Autor |
Wiadomość |
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2018-07-05, 17:46
|
|
|
Halo Halo. Bugalon podałbyś numer tej cewki? BO wtyczki mi przyszły które polecałeś, tylko pozostało mi kupić te cewki. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
DAWIDOOO
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: DAWID
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Kwi 2015 Posty: 41 Skąd: PARCZEW
|
Wysłany: 2019-02-04, 22:20
|
|
|
Panowie może ktoś podpowie bo brak już pomysłów.
Założyłem cewki te czerwone do s8 ahc czyli modułów nie ma i wszystko ładnie śmiga.
Tylko problem w tym że w trakcie jazdy (po jakimś czasie 10-30min) wyskakuje błąd o losowym wypadaniu zapłonu na wszystkich cylindrach.
Silnik ogólnie równo pracuje i nie czuć żadnego wypadania zapłonów.
Świece założone nowe. Na starych też to samo.
Masa główna cewek wpięta tam gdzie były masy modułów.
Zrobiłem dla każdej cewki osobną masę do pokrywy zaworów- podobno ma to eliminować ew. problem z wypadaniem zapłonów ale dalej to samo.
Impuls prosto z ecu nową wiązką. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-02-05, 06:20
|
|
|
wypadanie zaplonu to nie tylko iskra
moze co innego sie nakłada np lpg |
|
|
|
|
Gumi191
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8L D2
Wiek: 39 Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 39 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2019-02-05, 10:25
|
|
|
u mnie był problem przerwanego przewodu do wtrysku PB, akurat w momencie zmiany świec i cewek na czerwone z FSI, trochę wprowadziło to zamieszania bo myślałem, że wadliwe cewki, ale kabelki polutowane i wszystko śmiga ładnie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Kamilo910
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi a8 d2
Wiek: 32 Dołączył: 18 Maj 2019 Posty: 7 Skąd: Słubice
|
Wysłany: 2019-05-30, 07:41
|
|
|
Witam kolegów czy podpowie któryś jaka jest kolejność połączenia kabelków jeśli wywalę moduły.. tzn czy podłączyc je jak idą po lini prostej w module czy jest jakaś ich kolejność bo nigdzie o tym nie ma jak to podłączyć.. dzięki za pomoc
Pozdrawiam |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2019-05-30, 22:25
|
|
|
Miernik w dłoń i sprawdzaj przejścia kabelków |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2019-05-31, 10:18
|
|
|
A przeczytałeś dokładnie temat? W poście z 2016-10-06, 20:13 masz link do schematu na którym dokładnie jest rozrysowane które piny ze sobą połączyć .......
Ja wiem, że to jest schemat do 1.8T ale moduły są identyczne jak te w naszych autach więc ten schemat łączenia pinów można spokojnie wykorzystać. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-06-01, 10:28
|
|
|
Zapytam z ciekawości jak jest żywotność cewki mam s8 d2 260 tys nalotu i mam wszystkie ori cewki zaczęło mi drgac auto na postoju na zimnym czasem na ciepłym zastanawiam się nad wymiana na 8x beru |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2019-06-02, 15:23
|
|
|
Moje stare nalatały ponad 300 kkm, sprzedałem je 3 lata temu i chodzą do tej pory ...także pewnie już ze 400 000 km |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
PAlllUCH
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 97 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2019-06-03, 21:45
|
|
|
Hej. Może ktoś napisać jakie cewki do A8 D2 2002 AUW ?
Po przeczytaniu tematu rozumiem że te tak 077905115T? Potrzeba jeszcze jakieś podstawki pod nie tak ?
I pytanie warto kupować używki czy lepiej od razu nowe |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
PAlllUCH
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36 Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 97 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2019-06-03, 21:58
|
|
|
Michał numery te co podałem tak?
A te adaptery też potrzebne.
Napisz mi panie cenę jak możesz. U Ciebie zawsze klasa z dostawą klamotów do grata he |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-06-04, 08:29
|
|
|
w dzisiejszych czasach nowe to ...
ja zdecydowanie bym wolał sprawny ori bo nowe nie znaczy sprawne |
|
|
|
|
jazzm
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2000
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB
Imię: Jan
Jeżdzę: A8
Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 22 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-06-21, 09:08
|
|
|
Podpisuję sie pod tym co kolega wyżej napisał. Akurat cewki, to są takie urządzenia, które wystawiane są na różnego rodzaju przeciążenia. We współczesnych autach, jest to dosyć skomplikowana technologia, która może względnie szybko ulec awarii. Oznacza to w dużym skrócie, że kiepskiej jakości cewka, to sprowadzanie sobie na głowę problemów, potencjalnych usterek. Należałloby sprawdzić jeszcze np tutaj ... jakie są koszta z tym związane. |
|
|
|
|
|
|
|
arti
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 84 Skąd: okolice STG
|
Wysłany: 2019-12-25, 18:42
|
|
|
Cześć
Czy do ABZ-ta posiada ktoś nr części sprawdzonej cewki czteropinowej która pasuje bez przeróbek w gniazdo?
Muszę przerobić układ zapłonowy do emu
Chciałem uzyć od 2.0 tfsi, ale brakuje ciutek żeby zapiąć do końca |
|
|
|
|
|