Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
D2 lift czy przed lift? Oto jest pytanie!  
Autor Wiadomość
gary2000 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1,8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 6
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2015-02-16, 20:07   

Koledzy kwestia nastawników została już wyjaśniona, jak dla mnie przed lifit jest wystarczający bo zaoszczędzając ok 5 tyś. to mam zrobiony rozrząd i jeszcze troszkę zostanie na zapas
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-16, 20:13   

Apophis napisał/a:
a posiadacze liftów rwa tu włosy z głowy albo wydają tysiące


łee tam ;) ... ja "pincet" wydałem i jest ok...ostatni tak myslalem a niech nawet co 50kkm zacznie stukac i to starczy na jakies 3 lata to wymieniajac dwa razy i tak bedzie taniej niz z ASO :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2015-02-16, 20:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-02-16, 20:13   

To tak dla potomnych jeszcze dodam, bo przed chwilą sprawdzałem, zestaw na dwie głowice z nowymi łańcuszkami i uszczelkami kosztuje 370 euro ...firmy Pierburg.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-16, 20:14   

danishow, masz linka do tego ?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-16, 20:30   

Daniel przełamie lody i bedzie sie opłacało FL kupować :D
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-16, 20:38   

no ba :D te 370€ nie jest tak straszne jak 2500zl :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-02-16, 20:47   

martin_rs4, dostępność i cenę sprawdzałem na serwerze u naszego dostawcy - firma Trost, także nici z linka. A i cena oczywiście z rabatem dla warsztatu.
martin_rs4 napisał/a:
te 370€ nie jest tak straszne jak 2500zl

Te 370 to za zestaw na dwie głowice (dwa nastawniki, dwa łańcuszki i uszczelki) ...także 5000zł <hura>

Dochodzi jeszcze kaucja w wysokości 100 euro za stare, ale to oczywiście dostaniemy z powrotem.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-16, 20:49   

no ok...to ile dla przecietnego zjadacza chleba ?

za 370 jojro za 2 kpl. bym sie skusil bez namyslu :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-16, 20:52   

Kaucja za stare? Więc owa firma sprzedaje regenerowane-super :)

No ale po kiego ten cały syf jak mamy tylko kosmetyczna roznicę-tak jak wspominał preston :)
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-02-16, 21:03   

martin_rs4 napisał/a:
to ile dla przecietnego zjadacza chleba ?
Sugerowana cena producenta 480 netto.
Apophis napisał/a:
Więc owa firma sprzedaje regenerowane-super
Myślisz, że jak kupujesz części renomowanych marek (Bosch, Valeo, Pierburg itd.) takie jak zaciski hamulcowe, przepustnice, rozruszniki, alternatory, zawory AGR, turbiny, kompresory a nawet głowice to są to nówki ?! Nie, są to w 99% części po regeneracji.

Apophis napisał/a:
po kiego ten cały syf jak mamy tylko kosmetyczna roznicę

Nom, ludziska kupują przedlifty i wydają tysiące by mieć wygląd/funkcje polifta, ale... <niegadam>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-16, 21:08   

No tak,po co kupowac trefen FL jak sobie mozna wygląd zrobić hehe.
Ja osobiście lubie te surowośc przedlifta. Z zewnątrz i ta i ta jest ok ale w środku te poliftowe światelka mi sie ze świętami kojarzą :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-16, 21:14   

danishow napisał/a:
Nie, są to w 99% części po regeneracji


a to ciekawe, bo ja gdzies na jakies angielskiej stronce czytalem, ze te nastawniki sa nie rozbieralne, a co za tym idzie nie da sie ich zregenerowac... <niewiem>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-02-16, 21:15   

Apophis napisał/a:
danishow napisał/a:
Te "magiczne nastawniki" mają też wszystkie silniki 1.8L w VAG-ach i nie odstrasza to ludzi przed ich kupnem <hihi>

Bo tam kosztuja 300zł no z wymianą 500 a nie 5tyś :) Tylko w A8 sa one dziwacznie drogie

Bzdura wierutna, nastawniki kosztują podobnie każdy jeden.
Do A6C5 1,8T oryginał w ASO to około 1800-1900 netto.
Do A4 1,8 oryginał w ASO identycznie jak powyżej.
Do TT 1,8 oryginał w ASO identycznie jak powyżej i to z bardzo prostego powodu - to jest jedna i ta sama część.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-16, 21:29   

Ostatnią osoba z ktora dyskutowałem o tym był nasz Admin Doc. Jego komplet rozrządu wraz z napinaczem kosztował ok 1000zł.
Nie wiem jakiej marki ale ma to juz załozone i smiga cacy.
Zresztą niech sam napisze.
 
 
Doc 



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A6 C6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 36
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2015-02-16, 21:38   

Inna 'beczka', oto moja historia 2 mc temu. ;)
Części itd. A6 C5 1.8T.

- pasek rozrządu,
- rolka napinająca
- mała rolka
- śruba
- napinacz hydrauliczny.
- łańcuch rozrządu
- napinacz łańcucha
- pompa wody
- zestaw uszczelek napinacza łańcucha

dalej niestety lub stety: ;)
- uszczelkę pokrywy zaworów
- uszczelniacz wałka rozrządu
- uszczelniacz wału
- koło zębate wału korbowego ( w związku z tym że ma klin )
- płyn do chłodnicy
(950-1000 zł)
_________________
2009-04-28 godzina 21:40 - założyciel forum A8Team.PL. Ps: Polecam iParts.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.