Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Cewki z nowszego silnika  
Autor Wiadomość
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2018-07-05, 17:46   

Halo Halo. Bugalon podałbyś numer tej cewki? BO wtyczki mi przyszły które polecałeś, tylko pozostało mi kupić te cewki.
_________________
I`m the LPG master
 
 
DAWIDOOO 


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: DAWID
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Kwi 2015
Posty: 41
Skąd: PARCZEW
Wysłany: 2019-02-04, 22:20   

Panowie może ktoś podpowie bo brak już pomysłów.
Założyłem cewki te czerwone do s8 ahc czyli modułów nie ma i wszystko ładnie śmiga.
Tylko problem w tym że w trakcie jazdy (po jakimś czasie 10-30min) wyskakuje błąd o losowym wypadaniu zapłonu na wszystkich cylindrach.
Silnik ogólnie równo pracuje i nie czuć żadnego wypadania zapłonów.
Świece założone nowe. Na starych też to samo.

Masa główna cewek wpięta tam gdzie były masy modułów.
Zrobiłem dla każdej cewki osobną masę do pokrywy zaworów- podobno ma to eliminować ew. problem z wypadaniem zapłonów ale dalej to samo.
Impuls prosto z ecu nową wiązką.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-05, 06:20   

wypadanie zaplonu to nie tylko iskra
moze co innego sie nakłada np lpg
 
 
Gumi191 


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8L D2
Wiek: 39
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-02-05, 10:25   

u mnie był problem przerwanego przewodu do wtrysku PB, akurat w momencie zmiany świec i cewek na czerwone z FSI, trochę wprowadziło to zamieszania bo myślałem, że wadliwe cewki, ale kabelki polutowane i wszystko śmiga ładnie
_________________

 
 
Kamilo910 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi a8 d2
Wiek: 32
Dołączył: 18 Maj 2019
Posty: 7
Skąd: Słubice
Wysłany: 2019-05-30, 07:41   

Witam kolegów czy podpowie któryś jaka jest kolejność połączenia kabelków jeśli wywalę moduły.. tzn czy podłączyc je jak idą po lini prostej w module czy jest jakaś ich kolejność bo nigdzie o tym nie ma jak to podłączyć.. dzięki za pomoc
Pozdrawiam
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2019-05-30, 22:25   

Miernik w dłoń i sprawdzaj przejścia kabelków ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2019-05-31, 10:18   

A przeczytałeś dokładnie temat? W poście z 2016-10-06, 20:13 masz link do schematu na którym dokładnie jest rozrysowane które piny ze sobą połączyć .......

Ja wiem, że to jest schemat do 1.8T ale moduły są identyczne jak te w naszych autach więc ten schemat łączenia pinów można spokojnie wykorzystać.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Adam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 212
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-06-01, 10:28   

Zapytam z ciekawości jak jest żywotność cewki mam s8 d2 260 tys nalotu i mam wszystkie ori cewki zaczęło mi drgac auto na postoju na zimnym czasem na ciepłym zastanawiam się nad wymiana na 8x beru
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2019-06-02, 15:23   

Moje stare nalatały ponad 300 kkm, sprzedałem je 3 lata temu i chodzą do tej pory ...także pewnie już ze 400 000 km
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2019-06-03, 21:45   

Hej. Może ktoś napisać jakie cewki do A8 D2 2002 AUW ?
Po przeczytaniu tematu rozumiem że te tak 077905115T? Potrzeba jeszcze jakieś podstawki pod nie tak ?
I pytanie warto kupować używki czy lepiej od razu nowe :)
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2019-06-03, 21:54   

Nowe !!! - najpewniej - 10letnia używka może być zawodna
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2019-06-03, 21:58   

Michał numery te co podałem tak?
A te adaptery też potrzebne.
Napisz mi panie cenę jak możesz. U Ciebie zawsze klasa z dostawą klamotów do grata he
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-06-04, 08:29   

w dzisiejszych czasach nowe to ...
ja zdecydowanie bym wolał sprawny ori bo nowe nie znaczy sprawne :P
 
 
jazzm 

Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2000
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB
Imię: Jan
Jeżdzę: A8
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-06-21, 09:08   

Podpisuję sie pod tym co kolega wyżej napisał. Akurat cewki, to są takie urządzenia, które wystawiane są na różnego rodzaju przeciążenia. We współczesnych autach, jest to dosyć skomplikowana technologia, która może względnie szybko ulec awarii. Oznacza to w dużym skrócie, że kiepskiej jakości cewka, to sprowadzanie sobie na głowę problemów, potencjalnych usterek. Należałloby sprawdzić jeszcze np tutaj ... jakie są koszta z tym związane.
 
 
arti 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 84
Skąd: okolice STG
Wysłany: 2019-12-25, 18:42   

Cześć
Czy do ABZ-ta posiada ktoś nr części sprawdzonej cewki czteropinowej która pasuje bez przeróbek w gniazdo?
Muszę przerobić układ zapłonowy do emu
Chciałem uzyć od 2.0 tfsi, ale brakuje ciutek żeby zapiąć do końca
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.