Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Problem ze wstecznym biegiem  
Autor Wiadomość
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-12-09, 14:05   

To jest kolor oleju jak padł mi wsteczny - zapewne był czerwony lub żółty ? <blee>

1. sprawdź olej
.
.
.
.
ostatnie - sprawdź olej

PS po kliknięciu na fotkę są normalne kolory

olej asb.jpg
Plik ściągnięto 43 raz(y) 139,47 KB

_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
Rentek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2016-12-09, 14:34   

Cos mi sie wydaje,ze u mnie bedzie cos podobnego...jak sie za to zabiore to dam znac co i jak.
Poki co nie jezdze moja A8...
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-12-09, 15:39   

Filtr do wymiany też będzie jak i uszczelka pod miskę - koszty znośne <jezyk2>

PS olej śmierdział spalenizną
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
Rentek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2016-12-09, 16:13   

Na pewno od tego zaczne... :]
robsonik4,a czy polecilbys jakis konkretny olej do 4hp-24?
Kolega mowi,ze Revanol bedzi dobry,czy zgodzisz sie z tym?
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-12-09, 21:04   

Ja mam zalany po "remoncie kapitalnym" przez ASB Długołęka - Mobil ATF 3309 i już 2 rok śmigam.
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
Rentek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2016-12-10, 07:15   

Jaki koszt kapitalnego remontu?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-12-10, 08:21   

Kapitalny remont to pojęcię względne - jeśli chciałbyś zrobić raz a dobrze i nigdy już do tematu nie wracać to kwota może oscylować w okoliach 10tys zl
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-12-10, 13:01   

Ja dałem 4500 zł, ale co zostało zrobione to ??? (R zrobili jak i tarczki wymienili a co jeszcze ?)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-12-10, 13:14   

Wy wierzycie w kapitalkę za 5tys?

Uszczelki, konwerter, pompa, olej i filtr, 4 łożyska i już 4 tys nie ma ZA same graty.. A gdzie tarczki, kosz, przekładki i tłok? :) Nawet nie piszę o wszystkich przekładkach i tarczkach tylko do jednego kosza.. Mało tego to co wkładają to zamienniki, z resztą szkoda prądu aby pisać jak to wygląda ze strony realnej, robiąc to samemu na oe gratach z aso albo bezpośrednio od zf..

Cena, którą podał Michał jest realna ZA kpl remont robiąc to samemu i tylko za same graty. Biorąc je od ZF macie oryginały te same co w aso a nawet i taniej w porównaniu do dostępnych zamienników. Jednakże z czasem dostawy dochodzi do miesiąca.

Oczywiście wymienia się to co zużyte. Ale trzeba rozebrać i zweryfikować. Naprawa nie skomplikowana ale trzeba dbać o czystość i nie wskazany jest pośpiech.
_________________
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-12-10, 18:31   

To prawda co piszesz, nie wierzę w kapitalkę za 4.5 klocka; u mnie została wykonana naprawa + olej + filtr. Olej kupuję po 48 zeta za liter ( drobny wyciek miałem - Paweł ogarnął). Więc 500 stów trzeba liczyć za oleum + filtr więc zostaje 4 klocki na kapitalkę - nigdy w życiu !!!
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
Rentek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2016-12-10, 19:28   

Daj Boze zeby okazal sie to olej...
Czeka mnie ewentualnie uszczelnienie tej skrzyni bo widzialem,ze cos tam podcieka,wydaje mi sie,ze to olej ze skrzyni ale pewnoscci jeszcze nie mam...
 
 
monster_1973 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 90
Skąd: DE Hessen
Wysłany: 2016-12-18, 03:24   

Olej jest koloru żółtego, ewentualnie zielonego. Czerwony nigdy.
Nie wyrzucaj sobie, że to wina tego że nie skontrolowałeś oleju, i tak by się skrzynia rozleciała. Zwykłe zmęczenie materiału. Ten kosz pęka jako pierwszy ponieważ były jakieś felerne a najciężej pracują w skrzyni i po pewnych przebiegach ulegają uszkodzeniu.
Niestety, prawdopodobnie rozleciał się kosz wstecznego i tarczki masz również do wymiany. Wymiana oleju to tylko strata pieniędzy, ale możesz spróbować.

[ Dodano: 2016-12-18, 03:59 ]
robsonik4 napisał/a:
To prawda co piszesz, nie wierzę w kapitalkę za 4.5 klocka; u mnie została wykonana naprawa + olej + filtr. Olej kupuję po 48 zeta za liter ( drobny wyciek miałem - Paweł ogarnął). Więc 500 stów trzeba liczyć za oleum + filtr więc zostaje 4 klocki na kapitalkę - nigdy w życiu !!!


Dokładnie. Za 4,5 tyś to można wymienić uszkodzone części (nie za wiele), olej z filtrem i robocizna. I okaże się że wielkiego zarobku z tego nie ma. Dla przykładu pompa oleju kosztuje ok 1tyś, regeneracja sprzęgła w uczciwej firmie 1200zł, gdzie reszta części?
Polska to wciąż dziwny kraj. Mechanicy udają że robią remonty skrzyń za 4,5 tyś i dają gwarancję. Drudzy udają że wierzą że to jest remont i chwalą się jak tanio zrobili. Później płacz i lament bo warsztat nie uznał gwarancji i wykręca się z naprawy albo trzeba drugi raz zapłacić bo zepsuło się rzekomo coś innego. W sumie z tą gwarancją to prawda - jest dożywotnia. Jak się skrzynia zepsuje to gwarancja wygasa :]
Niestety warsztatów które naprawiają automaty, przepraszam - remontują, jest mało i żerują na ludziach. A wyboru za bardzo nie ma.
 
 
Rentek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2016-12-18, 07:05   

W takim stanie kupilem auto,coz trzeba bedzie przyjrzec sie co sie dzieje w skrzyni.
Rozebrac i cos kombinowac.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-12-18, 11:17   

Ja mam mobile atf220 i jest czerwony od 2007 r taki ciągle jest zalewamy do skrzyni .
_________________

 
 
monster_1973 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 90
Skąd: DE Hessen
Wysłany: 2016-12-18, 12:49   

karol208 napisał/a:
Ja mam mobile atf220 i jest czerwony od 2007 r taki ciągle jest zalewamy do skrzyni .


Możliwe, ale to nie jest olej do tych skrzyń.

[ Dodano: 2016-12-18, 12:55 ]
Rentek napisał/a:
W takim stanie kupilem auto,coz trzeba bedzie przyjrzec sie co sie dzieje w skrzyni.
Rozebrac i cos kombinowac.

Zanim wyjmiesz skrzynię, to ją najpierw dobrze zdiagnozuj aby wiedzieć gdzie jest problem. Szukając po omacku masz niewielkie szanse na zdiagnozowanie i usunięcie usterki.
Musisz najpierw wiedzieć gdzie szukać, to jak u doktora. Najpierw pyta co boli a później przepisuje leki:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.