Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-11-03, 18:59
|
|
|
Czy posiada ktoś wymiary katalizatorów w polifcie (dł x szer x wys)??
[ Dodano: 2013-11-04, 13:20 ]
Odpowiem sobie sam: 34x17x5 oczywiście w [cm]. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-02-16, 23:03
|
|
|
Mi jak robili tłumik w MG motorsport to na początku nakręcali na sportowe katy
ale po wielu rozmowach zamiast katów wstawili rury,a z sodami nie ma problemu
(da rade wyłączyć te sądy za katalizatorami ale nie wiem jak to zrobili)
i jest ok |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-06-07, 12:18
|
|
|
Mam wycięte katy i wstawione przelotowe tłumiki zamiast nich. Do tego chcę wstawić puste rury z końcówkami zamiast końcowego wydechu. Stosował ktoś już to w praktyce i może podzielić się wrażeniami ? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-06-07, 14:58
|
|
|
beyer28 napisał/a: | Stosował ktoś już to w praktyce i może podzielić się wrażeniami ? |
Oj panie kolego, lenistwo pełną gębą....... już to opisywałem ze szczegółami i nawet zdjęcia wstawiałem jak to wyglądało |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-06-07, 17:34
|
|
|
Wiem Damian, że było opisywane i ja pomimo swego lenistwa wszystko przyswoiłem od strony technicznej. Ale chodzi mi bardziej jak to gra (może ktoś ma jakieś nagranie), bo zastanawia mnie czy połączenie przelotu zamiast kata i do tego pustych rur zamiast końcowego się sprawdzi, żeby jakaś masakra z tego nie wyszła. Po prostu, czy do pustych rur na końcowym nie powinny być również na katach. Zamówiłem takie rury z końcówkami od kolegi z forum i jestem ciekaw, czy może ktoś miał w identycznej konfiguracji. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-06-07, 22:01
|
|
|
beyer28, w moim przypadku:
katalizatory = gołe rury
środek przelot
tył gołe rury
http://www.a8team.pl/a8-d...vt11015,120.htm z ostatnich wiadomości. Teraz na nowo siedzi tłumik ale już myślę nad czymś innym FOSS wie o co chodzi |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-06-19, 19:04
|
|
|
Ernest masz może jakieś nagranie, jak to gra u Ciebie? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-06-20, 04:47
|
|
|
Mariusz teraz mam zapodany tłumik końcowy ale jeśli bardzo Ci zależy to mogę zdemontować
Nie wiem jak będzie z jakością nagrania bo dysponuje tylko telefonem tak więc jakość nie będzie idealna |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-06-20, 19:26
|
|
|
ernesto napisał/a: | ale już myślę nad czymś innym FOSS wie o co chodzi |
A jakie mody masz w planach jeśli nie tajemnica?jak nie masz nic z archiwum to jasne, że nie ma takiej potrzeby, aby zamieniać wydechy poprostu jestem ciekaw jak to u Was gra. Kupiłem takie ruru z ładnymi końcówkami od Adriana, ale nie mogę nawet tego założyć, bo warsztat unieruchomił mi samochód, bo baba mi w tyłek wjechała i oddałem na bezgotówkowe. Czekam, czekam i jeszcze trochę poczekam |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-06-20, 21:21
|
|
|
Powiem tak do 2 tyś podczas jazdy jest straszne buczenie, nie da się wytrzymać. Jedyna opcja to delikatnie naciskać na gaz i zmiana tipem. Powyżej 2 tyś jest melodia, głośna melodia Wiesz fajnie to brzmi na postoju ale inaczej jest zupełnie słychać podczas jazdy, musiał byś się przejechać z kimś kto ma takiego moda.
Fajnie by było zniwelować jakoś to buczenie w dolnym zakresie obrotowym. Myślę cały czas nad przeróbką wydechu. Postaram się jeszcze w tym sezonie coś podziałać ale puki co brak czasu. Ale może być ciężko. Na obecną chwilę i tak norm głośności nie spełnia nawet z założonym tłumikiem |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-06-25, 16:44
|
|
|
ernesto napisał/a: | Powiem tak do 2 tyś podczas jazdy jest straszne buczenie, nie da się wytrzymać. Jedyna opcja to delikatnie naciskać na gaz i zmiana tipem. Powyżej 2 tyś jest melodia, głośna melodia Wiesz fajnie to brzmi na postoju ale inaczej jest zupełnie słychać podczas jazdy, |
Akurat to nie jest zachęcające do zamiany na przelot, ale spoko, ja zawsze wyznawałem zasadę: Im głośniej tym lepiej |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-06-25, 18:36
|
|
|
beyer28, wiesz, chcę Ci zobrazować jak to brzmi. Osobiście dla mnie jest bardzo uciążliwe to buczenie. No chyba że D i podłoga wtedy nie ma żadnych zastrzeżeń |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-06-25, 19:22
|
|
|
Spoko Ernest, pocieszam się myślą, że u mnie środkowy jest ori, a więc może będzie do zjedzenia. A poza tym zawsze będę mógł przejść na ori koniec dzięki pozdro |
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-03-21, 22:52
|
|
|
Witam, mam w swojej A8 wycięte katy, zostały same puszki i powiem szczerze ze już trochę denerwuje mnie ten dźwięk czy dobrze zrobię jak zamiast tych puszek wspawam tłumiki przelotowe o obudowie katalizatora? Firma chyba AWG. A może same rury? Chciałbym uzyskać jakiś przyjemny dźwięk, reszta wydechu jest seryjna. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-03-22, 19:54
|
|
|
j3drek napisał/a: | wspawam tłumiki przelotowe o obudowie katalizatora? | |
|
|
|
|
|