Autor |
Wiadomość |
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2010-08-11, 19:00
|
|
|
Jako że podłączyłeś nie muszę już robić zdjęć, a ten przycisk o który pytasz raczej Ci się nie przyda, jest to regulacja wysokości pasów. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Kuman
Użytkownik
Silnik cm3: 2.3V
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: VW Passat B4 V5
Wiek: 36 Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 4 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2010-08-11, 19:22
|
|
|
Super, dzięki. Jak zamontuje wrzucę foto. |
|
|
|
|
|
|
|
zioolko
Użytkownik
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 1.4
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: G6 TSI
Dołączył: 22 Sie 2011 Posty: 14 Skąd: Breslau
|
Wysłany: 2011-08-22, 09:21
|
|
|
podczepie się pod temat.
Kupiłem kubełki recaro z D2 najprawdopodobniej przedliftowe (tylna kanapa ma fabrycznie 2 zagłówki, a nie 3 - chyba, że w s8 występowały dwie wersje poliftowe. Przyciski mam w kolorze tapicerki)
Będe zakładał to w swojej V8 92 w miejsce zwykłych manualnych tapczanów.
Przydałyby mi się schematy do elektryki, które zapodawał kiedyć Dice i które nie są już aktywne.
Jeżeli chodzi o montaż to albo przerobie szyny manualne i pospawam z szynami recaro, abo powiercę w podłodze - zobacze, które rozwiązanie będzie bardziej eleganckie.
Boje się tylko, żeby podłączając napięcie do foteli nie zrobić przypadkowo złej polaryzacji, chyba że to nie ma wpływu na działanie?
Mam jeszcze jedno pytanie. Moduł memory ma swoją pamięć w fotelach?, czy jest potrzebny moduł komfortu, aby memory działało. Jak nie to przeciągnąłbym wiązke do boczku (ale tu też schemat elektryki byłby przydatny) do przycisków memory A8 lub V8 (w zależności które pierwsze mi w łapki wpadną). |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-08-22, 20:26
|
|
|
Nie ma czegos takiego jak modul komfortu. Modul pamieci etc masz pod fotelem kierowcy (ew pasazera jesli ten rowniez ma pamiec), a sterownik z przyciskami w drzwiach.
Na razie nie dzialaja mi schematy w nowej ELSIEna Win 7, jak wroce do domu sprawdze u siebie na dysku, czy cos nie zostalo z PDFow, w razie czego przypomnij mi sie na PW.
W każdym razie nic nie spalisz - brązowa wtyczka zasilanie, zielona grzanie, mała czerwona airbag |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
zioolko
Użytkownik
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 1.4
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: G6 TSI
Dołączył: 22 Sie 2011 Posty: 14 Skąd: Breslau
|
Wysłany: 2011-08-22, 21:33
|
|
|
dice111 napisał/a: |
W każdym razie nic nie spalisz - brązowa wtyczka zasilanie, zielona grzanie, mała czerwona airbag |
Ok dzięki. Brązową i zieloną wykorzystam, czerwona jest mi zbędna (podejrzewam, że w przedlifcie i tak airbagu nie będzie).
Jak pomodzę podziele się zdjęciem. Fotele powinny na środę dojechać. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-08-24, 07:15
|
|
|
ciekawe co ci wyjdzie z tego co pamiętam V8 miało szerszą (od drzwi do drzwi)
kanapę niż A8 |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
zioolko
Użytkownik
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 1.4
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: G6 TSI
Dołączył: 22 Sie 2011 Posty: 14 Skąd: Breslau
|
Wysłany: 2011-08-24, 09:07
|
|
|
maciu napisał/a: | ciekawe co ci wyjdzie z tego co pamiętam V8 miało szerszą (od drzwi do drzwi)
kanapę niż A8 |
Kanapę na deser zostawiam.
Najważniejszy dla mnie jest przód, tu oprócz szyn rozmiarówka jest podobna.
Jeżeli siedziska kanapy będą znacznie się różnić rozmiarami przełożę tylko sterowanie pompowaniem części lędźwiowej i komory pomowane lub całe oparcie. |
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-08-24, 10:26
|
|
|
zioolko, a czy zastanawiałeś się co zrobisz z podłokietnikiem ? montaż tego z C4 do Recaro od D2, czy rzeźba z podłokietnikami od D2? Czy fotele od D2 nie są przypadkiem szersze? (w sumie później zmierzę to napiszę :-P ) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
zioolko
Użytkownik
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 1.4
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: G6 TSI
Dołączył: 22 Sie 2011 Posty: 14 Skąd: Breslau
|
Wysłany: 2011-08-24, 11:00
|
|
|
sebos17 napisał/a: | zioolko, a czy zastanawiałeś się co zrobisz z podłokietnikiem ? montaż tego z C4 do Recaro od D2, czy rzeźba z podłokietnikami od D2? Czy fotele od D2 nie są przypadkiem szersze? (w sumie później zmierzę to napiszę :-P ) |
Nad tym się cały czas zastanawiam, bo podłokietnika często używam (i nie tylko do podparcia).
Rzeźbił tego co mam do recaro nie będe.
