Autor |
Wiadomość |
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-10-26, 10:06
|
|
|
Apophis napisał/a: | O prosze to sie ucieszymy |
a no |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-10-26, 17:45
|
|
|
Łikęd byl ciezki to i info nie bylo
Wiec panowie tak sie maja ceny
Za pare dystansow z aluminum PA6 -390zl
Za powloke niklowa-85 dodatkowo za pare.
Bedzie potrzeba dac wczesniej informacje ile ma byc wersji z i bez powloki.
Ceny mysle ze sa przystepne.Zarobku na tym nie przywiduje-wsumie robie to w mysl zasady ze warto pomagac.
Wersja z tokarki mnie osobiscie kosztowala u czlowieka ktory majac na stanie material (duzy zaklad-to zawsze sie cos znajdzie)i robota jako fucha w godzinach pracy ponizej 300zl za pare.No i potem mimo wszystko wypadalo to sparowac wiec znow z tarczami na tokarnie.A ze po kilkukrotnym szukaniu przyczyn bicia ,a to tarczy pod czujnikiem,a to kol,a to hamowania i za kazdym razem poprawianie dystansu z nowym pomyslem na proces technologiczny to final finalow zostala zgubiona os obrotu czego finalnym efektem jestem zmuszony zrobic nowy kpl dla siebie i wlasnie kilka lat wstecz robiac znajomemu fajne mocne auto nie szukajac tokarzy zlecilem znajomemu wlasnie tego rodzaju dystans-wtedy nawet nie satanawaialem sie o bicia i inne cuda.Po dzien dzisiejszy to jezdzi i wsciekle hamuje bez zadnych niedogodnosci.
Wracajac do sedna sprawy.
Kto sie decyduje niech da znac z info dotyczacym wersji(powlekane czy nie).
jak tu sie wkleja cokolwiek (zdiecie ,widok pdf ?)
edit..
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-26, 17:52
|
|
|
Zdjęcie musisz najpierw zhostowac czyli wrzucić np na pokazywarke.pl i potem link wstawiasz tu-sam link wybierając uprzednio opcje IMG lub link juz z kodem IMG wklejasz prosto w posta.
Tak jak tu:
Automatycznie się wyswietli foto.
Ja oczywiście jestem chętny na komplet bez powlekania. |
Ostatnio zmieniony przez Gość 2015-11-13, 15:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-10-26, 19:23
|
|
|
SenatorS8 napisał/a: | jak tu sie wkleja cokolwiek (zdiecie ,widok pdf ?) |
Klikasz "Odpowiedz", następnie pod kratką Tematu jest: "Kliknij aby dodać zdjęcie do wiadomosci" Resztę już znacie
SenatorS8 napisał/a: | Stwierdzil tez ze zalecane byloby w pakiecie produkcyjnym pokryc je niklem technicznym by sie nie proszkowaly po sezonie czy 2 zimowych. |
Mam adaptery pod zaciski (były tylko szkiełkowane) jak i dystanse tylko do kół (tak jak po tokarce, gładka obróbka) z PA6 i nic im się nie dzieje. Po zimie spokój, wyglądają tak samo. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-10-28, 15:45
|
|
|
Adam ja jestem chetny rowniez na komplet, bez powlekania |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
telmax
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 97 Skąd: Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2015-11-04, 08:40
|
|
|
Jestem chętny na komplet bez powlekania. |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-11-04, 09:38
|
|
|
Witam.
Jotro ma byc wykonana pierwsza para dla kontroli poprawnosci projektu.
Po jej zaaprobowaniu rusza realizacja zamowien. |
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-11-05, 10:04
|
|
|
machina ruszyła |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2015-11-08, 22:27
|
|
|
jam też chętny na zestaw bez powlekania |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-11-10, 19:46
|
|
|
Hej.
Sam powoli przestepujac z nogi na noge(wciaz na letnim zestawie smigam a chce za jednym zamachem zrobic i hamulce i dowazanie przednich kol po wymianie dystansow i porzadnie przygotowac i dowazyc zestaw zimowy na aucie) w dniu wczorajszym zostalem poinformowany obietnica ze mam miec pierwszy zestaw do aprobaty w piatek.
W weekend w takim razie bede mial pelny obraz jakosci produktu.Mysle ze bedzie pozytywny tak jak przywiduje technologia.
Wtedy rusza produkcja i wszyscy chetni otrzymaja swoj kpl.
Pozdr |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-11-12, 08:56
|
|
|
Ja tez bym chcial komplecik bez powlekania |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2015-11-12, 11:05
|
|
|
ja już 2 dni siedze i czyszcze zaciski pod malowanie także czekam z niecierpliwością żeby to w końcu założyć |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-11-18, 14:29
|
|
|
Hej.
Wkoncu dotarl.Dobrze ze pierwszy byl kontrolny gdyz nalezy zwiekszyc wysokosc dla centrowania tarczy.Reszta jest bez zarzutu.
Widoczny na zdieciu nie jest powlekany.
Mysle ze nie ma to dla nas sensu by je powlekac.
Wedlug kolegi w piatek wyjda do mnie finalne wersje i zaraz po otrzymaniu rozsylam je do zainteresowanych.
czyli
Stillbadboy,Apophis,telemax,pytlar,Bugalon
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-11-18, 14:33
|
|
|
Ale wypas, przymierzales je do siebie? Bicia jakiego czasem nie masz? |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2015-11-18, 14:34
|
|
|
się doczekać nie moge
zaciski i tarcze już czekają <jezyk> |
|
|
|
|
|