Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Zawieszenie EIBACH  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-10-12, 18:20   [D2 FL ALL ] Zawieszenie EIBACH

Warte swojej ceny?
http://www.eibach.pl/eiba...-22-pi-651.html

Dodatkowo widzę, że mają dystanse z otworem ø57mm a nie jak u H&R ø57,1.
_________________
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-10-13, 21:31   

Krzychu, a jak porównywalnie cenowo jest to do kompletnego nowego ori które Ty masz u Siebie. Dajmy na to gdybyś chciał zmieniać amorki i sprężyny.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-10-13, 22:10   

Za kpl ori miałbyś 2 kpl eibacha :D
_________________
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-10-14, 06:46   

W takim razie promocja :) a Swoje stare zawsze możesz wystawić na sprzedaż.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-10-14, 09:12   

Trafiłem przypadkiem na te zawieszenie szukając dystansów. Wiadomo 14lat na pewno dało popalić tym w aucie i nie mają już tych właściwości. Czytając forum to amorki B6 da się przerobić na B8 i regulować obniżenie więc jest o co walczyć.
_________________
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-10-14, 09:28   

a to pasuje z marszu czy trzeba rzeźbić ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-10-14, 09:35   

Wkładasz i gooooł :D
_________________
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-10-14, 20:00   

Krzychu powiem Ci tak. Zważając że jestem przeciwnikiem tuningu :P ( co widać na moim aucie :D ) osoba spokojną, cichą, lubiącą prostotę i oryginalność, w pełni władz umysłowych...

Brał bym to :D :D :D

Ale to moje zdanie, prześpij się z tematem. Wydaje mi się że już podjąłeś decyzję ale jeszcze się wahasz.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-10-14, 20:40   

Ernest, mojemu trupowi strzeli niedługo 14 lat i trzeba coś myśleć o resorowaniu. Szukałem swego czasu gwintu KW ale po namyśle chciałbym coś normalniejszego z delikatnym obniżeniem i przyzwoitym komfortem nie rujnującego domowego budżetu. Póki co mam zawieszenie P+T do ogarnięcia kompleksowo nie posiadając podnośnika ani wolnego kanału, będzie jazda.. Pożyjemy zobaczymy.
_________________
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-10-14, 20:54   

Krzychu gwint ok ale za dużo komplikacji, strojenia, konserwowania. Jedyny plus to że możesz regulować wysokość ale ja bał bym się tego że z czasem stanie się coś złego i gwint się sypnie i nie będzie możliwości regulacji. Zostaje pneumatyka. Lub taki zestaw jak wyżej. Widziałeś jak jest u mnie. Nie jest źle. Da się jeździć ale oczywiście w koleinach trzeba uważać, na progach również to samo się tyczy podjazdu pod krawężniki. Wszystko ma swoje + i - ale = zacnie :D :D :D
Ja nie zmienił bym już zawiasu na wyższy. Odpowiada mi taki.
Zrobisz sobie najazd tak jak ja :D :D najazd na dwie deski i auto do góry dopiero :D :D
Kurcze szkoda że w najbliższym czasie nie jadę w Twoje strony to byś przewiózł się i ocenił na własnej skórze.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.