Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Pytanie o zegary  
Autor Wiadomość
krzysaudi 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8
Wiek: 40
Dołączył: 13 Cze 2014
Posty: 5
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2014-06-13, 22:35   

Dziekuję za przypomienie :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-06-13, 22:55   

CIęzka sprawa. Masz stare auto z początku produkcji i jesli masz tę samą wersje co ja bez CANa w głównej wiązce miedzy ASB a ECU to nie zrobisz nic. Ja chciałem zmienic same zegary i nie wyszło.
 
 
krzysaudi 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8
Wiek: 40
Dołączył: 13 Cze 2014
Posty: 5
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2014-06-14, 12:09   

Zrobiłem tak - podebrałęm sygnał z diody po włączeniu przycisku econ , podałęm poprzez rezystor 1kohm na tranzystorek typu npn i tym tranzystorkiem zwieralęm cewkę przekaznika do masy . Przekaznik podaje napięcie +12V na obwód właściwego przekaznika od sprężarki ktoym steruje tzw presostat . Wentylatory załączają się w momencie zadziałania presostatu a on też rozłącza sprężarkę . Podpowiedział mi o tym user k44761 któremu dziękuję . Na razie potrzebował bym schematu lub pinologii od starego licznika audi z przedlifta oraz nowszego licznika 4D0 919 033BR bo taki mam pod ręką i chcialbym go zaadaptować do tego celu :)
Dziekuje i pozdrawiam.
Krzysiek
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-06-14, 21:05   

Nie wiem co dokładnie jest ten presostat ale chyba chodzi o czujnik cisnienia w układzie klimy? Oryginalnie jest tak ze wentylatory startuja od razu po wlaczeniu klimy. Sprezarką steruje sterownik biorąc pod uwage temperature wnetrza zadaną i aktualna. Czujnik cisnienia ( presostat?) wyłącza kompresor gdy cisnienie w układzie jest zbyt wysokie(lub za niskie w przypadku braku czynnika). Wiec Twoj układ pracuje ale na granicy mozliwosci, gdyby nie wisco to bylyby klopoty.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
krzysaudi 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8
Wiek: 40
Dołączył: 13 Cze 2014
Posty: 5
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2014-06-14, 21:25   

EEE wcale nie . W momencie robienia tego bajerku , mialem podłączoną maszynę od klimy
i nadzorowałem ciśnienie w układzie klimatycznym więc moglem sprawdzić na co mogę sobie pozwolić . Wisko fakt pracuje i dosyć dobrze studzi , jednak wentylator zalącza w tym starym abz-cie właśnie czujnik presostat - tak przynajmniej bylo u mnie , bo przed zrobieniem moda sprawdzilem dokladnie jak zachowuje się uklad na starym oryginalnym sterowniku klimy . Zresztą taki uklad jak ja zrobiłem stosowany jest w starych samochodzikach typu vw golf 2 ,3 i innych manualnych więc myslę że tutaj przeżyje caly ten układ . Gdybym mial schemacik poliftowego klimatronika mógłbym sobie pozwolić na zrobienie tego tak jak jest to w oryginale .
Kris
 
 
krzysaudi 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8
Wiek: 40
Dołączył: 13 Cze 2014
Posty: 5
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2014-06-16, 06:55   

Panowie ponawiam pytanie :)
Stary licznik mam na wtyczki 26 pinowe , a nowy licznik mam na 32 pinowe . Może ma ktoś pinout tych licznikow ??

pozdrawiam.
Krzysiek
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-08-01, 10:48   

To co piszecie jest dla mnie strasznie zagmatwane :-) można prościej ;-p kabelek tu później tam jakiś schemacik tego układu z tymi opornikami i tranzystorkiem .
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Michallres 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 16
Skąd: Złoczew
Wysłany: 2019-01-04, 23:17   

No dokładnie, przydałby się jakiś fajny przejrzysty poradnik co i jak zrobić ze schematem i jakimiś zdjęciami :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.