Są 3 opcje:
- podłokietnik z D2 (jak się trafi w dobrej cenie to pójdzie na pierwszy ogień)
- podłokietnik z D3 (opcja którą bym wolał ale uzależniona od tego za ilę upoluje)
- brak podłokietnika (opcja która na początku wystąpi z urzędu i przez pewien czas zostanie)
Problemem w montażu pdołokietnika jest to że tunel środkowy w V8 nie jest wcale taki wielki a idą w nim nawiewy na tył. Jak zamontuje aluminiową stopę w środku tunelu to dosc mocno zablokuje przpływ powietrza. Zastanawiam się tez nad przykręceniem od wewnątrz górnej części tunelu płaskowinika który na zewnątrz zakontruje, tylko wtedy całą siłe z podłokietnika weźmie na siebie obudowa tunelu (może się wyginać/pękać)
na pewno nie będzie podłokietnika agro. |
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-08-24, 17:04
|
|
|
najładniej - podłokietniki od A8 w tunelu środkowym
praktycznie i estetycznie tak jak w C4 (można by dorwać na allegro lub jakimś szrocie stary fotel, rozebrać i zobaczyć jak zamontować podłokietnik od C4, moim domniemanym zdaniem operacja może być łatwiejsza niż dopasowywanie podłokietników od A8)
najskromniej i zarazem nic nie zepsute - bez podłokietnika ...
wieś z allegro - nawet nie wspominaj :-P |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
zioolko
Użytkownik
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 1.4
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: G6 TSI
Dołączył: 22 Sie 2011 Posty: 14 Skąd: Breslau
|
Wysłany: 2011-08-25, 10:53
|
|
|
dice111 napisał/a: | brązowa wtyczka zasilanie, zielona grzanie |
Foteliki doszły. Brązowa wtyczka ma 4 piny. Jakieś sugestie, który za co odpowiada?
Druga sprawa gdzie mogę dokupić taką wtyczkę jak brązowa (jak ASO to byłbym wdzięczny za numer), ale żeńską, żeby rzeźby nei robić tylko wtyczkę męską do żeńskiej podłączyć.
Chyba, że ktoś ma taką niepotrzebną wiązkę to z chęcią przyjmę.
Anyway jak komuś uda sie ten schemat elektryki odkopać to będe wdzięczny.
Przed założeniem do auta mogę podłączyć fotele do zwykłego zasilacza uniwersalnego 12v?
Odnośnie kanapy oparcie od A8 jest o niecały centymetr krótsze i ok 1,5 cm wyższe - tak więc jest duża szansa na przełożenie.
Siedzisko jest kilka cm. krótsze i dodatkowo skóra jest w gorszym stanie jak moja więc przełożyłmym tylko sterowanie pompowaniem.
Rozmiar kubełków vs. tapczany w V8. Kubełki są po 4 cm węższe. Tak więc po montażu powinienem uzyskać dodatkowe 8 cm wolnego między fotelami - wejdzie więc z powodzeniem podłokietnik od D3, jak też od Q7. |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2011-08-25, 11:21
|
|
|
zioolko, fajnie że plan składa się powoli w całość.
Odnośnie wtyczki, u mnie w poprzedniej A8 były zwykłe fotele z elektryczną regulacją oparcia. po założeniu recaro podłączyłem wtyczkę z instalacji auta (dwa kable jak się nie mylę różowy i brązowy) do foteli recaro i wszystko ładnie zadziałało. Oczywiście, są tam jeszcze kostki do podłączenia pod sterowanie pamięcią, grzanie, airbag ale u mnie w aucie tego nie było więc nic więcej nie podłączyłem.
Co chcesz uzyskać? Jak tylko sterowanie to sprawa prosta, podajesz zasilanie i po temacie, jak chcesz modzić pamięć to ja nie pomogę (a i tak na pewno na początek podłączysz tylko zasilanie ;-)
p.s. wtyczka brązowa powinna mieć swoje numery, odczytaj i do ASO śmigaj powinni dobrać to co potrzebujesz |
|
|
|
|
zioolko
Użytkownik
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 1.4
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: G6 TSI
Dołączył: 22 Sie 2011 Posty: 14 Skąd: Breslau
|
Wysłany: 2011-08-25, 11:50
|
|
|
sebos17 napisał/a: |
Co chcesz uzyskać? Jak tylko sterowanie to sprawa prosta, podajesz zasilanie i po temacie, |
na początek tylko sterowanie i grzanie. Grzanie mam w starych fotelach więc sobie przepnę wtyczkę.
O memory będe myślał dopiero jak fotele będa na aucie.
Dziwi mnie tylko, że brązowa zasilająca ma aż 4 piny.
:edit
brązowa wtyczka przy fotelu pasażera ma dwa grube i dwa cienkie bolce
brązowa wtyczka przy fotelu kierowcy ma cztery grube bolce i cztery cienkie |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-08-25, 15:02
|
|
|
To były na pewno dwa grube. Jeśli masz tak jak piszesz, rozumiem, że pamięć ma tylko kierowca. Mam w domu jakąs wiązke, nawet chyba sterownik pamięci bedzie, poszukam dam znac. Tymczasem co do wtyczek itp zobacz na ten katalog: http://www49.zippyshare.com/v/65366501/file.html |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|