Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-10-13, 21:31
|
|
|
Krzychu, a jak porównywalnie cenowo jest to do kompletnego nowego ori które Ty masz u Siebie. Dajmy na to gdybyś chciał zmieniać amorki i sprężyny. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-10-13, 22:10
|
|
|
Za kpl ori miałbyś 2 kpl eibacha |
_________________
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-10-14, 06:46
|
|
|
W takim razie promocja a Swoje stare zawsze możesz wystawić na sprzedaż. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-10-14, 09:12
|
|
|
Trafiłem przypadkiem na te zawieszenie szukając dystansów. Wiadomo 14lat na pewno dało popalić tym w aucie i nie mają już tych właściwości. Czytając forum to amorki B6 da się przerobić na B8 i regulować obniżenie więc jest o co walczyć. |
_________________
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-10-14, 09:28
|
|
|
a to pasuje z marszu czy trzeba rzeźbić ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-10-14, 09:35
|
|
|
Wkładasz i gooooł |
_________________
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-10-14, 20:00
|
|
|
Krzychu powiem Ci tak. Zważając że jestem przeciwnikiem tuningu ( co widać na moim aucie ) osoba spokojną, cichą, lubiącą prostotę i oryginalność, w pełni władz umysłowych...
Brał bym to
Ale to moje zdanie, prześpij się z tematem. Wydaje mi się że już podjąłeś decyzję ale jeszcze się wahasz. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-10-14, 20:40
|
|
|
Ernest, mojemu trupowi strzeli niedługo 14 lat i trzeba coś myśleć o resorowaniu. Szukałem swego czasu gwintu KW ale po namyśle chciałbym coś normalniejszego z delikatnym obniżeniem i przyzwoitym komfortem nie rujnującego domowego budżetu. Póki co mam zawieszenie P+T do ogarnięcia kompleksowo nie posiadając podnośnika ani wolnego kanału, będzie jazda.. Pożyjemy zobaczymy. |
_________________
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-10-14, 20:54
|
|
|
Krzychu gwint ok ale za dużo komplikacji, strojenia, konserwowania. Jedyny plus to że możesz regulować wysokość ale ja bał bym się tego że z czasem stanie się coś złego i gwint się sypnie i nie będzie możliwości regulacji. Zostaje pneumatyka. Lub taki zestaw jak wyżej. Widziałeś jak jest u mnie. Nie jest źle. Da się jeździć ale oczywiście w koleinach trzeba uważać, na progach również to samo się tyczy podjazdu pod krawężniki. Wszystko ma swoje + i - ale = zacnie
Ja nie zmienił bym już zawiasu na wyższy. Odpowiada mi taki.
Zrobisz sobie najazd tak jak ja najazd na dwie deski i auto do góry dopiero
Kurcze szkoda że w najbliższym czasie nie jadę w Twoje strony to byś przewiózł się i ocenił na własnej skórze. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
|