Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Zawory do serwisu klimatyzacji  
Autor Wiadomość
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-06-09, 11:19   [D2 FL ALL ] Zawory do serwisu klimatyzacji

Jak w temacie, Panowie wiem że są 2 - przy chłodnicy i na podszybiu. Do czego one są i dlaczego 2 a nie 1 jak w niektórych pojazdach. Czy mozna uzupełnic klime używając tylko jeden zawór. Wiem że kiedys było to opisane ale nie moge znależź.
_________________

 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2013-06-09, 11:34   

W większości pojazdów są dwa zawory w układzie klimatyzacji , wysokie i niskie ciśnienie , oczywiście są też sporadycznie układy z jednym zaworem . W sumie dla nowoczesnej maszyny serwisującej AC nie sprawia to problemu w opcjach zaznaczasz jeden zawór i tyle , reszte maszyna robi sama , odsysa stary gaz - robi próżnie osusza układ - napełnia nowym czynnikiem + olej i znacznik UV.
 
 
MARCINSOBI 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 119
Skąd: Police
Wysłany: 2013-06-10, 09:10   

dokladnie u mnie jak napelnialem czynnik to podlanczali tylko jeden zawor i wszystko dziala normalnie
_________________
Marcin
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-06-10, 13:15   

dzięki
_________________

 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2015-05-03, 22:33   

A u mnie ten jeden zawor na podszybiu wyglada jakby był na r12. A ten przy chłodnicy normalny na r134a. Tez tak macie?. DOdam ze mam zaslepkę na podszybiu na tym zaworku
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-05-04, 20:29   

tak niesczęsne audi użyło tego 2 korka , na niego nakręca się przejściówkę i dopiero zakłada się zawór od stacji klimatyzacji. Co do tego że nowoczesna maszyna jest stanie zrobić przegląd klimatyzacji przez jeden korek to nie prawda ! bo zdarza się że elektrozawory takie jak w A8 zamkną 2 układ klimy i nie nabijemy wymaganej ilości czynnika dlatego własnie są 2 korki ! rzadko się to zdarza ale się zdarza :)
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-04, 22:13   

uszek, u mnie jest dokładnie tak samo.
meir, już trzeci sezon dobijam przez 1 korek i zawsze wchodzi 800m.. czynnika :) klima chodzi bez zarzutu
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2015-05-05, 00:19   

To tak samo jak u mnie serwis klimy robię przez jeden zawór i jest wszystko w porządku
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-05-05, 06:51   

U mnie przez jeden korek weszło nie cale 540 g po ppdpieciu drugiego weszla całość dlatego pisze ze nie jest to reguła
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2015-05-05, 20:58   

Ten zawór na podszybiu nie jest na przejściówkę z r12. Próbowałem ja wkręcić ale gwint się nie zgadza jakieś dziwne mody audi <jezu>
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-05-05, 22:01   

nie nie to jest zawór na przejściówkę ! a nie na przejściówkę z R12 :)
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2015-05-05, 22:07   

jaka przejsciwoke ? Wez mi podaj namiar na taka jaka mam kupic.
 
 
koziolek 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 438
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-05-29, 09:59   

czy to jest ten zawór serwisowy ? nie powinno tam być jakiegoś czujnika czy zaślepki ?
[img][/img]
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2015-05-29, 11:49   

tez taj mam, tam nie ma czujnika jedynie zaslepka. Generalnie to nie jest zaworek z r12 bo przejsciowka nie działa :P
 
 
koziolek 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 438
Skąd: WLKP
Wysłany: 2015-05-29, 12:41   

kurde to dupa :P szukam usterki mojej klimy... nabita, szczelna, brak błędów, a sprężarka się nie włącza... <blee>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.