Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Zawieszenie 1BE (s-line) - czy dużo twardsze  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-12-29, 20:56   

hipcio napisał/a:
A Wy koledzy jakie macie czerwone Sachsy czy inne niebieskie lub czarne bo z takimi też sie spotkałem.

U mnie w 1BD siedzą czerwone...
szczególnie teraz w zimę pomimo mniejszych kół (zima 18" ale lato 20") są momenty kiedy czuję się jak "księżniczka na ziarnku grochu" - czuć prawie każdy przymarznięty do asfaltu kawałek lodu...
ale taki już urok S8 i nie mam do niej o to pretensji :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Acht
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-29, 22:47   

u mnie są czerwone amortyzatory ( sprawność przód ok 60% , tył ok 70% ), zawieszenie 1BE - koła na zimę 18/50/245 na lato 20/35/255 - na kołach zimowych zdecydowanie lepiej prowadzi się w koleinach , jeżeli chodzi o różnicę w komforcie to i owszem jest spora , myślę że profil zrobił swoje , jednak wygląd 20" rekompensuje niedogodności
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2010-12-29, 23:03   

myślę, że twardość nadają sprężyny, miałem czerwone sachsy do swoich sprężyn 1BM i były subiektywnie odrobinę twardsze od ori czarnych sachsów. Bilstein B6 jest tak twardy, że muszę się porządnie zaprzeć, żeby wcisnąć tłoczysko (przy Bilsteinie Sachs jest dosłownie lekko "sflaczały"), a w jeździe specjalnie tego nie czuć. Jego działanie objawia się raczej minimalizacją pionowych ruchów karoserii i zwartym, pewnym prowadzeniem auta.
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
ZuQ 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 34
Skąd: NEB
Wysłany: 2011-01-02, 12:19   

hipcio napisał/a:
A Wy koledzy jakie macie czerwone Sachsy czy inne niebieskie lub czarne bo z takimi też sie spotkałem.

U mnie w ori 1BE siedzą czerwone Sachsy
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-01-03, 16:53   

Dzisiaj zmierzyłem miarką

zawias 1BE niebieskie Boge koła 225/55/17

Przód
39cm od srodka piasty do rantu błotnika
Tył
37cm
Do gleby niewiem mam snieg na podwórku wiec niebyło sensu :cry:
 
 
djdemon_pl 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 159
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-02-16, 22:50   

Koledzy widzę dobrze rozwinięty temat zawieszenia, które mnie dobija - dosłownie i w przenośni.

Auto fantastyczne ale na zawiasie: 1BE - amortyzatory czerwone.

Jak najłatwiej zmienić komfort w tym aucie i zachować rozsądny w miarę prześwit w nadkolach. ?

Prosiłbym o konkretne podpowiedzi.
Dodam, że amortyzatorów nie chciałbym ruszać, bo są w bardzo dobrym stanie.
_________________
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2011-02-16, 22:59   

Tak jak już pisałem, wg mnie najlepszy kompromis to zawias 1BM i 245/45/18
_________________
Black Cars Matters
 
 
djdemon_pl 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 159
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-02-16, 23:14   

Kolego DICE - za co musiałbym się więc zabrać i co zmienić ?
_________________
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2011-02-16, 23:18   

Komplet - amortyzatory i sprężyny.

Jaki masz numer tych amorów ? Bo właściwie 4D0413031AE (także czerwone (przód)) były pod 1BM
_________________
Black Cars Matters
Ostatnio zmieniony przez dice111 2011-02-16, 23:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2011-02-16, 23:21   

djdemon_pl

Wyraź się proszę konkretniej jaki efekt chciałbyś uzyskać.

Czy teraz masz 1BE i jest za twardo? Czy za nisko?
Chcesz większego komfortu, czy prześwitu?
Czy prześwit w standardzie czyli 1BM jest dla Ciebie za duży?

Trochę się bawiłem w te klocki, może coś podpowiem.
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
djdemon_pl 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 159
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-02-16, 23:22   

Dice:
Nie sprawdzałem i nie umiem Ci teraz powiedzieć.
Postaram się zrobić to jutro.

A w sytuacji, gdyby zostawić te amortyzatory i wymienić same sprężyny - byłoby to dobre rozwiązanie ?

Artekk:
Obecnie jest dla mnie i za twardo i za nisko.
Wysłałem Ci wiadomość Na PW.
_________________
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2011-02-16, 23:27   

Możesz na początek kupić tylko sprężyny - samochód pójdzie w góre i "zmięknie" i sprawdzisz czy Ci to odpowiada.
_________________
Black Cars Matters
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2011-02-16, 23:53   

djdemon_pl napisał/a:

Artekk:
Obecnie jest dla mnie i za twardo i za nisko.
Wysłałem Ci wiadomość Na PW.


Masz odpowiedź w skrzynce :)
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-05-04, 12:10   

Cześc, a gdzie mozna znaleźć konkretne opisy sprężyn, a konkretnie ich oznaczeń (kropkowych).

chcialbym kupic komplet od s8 i obniżyc audi, ale jest pełno np czerwonych sachów z różnymi spręzynami, a nie chciałbym kupić takich samych spręzyn jak mam.
_________________

 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-05-05, 15:43   

http://www.a8team.pl/topics15/91,13.htm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.