Autor |
Wiadomość |
arti
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 84 Skąd: okolice STG
|
Wysłany: 2012-04-29, 15:03 [D2 ALL
] Swap hamulców na Brembo S8
|
|
|
Pozbierałem już graty i powoli ogarniam temat.Jako że zaczynam od zacisków, mam pytanko do klubowiczy:gdzie kupić zestaw naprawczy do zacisków brembo..było kiedys coś na allegro ale się zmyło :roll: |
|
|
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2012-04-29, 15:41
|
|
|
ASO
robisz na ori zwrotnicach od s8 ,czy na adapterach |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-04-29, 15:46
|
|
|
Są dwa wyjścia:
Sprawdzone - ori zestaw z ASO, 4D0698471A, osłony przeciwpyłkowe, tłoczki, uszczelki tłoczków - 280zł/zacisk.
Niesprawdzone - zestaw Autofren Seinsa D4791 z BMW E38, taka sama średnica tłoczków 40/44mm, jednak nie sprawdzałem organoleptycznie czy pasują do zacisków S8 - osłony przeciwpyłkowe i uszczelki tłoczków - 70zł/zacisk. |
|
|
|
|
arti
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 84 Skąd: okolice STG
|
Wysłany: 2012-04-29, 20:36
|
|
|
tomek87g napisał/a: | ASO
robisz na ori zwrotnicach od s8 ,czy na adapterach |
Na ori zwrotnicach , ja mam staliwne z uszami a eskowe lżejsze bo alu.
Oryginalnie na przodzie mam te 8 klocków , zaciski zregenerowałem a pomimo tego nie jestem zadowolony z tych hamulców , z tąd ten swap.
Potem jeszcze na tył coś większego się wymyśli i na moje potrzeby to chyba starczy.
[ Dodano: 2012-04-29, 21:43 ]
gtfan napisał/a: | Są dwa wyjścia:
Sprawdzone - ori zestaw z ASO, 4D0698471A, osłony przeciwpyłkowe, tłoczki, uszczelki tłoczków - 280zł/zacisk.
Niesprawdzone - zestaw Autofren Seinsa D4791 z BMW E38, taka sama średnica tłoczków 40/44mm, jednak nie sprawdzałem organoleptycznie czy pasują do zacisków S8 - osłony przeciwpyłkowe i uszczelki tłoczków - 70zł/zacisk. |
Dzieki za podpowiedz , chyba rozkminię oba przypadki :-D |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2012-04-30, 09:16
|
|
|
tomek87g napisał/a: |
robisz na ori zwrotnicach od s8 ,czy na adapterach |
A do A8 po FL też tyczą się powyższe opcje? Zwrotnice od eSki kosztują, adaptery też ;-) Faktycznie jest duża różnica w hamowaniu? |
_________________
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2012-04-30, 12:20
|
|
|
krzychu22.p1i, tylko esy z fabrycznymi zaciskami brembo posiadały te alu zwornice, tak więc albo adaptery albo zwrotnice... różnica być powinna bo jak by nie patrzeć większa powierzchnia hamowania oraz mocniejsze zaciski. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2012-04-30, 15:13
|
|
|
Dzięki za wyjaśnienie, kiedyś może taką operacje przeprowadzę bo póki co jest dobrze. |
_________________
|
|
|
|
|
arti
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 84 Skąd: okolice STG
|
Wysłany: 2012-07-20, 20:08
|
|
|
Kilka zdjęć z zabiegu
KLIK |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
kamilsxt
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: kamil
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 09 Maj 2012 Posty: 55 Skąd: białystok
|
Wysłany: 2014-03-19, 09:31
|
|
|
I sprawdził ktoś te reperaturki z Autofren D4791 pasują ? |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-03-19, 10:37
|
|
|
Ja sprawdziłem te części, wszystko pasuje bez problemu:
Tłoczki:
40mm FRENKIT P403202
44mm FRENKIT P443201
Gumki: FRENKIT 240027
Gumki z tłoczkami jako zestaw: FRENKIT 240919 |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
kamilsxt
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: kamil
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 09 Maj 2012 Posty: 55 Skąd: białystok
|
Wysłany: 2014-03-19, 10:40
|
|
|
dzięki za info. Do zacisku BREMBO S8 345mm tarcza? |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-03-19, 11:19
|
|
|
Tak ;-) |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-03-19, 16:56
|
|
|
I jak kolego zadowolony z swap hamulców na brembo s8
bo jak omie chodzi to org. brembo s8 to delikatna pomyłka ( u siebie też miałem wszystko EBC) z drugiej strony zależy jak się lata <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-03-19, 17:25
|
|
|
Tak, zadowolony jestem. W porównaniu do seryjnych zacisków z tarczą 314mm różnicę czuć, nie trzeba tak mocno na hamulec deptać, żeby auto stawało. Fakt, nie jest to wyczynowy zestaw, ale do mojej jazdy wystarcza.
W A8 niestety masa robi swoje, wyrzuciłbyś ze 300kg balastu z auta, to i z oryginalnego brembo byś był zadowolony ;-) |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|