Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Wycinka katalizatorów - rura czy przelot  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-11-03, 18:59   

Czy posiada ktoś wymiary katalizatorów w polifcie (dł x szer x wys)??

[ Dodano: 2013-11-04, 13:20 ]
Odpowiem sobie sam: 34x17x5 oczywiście w [cm].
_________________
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-02-16, 23:03   

Mi jak robili tłumik w MG motorsport to na początku nakręcali na sportowe katy
ale po wielu rozmowach zamiast katów wstawili rury,a z sodami nie ma problemu
(da rade wyłączyć te sądy za katalizatorami ale nie wiem jak to zrobili)
i jest ok
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-07, 12:18   

Mam wycięte katy i wstawione przelotowe tłumiki zamiast nich. Do tego chcę wstawić puste rury z końcówkami zamiast końcowego wydechu. Stosował ktoś już to w praktyce i może podzielić się wrażeniami :) ?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-06-07, 14:58   

beyer28 napisał/a:
Stosował ktoś już to w praktyce i może podzielić się wrażeniami :) ?

Oj panie kolego, lenistwo pełną gębą....... już to opisywałem ze szczegółami i nawet zdjęcia wstawiałem jak to wyglądało ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-07, 17:34   

Wiem Damian, że było opisywane i ja pomimo swego lenistwa ;) wszystko przyswoiłem od strony technicznej. Ale chodzi mi bardziej jak to gra (może ktoś ma jakieś nagranie), bo zastanawia mnie czy połączenie przelotu zamiast kata i do tego pustych rur zamiast końcowego się sprawdzi, żeby jakaś masakra z tego nie wyszła. Po prostu, czy do pustych rur na końcowym nie powinny być również na katach. Zamówiłem takie rury z końcówkami od kolegi z forum i jestem ciekaw, czy może ktoś miał w identycznej konfiguracji.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-06-07, 22:01   

beyer28, w moim przypadku:
katalizatory = gołe rury
środek przelot
tył gołe rury
http://www.a8team.pl/a8-d...vt11015,120.htm z ostatnich wiadomości. Teraz na nowo siedzi tłumik ale już myślę nad czymś innym ;) FOSS wie o co chodzi :D :D :D :D
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-19, 19:04   

Ernest masz może jakieś nagranie, jak to gra u Ciebie?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-06-20, 04:47   

Mariusz teraz mam zapodany tłumik końcowy ale jeśli bardzo Ci zależy to mogę zdemontować :P
Nie wiem jak będzie z jakością nagrania bo dysponuje tylko telefonem tak więc jakość nie będzie idealna
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-20, 19:26   

ernesto napisał/a:
ale już myślę nad czymś innym ;) FOSS wie o co chodzi :D :D :D :D

A jakie mody masz w planach jeśli nie tajemnica?jak nie masz nic z archiwum to jasne, że nie ma takiej potrzeby, aby zamieniać wydechy :) poprostu jestem ciekaw jak to u Was gra. Kupiłem takie ruru z ładnymi końcówkami od Adriana, ale nie mogę nawet tego założyć, bo warsztat unieruchomił mi samochód, bo baba mi w tyłek wjechała i oddałem na bezgotówkowe. Czekam, czekam i jeszcze trochę poczekam :(
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-06-20, 21:21   

Powiem tak do 2 tyś podczas jazdy jest straszne buczenie, nie da się wytrzymać. Jedyna opcja to delikatnie naciskać na gaz i zmiana tipem. Powyżej 2 tyś jest melodia, głośna melodia :D Wiesz fajnie to brzmi na postoju ale inaczej jest zupełnie słychać podczas jazdy, musiał byś się przejechać z kimś kto ma takiego moda.
Fajnie by było zniwelować jakoś to buczenie w dolnym zakresie obrotowym. Myślę cały czas nad przeróbką wydechu. Postaram się jeszcze w tym sezonie coś podziałać ale puki co brak czasu. Ale może być ciężko. Na obecną chwilę i tak norm głośności nie spełnia :D nawet z założonym tłumikiem
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-25, 16:44   

ernesto napisał/a:
Powiem tak do 2 tyś podczas jazdy jest straszne buczenie, nie da się wytrzymać. Jedyna opcja to delikatnie naciskać na gaz i zmiana tipem. Powyżej 2 tyś jest melodia, głośna melodia :D Wiesz fajnie to brzmi na postoju ale inaczej jest zupełnie słychać podczas jazdy,

Akurat to nie jest zachęcające do zamiany na przelot, ale spoko, ja zawsze wyznawałem zasadę: Im głośniej tym lepiej ;)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-06-25, 18:36   

beyer28, wiesz, chcę Ci zobrazować jak to brzmi. Osobiście dla mnie jest bardzo uciążliwe to buczenie. No chyba że D i podłoga :) wtedy nie ma żadnych zastrzeżeń
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-25, 19:22   

Spoko Ernest, pocieszam się myślą, że u mnie środkowy jest ori, a więc może będzie do zjedzenia. A poza tym zawsze będę mógł przejść na ori koniec :) dzięki pozdro
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-21, 22:52   

Witam, mam w swojej A8 wycięte katy, zostały same puszki i powiem szczerze ze już trochę denerwuje mnie ten dźwięk <jezyk2> czy dobrze zrobię jak zamiast tych puszek wspawam tłumiki przelotowe o obudowie katalizatora? Firma chyba AWG. A może same rury? Chciałbym uzyskać jakiś przyjemny dźwięk, reszta wydechu jest seryjna.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-03-22, 19:54   

j3drek napisał/a:
wspawam tłumiki przelotowe o obudowie katalizatora?
<brawo>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.