarcza sama sobie go przeszlifuje. Aha, przetoczonych tarcz wyważać też nie trzeba, albo takiego udanego tokarza miałem.
Jak ktoś ma chęć, czas i środki żeby się bawić w dorabianie adapterów na CNC dla jakiegoś Porsche czy innego rupiecia - proszę bardzo. Ale czy warto dla w najlepszym wypadku pełnoletniego trupa mając na tacy gotowe rozwiązanie?
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
kubaziel 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 97
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2018-09-04, 22:56   

Przemek, a ile za taki zestaw trzeba dac?
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-09-04, 23:45   

Bez znajomości po rozbiórkach około 2000zł zakładając że masz pasujące zwrotnice i dajesz wszystko z używanymi klockami włącznie. Jak nie masz zwrotnic dolicz 1000zł. A że po drodze coś pójdzie nie tak dołóż kolejne 500zł.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
kubaziel 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 97
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2018-09-05, 12:58   

dzieki, ale zwrotnice to talzena trzeba dzis liczyc za sztuke
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2020-12-29, 22:25   

Pepek napisał/a:
(...)Aha, kwestia kół. O ile w Avusa I wejdzie to w 'pająka' Ronala jestem przekonany że już nie.

Tak tylko informacyjnie, Ronal na zacisk D4 nie podejdzie. Trzeba dać minimum 15mm dystans.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.