Autor |
Wiadomość |
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-10-19, 08:42
|
|
|
Lukasz gdzie to ogloszenie nie moge znalezc... |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-10-19, 08:47
|
|
|
edit. ok znalazlem w smietniku. Cena zaporowa. pozdrawiam |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
telmax
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 97 Skąd: Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2015-10-19, 10:54
|
|
|
No niestety materiał to koszt 100zł od sztuki, reszta to robocizna dla tokarza a roboty jest nie mało. Stąd ta cena |
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-10-19, 12:21
|
|
|
telmax napisał/a: | No niestety materiał to koszt 100zł od sztuki, reszta to robocizna dla tokarza a roboty jest nie mało. Stąd ta cena |
ok rozumiem, jak dotocze swoje dam znac ile ja zaplacilem. Mam nieodparte wrażenie ze Ci tokarz chce wyfrezowac portfel tosz to dystans z grzbietem centrujacym . Thats all żadna mecyja rodem z maszyny cnc i skomplikowanych obliczen
wrzuc fotki jak to u Ciebie wyszlo dla potomnych |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-19, 13:58
|
|
|
Akceptowalna cena to 200zł maxymalnie sztuka więc każda powyżej tego dla mnie bedzie zaporowa. To że temat jest ciepły nie znaczy że kazdy musi na tym zbijać majątek. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-10-19, 15:08
|
|
|
Dajcie mi tylko rysunek, wymiary a pyknę to w w wolnej chwili w solid egge- albo works. Następnie potem tylko gcody wygenerują i seryjna produkcja
Jaki to materiał, stal czy alu pa6? Zdecydowanie alu lepiej. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-10-19, 16:27
|
|
|
aktualnie kolega robi projekt na maszyne CNC wlasnie pod te dystanse beda z alu pa6.
Jako ze bylem pierwszy ktory temat tych hamulcow ruszyl to i przetarlem szlak procesu technologicznego by po zalozeniu tego na auto nie bylo kupy.
Dystans wykonany na tokarce ma niestety spory blad ktory wychodzi po zalozeniu wszystkiego do kupy na aucie-sa wibracje.Nie jest to regula ale wartosc bicia tarczy jest na moje stanowczo za duza i zadko kiedy na niesparowanym zestawie osiaga ponizej 0.1 mm a to duzo.
Jesli dasz tarcze by sparowac dystans na tokarni schodzi sie spokojnie do 0,03 a to joz elegancki wynik jak na 360mm srednicy.
Jednak koniecznosc parowania ciagnie czas i pieniadze.
Dlatego zlecilem kumplowi by wykonal mi serie tych dystasnow na CNC.Wtedy mysle ze taki zestaw prosto z polki bedzie mial racje bytu bez zadnych poprawek |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-19, 16:34
|
|
|
SenatorS8, Czyli bedziesz to sprzedawał? Jak tak to ile bedziesz sobie cenił? |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-10-19, 16:51
|
|
|
Do konca tygodnia mam znac finalny kosztorys.Jak bedzie za drogo to zlece tylko swoje.Wiem z czym to sie je i jakie sa konsekwence trenowania roznych sposobow na rozwiazanie problemu.
Tak czy inaczej poinformuje forumowe grono. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-19, 17:35
|
|
|
Fajno,czekamy. |
|
|
|
|
|
|
|
telmax
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 97 Skąd: Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2015-10-23, 10:53
|
|
|
To jest racja, mam te adaptery zrobione na zwykłej tokarni tarcze brembo delikatnie biją ale tylko na rozgrzanych hamulcach. |
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-10-23, 13:26
|
|
|
telmax napisał/a: | To jest racja, mam te adaptery zrobione na zwykłej tokarni tarcze brembo delikatnie biją ale tylko na rozgrzanych hamulcach. |
bo sie polasiles na oszczednosciach tak jak pisalem wczesniej , masz używki tarcze to i masz efekty, zemscilo sie.
pozatym sorry za brzydkie slowo ale h.ja wniosles do tematu pozatym że wyciagnales potrzebne Ci info z forum , sam nie podzieliles sie niczym, przykro i nie ladnie. Zatem karma wrocila. |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-10-23, 13:28
|
|
|
SenatorS8 napisał/a: | Do konca tygodnia mam znac finalny kosztorys.Jak bedzie za drogo to zlece tylko swoje.Wiem z czym to sie je i jakie sa konsekwence trenowania roznych sposobow na rozwiazanie problemu.
Tak czy inaczej poinformuje forumowe grono. |
Senator zatem ija wstrzymuje sie z zakupem zwrotnicy, jesli tobie nie pyknie ( ale zycze i wierze ze pyknie ) to mam przynajmniej dwa miejsca gdzie tez to ogarniaja:) |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-10-23, 18:54
|
|
|
Wlasnie jestem po rozmowie z kolega.
Jotro do wieczora obiecal przyslac wizualizacje elementu.
Stwierdzil tez ze zalecane byloby w pakiecie produkcyjnym pokryc je niklem technicznym by sie nie proszkowaly po sezonie czy 2 zimowych.
Pierwsza sztuke mam miec w reku zaraz na poczatku miesiaca.
Koszta konkretne beda jotro ale joz dzis widze ze razem z niklem jest bardzo sensowna (w granicach wylyczen apophisa) |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-23, 22:31
|
|
|
O prosze to sie ucieszymy |
|
|
|
|
|