Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Montaż tempomatu  
Autor Wiadomość
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2012-05-11, 12:31   

sylwekr napisał/a:
Jak rozpracuję temat zrobię instrukcję.

Mnie by wystarczyl schemat do AQF i generalnie nic wiecej :) jako ze pracuje w tych sprawach to kwestia znalezienia czasu i zrobienia drutów
 
 
Cris9222 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.4
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A6 C5
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 7
Skąd: Koło/Wielkopolska
Wysłany: 2012-05-12, 10:32   

uszek, ogólnie ciężko ze schematami do A8.. ;/
niestety AQF nie występował A6.. więc wątpię, że będę miał taki schemat, ale poszukam w wolnej chwili ;-)
_________________
Pomogłem? -> naciśnij 'Pomógł'
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2012-05-12, 21:51   

Cris9222 napisał/a:
niestety AQF nie występował A6.. więc wątpię, że będę miał taki schemat, ale poszukam w wolnej chwili ;-)

bede wdzieczny
 
 
Cris9222 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.4
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A6 C5
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 7
Skąd: Koło/Wielkopolska
Wysłany: 2012-05-13, 09:35   

http://imageshack.us/phot...ybitowejac.png/

naszukalem się, ale znalazlem, żywcem do A8 4,2 AQF :-)
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2012-05-13, 09:57   

masz piwo!
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-08-20, 16:15   

Cris9222 napisał/a:
http://imageshack.us/photo/my-images/33/nowyobrazmapybitowejac.png/

naszukalem się, ale znalazlem, żywcem do A8 4,2 AQF :-)


Ja w końcu podłączyłem u siebie tempomat. Powyższy schemat idealnie pasuje również do 2.8 AQD - kolory przewodów i piny identycznie. Prawdopodobnie we wszystkich poliftach można zastosować powyższy schemat. 3 godzinki roboty aby wymienić manetkę, zrobić okablowanie i aktywować tempomat. Dzisiaj miałem dłuższą trasę i na autostradzie korzystałem :-)
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2012-09-18, 09:45   

Sylwek a powiedz mi gdzie sie wpinales kablami? jak z prowadzeniem wiazki, bardziej mi chodzi o to czy trzeba w jakas kostke czy prosto w sterownik, gdzie go znalazles? Generalnie tez sie do tego przymierzam ale generalnie z czasem brak, ledwo wymienilem ostatnio czujnik poziomowania.Ale zawsze jak ktos cos wiecej nakresli to bede mial mniej pracy z szukaniem co gdzie i jak.
Pozdrawiam
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-09-18, 09:59   

Kabelki
1) Potrzebujesz zasilanie. Musi być "po stacyjce" Ja wziąłem ze skrzynki bezpiecznikowej pod nogami pasażera, dodatkowo dołożyłem bezpiecznik. Można też wziąść z ECU, znaleźć przewód zasilający miernikiem i stamtąd pociągnąć zasilanie. Możliwości jest wiele. Musi być napięcie +12 jak przekręcisz kluczyk
2)Resztę przewodów wpinasz w wiązkę która idzie do ECU - Komora silnika, po prawej stronie, trzeba odkręcić kilka wkrętów od góry i masz na wierzchu sterownik silnika. Odpinasz akumulator przed grzebaniem, odpinasz złacze i sprawdzasz wg schematu przewody. NA wtyczce piny masz ponumerowane. U mnie wszystkie kolory się zgadzały dokładnie ze schematem. Ja jak znalazłem interesujący przewód przed wtykiem go odizolowałem i dolutowałem przewód idący od manetki. Tak robisz ze wszystkimi przewodami. Izolujesz, spinasz, podpinasz VAG-a aktywujesz tempomat i to wszystko
Wiązkę u siebie poprowadziłem od manetki przeszedłem za kierownicą w ścianie grodziowej był otwór z zaślepką gumową - wyciąłem otwór i już dalej przy podszybiu do skrzynki z ECU
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-02-03, 09:33   

Nie moge nigdzie znaleźć info, jak aktywować tempomat przez VAG-a. Czy ktoś wykonywał taka operację?
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2014-02-03, 10:51   

Trzeba aktywowac w sterowniku silnika oraz wskaźnikach.
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-02-03, 13:01   

Tzn. jak aktywować - bo nigdy nic nie aktywowałem przez samego VAG-a. Nie trzeba gdzieś wpisywać jakichs wartości?
 
 
DanioUK 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damien
Jeżdzę: Audi S8 & Audi Cabrio
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 108
Skąd: Skelmersdale/Rybnik
Wysłany: 2014-02-03, 13:21   

Wchodzimy w opcję silnika,w kanale 6 jesli pokazuje sie 255 to znaczy ze tempomat jest nie aktywny,wtedy w kodowaniu silnika zamiast 0 wpisujecie 11463 i tyle
_________________

 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-02-05, 10:42   

Mam pytanko odnosnie schematu instalacji tempomatu.

1. Co oznaczają cyferki zaznaczone na czerwono - czy to są numery pin od komputera silnika?
2. Co oznaczają cyferki zazn. na niebiesko - czy to są oznaczenia pin-ów komputera silnika?

 
 
DanioUK 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damien
Jeżdzę: Audi S8 & Audi Cabrio
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 108
Skąd: Skelmersdale/Rybnik
Wysłany: 2014-02-05, 11:42   

Te punkty na czerwono posylaja cie do numerkow ktore wlasnie zaznaczyles na niebiesko. Schemat czasem jest obszerny dlatego elsa pomaga sobie sposobem podpisujac kazdy kabelek idacy gdzies dalej na schemacie,
_________________

 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-02-05, 12:11   

Cyferki "czerwone" są powiązane z cyferkami "niebieskimi". Patrzysz pionowo w dół. Kable z "czerwonym" 5 i 8 są nad "niebieskim" 16. Teraz cofasz się stronę wcześniej i nad "niebieskim" 5 i 8 będziesz miał "czerwone" 16 - to są kontynuacje tych przewodów ;)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.