Autor |
Wiadomość |
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-05-29, 11:58
|
|
|
a co na vagu masz? grupa 1 pierwsze okienko |
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-05-29, 12:23
|
|
|
błędy sprawdzałem polskim vagiem czy jakoś tak... miałem uszkodzone 3 silniczki klap i je wymieniłem, ale klima dalej nie działa. kurde mam windowsa 8 i jest problem z jakimś dobrym programem na to |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-05-29, 12:54
|
|
|
to bez tego co CI mowilem nie powiem CI co jest. Jak mi podasz cyfre z tej grupy to bede wiedział co sie dzieje z kompresorem |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-05-29, 13:11
|
|
|
ok, dowiem sie i napisze dzieki |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-06-05, 08:43
|
|
|
W przedliftowej wersji tam jest umiejscowiony czujnik niskiego ciśnienia klimy.Nie wiem jak jest poliftach <bezradny>Masz przedlifta???Szukaj dwupinowej kostki w tym miejscu Bo lak nie ma czujnika to klima Ci się nie zalaczy |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-06-05, 22:25
|
|
|
Mam po polifta, ale musze poszukać bo może jest tam ta wtyczka
Możesz pstryknąć fotę jak to wygląda u ciebie ? |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-06-05, 22:38
|
|
|
koziolek napisał/a: | czy to jest ten zawór serwisowy ? nie powinno tam być jakiegoś czujnika czy zaślepki ?
[url= |
u mnie w tym miejscu czujnik siedzi |
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-06-06, 10:32
|
|
|
Ok właśnie wróciłem od znajomego bo bylem na sprawdzeniu mojej Klimy i zaraz wrzucę obiecana fotkę przejściówki do tego dziwnego magicznego zaworka na podszybiu |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-06-06, 10:40
|
|
|
|
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-06-07, 21:17
|
|
|
meir, czyli ty tam żadnego czujnika nie masz tak ? |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-06-08, 15:50
|
|
|
Nie jest to zawór niskiego ciśnienia a drugi jest na chlodnicy ( wysokiego ciśnienia ) |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-06-08, 17:28
|
|
|
czyli w poliftach nie ma czujnika, a w przedliftach coś tam siedzi...
jeśli klima była nabita tylko za pomocą tego zaworu wysokiego ciśnienia to jest to źle zrobione ? |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-06-08, 19:07
|
|
|
Jest dobrze zrobione w polifcie nie ma to znaczenia. Chciałem sobie taką przejsciówke kupić ale dac za nia 80 zł po to tylko zeby miec to nie ma sensu, jak mozna jednym zaworem nabic |
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-06-08, 19:45
|
|
|
jeśli elektro zawory puściły przez jeden zawór cały czynnik to jest ok u mnie przez jeden zawór nie chciało puścić więcej jak 550 g czynnika dopiero przez oba poszło.
Wydajność klimy przy wylocie z kratki to 4 stopnie przy 29 stopniach na dworze więc jest bardzo dobrze |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
|
|
|
biały112
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 101 Skąd: Kielce-Łopuszno
|
Wysłany: 2016-05-23, 23:20
|
|
|
odświeżam.
Ile czynnika powinno wejśc do 3.3tdi? I nabijac przez oba wejścia czy tylko to przy chłodnicy bo na podszybiu jest jakieś zakręcone czarną nakrętką. |
|
|
|
|
|