Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-18, 16:04
|
|
|
Michał fizycznie podejdzie ale jak z przepustnicą? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-18, 16:41
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Istnieje duza szansa ze podejdzie do D2 Lift ale do silnika AUW i tych nowszych |
Yhym. Nr się zamienia ale listwa wtryskowa musi być z D2. Reszte porównywałem i pasi |
_________________
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-18, 17:02
|
|
|
Zobaczymy, ale skoro to jest to samo to tyle, że nowsze Aha, standardowo te małe 8 śrubek we wnętrzu kolektora poluzowane... |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-18, 18:32
|
|
|
oo fajne info tu widze na temat ssaka bo niedlugo bede rozbieral mojego i czyscil. gore nienawiercowna juz zamowilem, nowe nawierty pod dysze lpg pojda, i trzeba ladnie wyczyscic u szczelniec....
Krzychu jak cos bede dzwonil |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-05-19, 09:08
|
|
|
Da się dobrać do wnętrza kolektora odkręcając tylko górę i pozostawiając dół przykręcony, czy trzeba wytargać cały? |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-05-19, 09:19
|
|
|
krisker napisał/a: | Da się dobrać do wnętrza kolektora odkręcając tylko górę i pozostawiając dół przykręcony, czy trzeba wytargać cały? |
Nie trzeba calości wyciągać - można samą gorę kolektora tylko zrzucić . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-19, 09:34
|
|
|
ale lepiej jest zrzucić ssaka i zobaczyć jak pod nim wygląda blok, to często gęsto syfu tam nie miara i też można by przy okazji wyczyścić bo więcej roboty przy tym nie ma.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-05-19, 09:50
|
|
|
Jak wygląda blok pod spodem, to wiem, bo niedawno wymieniałem zawory pod deklem Dlatego pytam o możliwość zdjęcia samej góry, bo zawsze to nieco mniej roboty i nie narażamy się tak na zniszczenie uszczelek itp. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-19, 10:00
|
|
|
a to jak tak to ok |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-19, 16:41
|
|
|
Sciagniesz gore i bedzie ok. Na upartego nie musisz sciagac tylko wystarczy ze wysuniesz te tuleje zaraz za ramieniem bo ona najczesciej sie zapieka. Jak gore sciagniesz to musisz wyczyscic i sylikon naniesc miedzy gardzielami a srodkiem. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
j3drek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 154 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-05-19, 18:27
|
|
|
Odkręciłem górę kolektora, okazało się że górne klapki mają luz na tej ośce, ośka też ma luz na tulejce od strony przepustnicy. Da się jeszcze coś z tym zrobić? czy szukać innego kolektora? |
|
|
|
|
mlodypitbull
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 06 Lip 2016 Posty: 21 Skąd: Southampton / Biała Podlaska
|
|
|
|
|
|
|
|
rodzynek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Sie 2019 Posty: 54 Skąd: SJZ
|
Wysłany: 2022-05-24, 19:12
|
|
|
Panowie, czy ktoś ma może sprawne, obracające się luźno wałki w aluminiowych tulejach? Próbuję ożywić jeden silnik, ale klap nie da się żadną miarą ruszyć (zresztą, jedno ucho w aluminiowej tulei jest już ułamane...) |
|
|
|
|
|