Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Kolektor ssący, wyjęcie wałków z klapkami  
Autor Wiadomość
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-05-18, 15:39   

Istnieje duza szansa ze podejdzie do D2 Lift ale do silnika AUW i tych nowszych , do PreFl nie podejdzie .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-18, 16:04   

Michał fizycznie podejdzie ale jak z przepustnicą?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-05-18, 16:41   

michalwruszak napisał/a:
Istnieje duza szansa ze podejdzie do D2 Lift ale do silnika AUW i tych nowszych

Yhym. Nr się zamienia ale listwa wtryskowa musi być z D2. Reszte porównywałem i pasi :)
_________________
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-05-18, 16:44   

Czyli tak jak myślałem :) Mam nadzieje ze to może zmieni coś na plus
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-05-18, 17:02   

Zobaczymy, ale skoro to jest to samo to tyle, że nowsze :) Aha, standardowo te małe 8 śrubek we wnętrzu kolektora poluzowane...
_________________
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-05-18, 18:32   

oo fajne info tu widze na temat ssaka bo niedlugo bede rozbieral mojego i czyscil. gore nienawiercowna juz zamowilem, nowe nawierty pod dysze lpg pojda, i trzeba ladnie wyczyscic u szczelniec....

Krzychu jak cos bede dzwonil :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-05-19, 09:08   

Da się dobrać do wnętrza kolektora odkręcając tylko górę i pozostawiając dół przykręcony, czy trzeba wytargać cały?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-05-19, 09:19   

krisker napisał/a:
Da się dobrać do wnętrza kolektora odkręcając tylko górę i pozostawiając dół przykręcony, czy trzeba wytargać cały?



Nie trzeba calości wyciągać - można samą gorę kolektora tylko zrzucić .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-05-19, 09:34   

ale lepiej jest zrzucić ssaka i zobaczyć jak pod nim wygląda blok, to często gęsto syfu tam nie miara i też można by przy okazji wyczyścić bo więcej roboty przy tym nie ma.... :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-05-19, 09:50   

Jak wygląda blok pod spodem, to wiem, bo niedawno wymieniałem zawory pod deklem :) Dlatego pytam o możliwość zdjęcia samej góry, bo zawsze to nieco mniej roboty i nie narażamy się tak na zniszczenie uszczelek itp.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-05-19, 10:00   

a to jak tak to ok :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-05-19, 16:41   

Sciagniesz gore i bedzie ok. Na upartego nie musisz sciagac tylko wystarczy ze wysuniesz te tuleje zaraz za ramieniem bo ona najczesciej sie zapieka. Jak gore sciagniesz to musisz wyczyscic i sylikon naniesc miedzy gardzielami a srodkiem.
_________________
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-05-19, 18:27   

Odkręciłem górę kolektora, okazało się że górne klapki mają luz na tej ośce, ośka też ma luz na tulejce od strony przepustnicy. Da się jeszcze coś z tym zrobić? czy szukać innego kolektora?
 
 
mlodypitbull 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 21
Skąd: Southampton / Biała Podlaska
Wysłany: 2016-07-08, 06:58   

Ostatnio przerabiałem temat klapek. Znalazłem taki opis, zrobiłem tak jak w opisie i klapki śmigają aż miło. Może komuś sie przyda.

http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/44689.phtml
 
 
rodzynek 

Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Sie 2019
Posty: 49
Skąd: SJZ
Wysłany: 2022-05-24, 19:12   

Panowie, czy ktoś ma może sprawne, obracające się luźno wałki w aluminiowych tulejach? Próbuję ożywić jeden silnik, ale klap nie da się żadną miarą ruszyć (zresztą, jedno ucho w aluminiowej tulei jest już ułamane...)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.