Autor |
Wiadomość |
gary2000
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1,8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6
Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 6 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: 2015-02-16, 20:07
|
|
|
Koledzy kwestia nastawników została już wyjaśniona, jak dla mnie przed lifit jest wystarczający bo zaoszczędzając ok 5 tyś. to mam zrobiony rozrząd i jeszcze troszkę zostanie na zapas |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-16, 20:13
|
|
|
Apophis napisał/a: | a posiadacze liftów rwa tu włosy z głowy albo wydają tysiące |
łee tam ... ja "pincet" wydałem i jest ok...ostatni tak myslalem a niech nawet co 50kkm zacznie stukac i to starczy na jakies 3 lata to wymieniajac dwa razy i tak bedzie taniej niz z ASO |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2015-02-16, 20:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-02-16, 20:13
|
|
|
To tak dla potomnych jeszcze dodam, bo przed chwilą sprawdzałem, zestaw na dwie głowice z nowymi łańcuszkami i uszczelkami kosztuje 370 euro ...firmy Pierburg. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-16, 20:14
|
|
|
danishow, masz linka do tego ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-16, 20:30
|
|
|
Daniel przełamie lody i bedzie sie opłacało FL kupować |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-16, 20:38
|
|
|
no ba te 370€ nie jest tak straszne jak 2500zl |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-02-16, 20:47
|
|
|
martin_rs4, dostępność i cenę sprawdzałem na serwerze u naszego dostawcy - firma Trost, także nici z linka. A i cena oczywiście z rabatem dla warsztatu.
martin_rs4 napisał/a: | te 370€ nie jest tak straszne jak 2500zl |
Te 370 to za zestaw na dwie głowice (dwa nastawniki, dwa łańcuszki i uszczelki) ...także 5000zł <hura>
Dochodzi jeszcze kaucja w wysokości 100 euro za stare, ale to oczywiście dostaniemy z powrotem. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-16, 20:49
|
|
|
no ok...to ile dla przecietnego zjadacza chleba ?
za 370 jojro za 2 kpl. bym sie skusil bez namyslu |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-16, 20:52
|
|
|
Kaucja za stare? Więc owa firma sprzedaje regenerowane-super
No ale po kiego ten cały syf jak mamy tylko kosmetyczna roznicę-tak jak wspominał preston |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-02-16, 21:03
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | to ile dla przecietnego zjadacza chleba ? | Sugerowana cena producenta 480 netto.
Apophis napisał/a: | Więc owa firma sprzedaje regenerowane-super | Myślisz, że jak kupujesz części renomowanych marek (Bosch, Valeo, Pierburg itd.) takie jak zaciski hamulcowe, przepustnice, rozruszniki, alternatory, zawory AGR, turbiny, kompresory a nawet głowice to są to nówki ?! Nie, są to w 99% części po regeneracji.
Apophis napisał/a: | po kiego ten cały syf jak mamy tylko kosmetyczna roznicę |
Nom, ludziska kupują przedlifty i wydają tysiące by mieć wygląd/funkcje polifta, ale... <niegadam> |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-16, 21:08
|
|
|
No tak,po co kupowac trefen FL jak sobie mozna wygląd zrobić hehe.
Ja osobiście lubie te surowośc przedlifta. Z zewnątrz i ta i ta jest ok ale w środku te poliftowe światelka mi sie ze świętami kojarzą |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-16, 21:14
|
|
|
danishow napisał/a: | Nie, są to w 99% części po regeneracji |
a to ciekawe, bo ja gdzies na jakies angielskiej stronce czytalem, ze te nastawniki sa nie rozbieralne, a co za tym idzie nie da sie ich zregenerowac... <niewiem> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-02-16, 21:15
|
|
|
Apophis napisał/a: | danishow napisał/a: | Te "magiczne nastawniki" mają też wszystkie silniki 1.8L w VAG-ach i nie odstrasza to ludzi przed ich kupnem |
Bo tam kosztuja 300zł no z wymianą 500 a nie 5tyś Tylko w A8 sa one dziwacznie drogie |
Bzdura wierutna, nastawniki kosztują podobnie każdy jeden.
Do A6C5 1,8T oryginał w ASO to około 1800-1900 netto.
Do A4 1,8 oryginał w ASO identycznie jak powyżej.
Do TT 1,8 oryginał w ASO identycznie jak powyżej i to z bardzo prostego powodu - to jest jedna i ta sama część. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-16, 21:29
|
|
|
Ostatnią osoba z ktora dyskutowałem o tym był nasz Admin Doc. Jego komplet rozrządu wraz z napinaczem kosztował ok 1000zł.
Nie wiem jakiej marki ale ma to juz załozone i smiga cacy.
Zresztą niech sam napisze. |
|
|
|
|
|
|
|
Doc
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A6 C6
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 36 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2015-02-16, 21:38
|
|
|
Inna 'beczka', oto moja historia 2 mc temu.
Części itd. A6 C5 1.8T.
- pasek rozrządu,
- rolka napinająca
- mała rolka
- śruba
- napinacz hydrauliczny.
- łańcuch rozrządu
- napinacz łańcucha
- pompa wody
- zestaw uszczelek napinacza łańcucha
dalej niestety lub stety:
- uszczelkę pokrywy zaworów
- uszczelniacz wałka rozrządu
- uszczelniacz wału
- koło zębate wału korbowego ( w związku z tym że ma klin )
- płyn do chłodnicy
(950-1000 zł)
|
_________________ 2009-04-28 godzina 21:40 - założyciel forum A8Team.PL. Ps: Polecam iParts.pl |
|
|
|
|
|