Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-12-29, 20:56
|
|
|
hipcio napisał/a: | A Wy koledzy jakie macie czerwone Sachsy czy inne niebieskie lub czarne bo z takimi też sie spotkałem. |
U mnie w 1BD siedzą czerwone...
szczególnie teraz w zimę pomimo mniejszych kół (zima 18" ale lato 20") są momenty kiedy czuję się jak "księżniczka na ziarnku grochu" - czuć prawie każdy przymarznięty do asfaltu kawałek lodu...
ale taki już urok S8 i nie mam do niej o to pretensji :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Acht [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-12-29, 22:47
|
|
|
u mnie są czerwone amortyzatory ( sprawność przód ok 60% , tył ok 70% ), zawieszenie 1BE - koła na zimę 18/50/245 na lato 20/35/255 - na kołach zimowych zdecydowanie lepiej prowadzi się w koleinach , jeżeli chodzi o różnicę w komforcie to i owszem jest spora , myślę że profil zrobił swoje , jednak wygląd 20" rekompensuje niedogodności |
|
|
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-12-29, 23:03
|
|
|
myślę, że twardość nadają sprężyny, miałem czerwone sachsy do swoich sprężyn 1BM i były subiektywnie odrobinę twardsze od ori czarnych sachsów. Bilstein B6 jest tak twardy, że muszę się porządnie zaprzeć, żeby wcisnąć tłoczysko (przy Bilsteinie Sachs jest dosłownie lekko "sflaczały"), a w jeździe specjalnie tego nie czuć. Jego działanie objawia się raczej minimalizacją pionowych ruchów karoserii i zwartym, pewnym prowadzeniem auta. |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
ZuQ
Użytkownik
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43 Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 34 Skąd: NEB
|
Wysłany: 2011-01-02, 12:19
|
|
|
hipcio napisał/a: | A Wy koledzy jakie macie czerwone Sachsy czy inne niebieskie lub czarne bo z takimi też sie spotkałem. |
U mnie w ori 1BE siedzą czerwone Sachsy |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-01-03, 16:53
|
|
|
Dzisiaj zmierzyłem miarką
zawias 1BE niebieskie Boge koła 225/55/17
Przód
39cm od srodka piasty do rantu błotnika
Tył
37cm
Do gleby niewiem mam snieg na podwórku wiec niebyło sensu :cry: |
|
|
|
|
djdemon_pl
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 159 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-02-16, 22:50
|
|
|
Koledzy widzę dobrze rozwinięty temat zawieszenia, które mnie dobija - dosłownie i w przenośni.
Auto fantastyczne ale na zawiasie: 1BE - amortyzatory czerwone.
Jak najłatwiej zmienić komfort w tym aucie i zachować rozsądny w miarę prześwit w nadkolach. ?
Prosiłbym o konkretne podpowiedzi.
Dodam, że amortyzatorów nie chciałbym ruszać, bo są w bardzo dobrym stanie. |
_________________ "Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05 |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-02-16, 22:59
|
|
|
Tak jak już pisałem, wg mnie najlepszy kompromis to zawias 1BM i 245/45/18 |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
djdemon_pl
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 159 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-02-16, 23:14
|
|
|
Kolego DICE - za co musiałbym się więc zabrać i co zmienić ? |
_________________ "Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05 |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-02-16, 23:18
|
|
|
Komplet - amortyzatory i sprężyny.
Jaki masz numer tych amorów ? Bo właściwie 4D0413031AE (także czerwone (przód)) były pod 1BM |
_________________ Black Cars Matters |
Ostatnio zmieniony przez dice111 2011-02-16, 23:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2011-02-16, 23:21
|
|
|
djdemon_pl
Wyraź się proszę konkretniej jaki efekt chciałbyś uzyskać.
Czy teraz masz 1BE i jest za twardo? Czy za nisko?
Chcesz większego komfortu, czy prześwitu?
Czy prześwit w standardzie czyli 1BM jest dla Ciebie za duży?
Trochę się bawiłem w te klocki, może coś podpowiem. |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
djdemon_pl
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 159 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-02-16, 23:22
|
|
|
Dice:
Nie sprawdzałem i nie umiem Ci teraz powiedzieć.
Postaram się zrobić to jutro.
A w sytuacji, gdyby zostawić te amortyzatory i wymienić same sprężyny - byłoby to dobre rozwiązanie ?
Artekk:
Obecnie jest dla mnie i za twardo i za nisko.
Wysłałem Ci wiadomość Na PW. |
_________________ "Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05 |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-02-16, 23:27
|
|
|
Możesz na początek kupić tylko sprężyny - samochód pójdzie w góre i "zmięknie" i sprawdzisz czy Ci to odpowiada. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2011-02-16, 23:53
|
|
|
djdemon_pl napisał/a: |
Artekk:
Obecnie jest dla mnie i za twardo i za nisko.
Wysłałem Ci wiadomość Na PW. |
Masz odpowiedź w skrzynce |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-05-04, 12:10
|
|
|
Cześc, a gdzie mozna znaleźć konkretne opisy sprężyn, a konkretnie ich oznaczeń (kropkowych).
chcialbym kupic komplet od s8 i obniżyc audi, ale jest pełno np czerwonych sachów z różnymi spręzynami, a nie chciałbym kupić takich samych spręzyn jak mam. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
|