Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-08-23, 12:42
|
|
|
Damy radę, zobaczymy tylko jak z czasem wyjdzie bo mam go jak na lekarstwo |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-23, 12:46
|
|
|
Ja jutro jeszcze sprawdzę u pawła wszelkie luzy,no na pewno sa ale nie robi sie to nagle tak. U Marka jest podobnie no i on wyczaił w cholere małych luzów u siebie w przeniesieniu napędu które sumując sie powoduja małe łup przy redukcjach. No ale mnie to drazni i nie bede zadowolony. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-08-23, 16:47
|
|
|
Teoria luzów ciekawa ale u mnie stuki przy redukcji (w chwili zatrzymywania) rozwiązuje wymiana oleju w skrzyni. Bądź co bądź, olej za każdym razem jest czarny więc konwerter, tarczki... ale już 3 rok jedzie |
_________________
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5157 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2015-08-23, 18:40
|
|
|
Jeśli komuś skrzynia działa prawidłowo jak niby ma zauważyć różnicę ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-08-23, 19:28
|
|
|
dice111, no więc dlatego ktoś to musi przetestować ...też się piszesz? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-23, 20:01
|
|
|
U mnie olej lekko mętny był więc jutro kolejna podmianka samego oleum z michy. Skrzynia po wymianie pracuje zdecydowanie lepiej ale ta drastyczna redukcja nie zadowala mnie. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5157 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2015-08-24, 12:55
|
|
|
danishow napisał/a: | dice111, no więc dlatego ktoś to musi przetestować ...też się piszesz? |
Nie. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-09-03, 22:56
|
|
|
Jeśli ktoś jest chętny na zakup to kontaktować się z kolegą danishow |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-09-08, 08:10
|
|
|
Czekamy bede testowal w s8 i w a6 |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-10-07, 20:59
|
|
|
Zamówiłem dzisiaj zabawki, czas dostawy od 7 do 21 dni roboczych. Oczywiście będę informować na bieżąco
EDIT:
Wczoraj dostałem paczkę, wkurw mnie mały złapał bo dwa tygodnie leżała w Urzędzie Celnym i do tego jeszcze naliczyli 41 Euro cła ...debile. Ale nic, biorę to na siebie, napiszę dwa pisemka i odzyskam forsę.
Najpóźniej w sobotę wyślę tym, którzy zamówili |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-02-10, 10:44
|
|
|
Czy drgnęło coś w temacie? Zakłdał ktoś z Was i czuć różnicę?? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-02-10, 12:26
|
|
|
Będę zakładał niebawem ale efektu od razu się nie spodziewam. Trzeba by mieć 2 identyczne skrzynki, jedną po przeróbce a drugą na oe i jednakowo je eksploatować aby mieć wiarygodne odniesienie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-02-10, 16:25
|
|
|
Mam nadzieję że przeróbka wpłynie na szybkośc działania skrzyni, bo to akurat największa bolączka. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-10, 20:40
|
|
|
Ja zwlekałem z przeróbką do momentu wymiany konwertera ale skubaniec nie chcę się popsuć W każdym bądź razie za maks kilka tygodni wpadnie nowy konwerter i "tuningowy" tłoczek regulatora ciśnienia. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-02-10, 20:42
|
|
|
He he, mnie czeka pewnie wymiana za 50 tysiecy, ale wole sięteraz dowiedzieć jakie są efekty po tym tuningu |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|