Autor |
Wiadomość |
Rentek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 41 Dołączył: 26 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2016-12-29, 18:23
|
|
|
to na bogato.... |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2016-12-29, 19:12
|
|
|
jak sam wyjmiesz i założysz skrzynie to będzie sporo taniej |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Rentek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 41 Dołączył: 26 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2016-12-29, 20:19
|
|
|
wiem,tylko,ze to nie jest takie proste...trudno trzeba bedzie cos myslec w tym temacie... |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2016-12-29, 21:48
|
|
|
nikt nie mówi że proste, jakiś kanał i chociażby paleciak albo mały żuraw i wszystko zrobisz, wytargaj wszystko w całości a będzie sporo łatwiej |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-12-29, 22:16
|
|
|
Może tylko oringi poszły na tłoku i puszcza olej , ale i tak skrzynia do zrzucenia |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
Rentek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 41 Dołączył: 26 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2016-12-30, 07:01
|
|
|
Mam taka nadzieje i szczerze w to wierze,ze to jakies oringi na tloku wstecznego poszly...
ale mowie wam,jak zobaczylem w jakim stanie jest olej to zesztywnialem,gosc zapewnial,ze olej byl zmieniany dynamicznie....to skad ten czarny kolor oleju sie wzial.
Na magnesach szlam,gesty... |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2016-12-30, 08:08
|
|
|
gościu cie oszukał, ten olej nie był zmieniany kupe czasu |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-12-30, 09:33
|
|
|
Lepiej podchodzić do tragiczniejszego tematu niż żyć w nadziei, że naprawa będzie kosztować kilka set zł.
Niestety A8 kupuje się ze skrzynią albo przed albo po remoncie. W większości każdego z nas to czeka, bo nikt w przeszłości nie dbał o serwis skrzyni.
Rentek napisał/a: | Na magnesach szlam,gesty.. |
To właśnie efekt nie wymieniania oleju przez xx lat eksploatacji pojazdu |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Pawulon_90
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 114 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-12-31, 15:16
|
|
|
Panowie podczepie pod temat.
Sprawa wyglada tak skrzynia 1,5 roku temu[przejechane niecale 10tys] byla robiona wszystko dzialalo ok, pozniej wymienialem silnik bo panewke mi obrocilo i tak kilka miesiecy skrzynia stala nieuzywana poskladalem wsszystko lecz za bardzo sie spieszylem i niezauwazylem ze konwerter niewszedl do konca i uwalil zęby z pompy oleju wiec ja wymienilem poskaldalem wzystko i do przodu auto ciagnie raczej ok jedynie jak sie trzyma hamulec i gaz razem to obroty leca na 2 tys ( przed remontem 1500) oczywiscie na codzien tak nierobie tylko chcialem sprawidzic.. zato do tylu auto jak zimny olej pratycznie stoi jak sie nagrzeje to jedzie do tylu w miare ale jak sie wdepnie gaz to widac spory uslizg i teraz pytanie:
czy moglo sie popsuc od stania?
pompa oleju daje male cisnienie ?
czy zbieg okolicznosci i poszedl tlok wstecznego kosz czy co tam ? |
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
|
|
|
Pawulon_90
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 114 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2017-01-05, 14:09
|
|
|
robsonik4, Rozwalil sie kosz forwardu wiec zrobili kosz tarczki uszczelnienia konwerter i okazalo sie ze plyta sterujaca jest peknieta to wymienieli, czy bylo robione cos wiecej to niewiem, chodz tak naprawde niemam pewnosci co oni tam wymienili.. kosz i konwerter napewo, |
|
|
|
|
piotrekdomy
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 11 Sie 2015 Posty: 52 Skąd: GDA
|
Wysłany: 2017-01-05, 19:16
|
|
|
JA juz od ponad 1,5 roku(40 000 przejechane) jezdze ze szwankującym wstecznym, na zimnym wiadomo olej gesty to cisnienie jako takie i cofa dobrze, jak jest cieply to gorzej juz, ale dopóki nie padnie całkiem to nic nie bede ruszał bo i po co, najprawdopodobniej uszczelniacz od kosza wtecznego padł;p
wg mnie dopóki w miare cofa to nie trzeba tego ruszac ,chyba ze codziennie musisz cofac pod jakąs wielką góre |
|
|
|
|
|
|
|
Pawulon_90
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 114 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2017-01-05, 19:21
|
|
|
piotrekdomy, umnie jest na odwrot lepiej na cieolym niz na zimnym |
|
|
|
|
piotrekdomy
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 11 Sie 2015 Posty: 52 Skąd: GDA
|
Wysłany: 2017-01-05, 22:52
|
|
|
czyli mozna powiedziec ze nawet lepiej;p bo problem masz tylko przy odpaleniu po dłuzszym postoju;p
a olej sie w miare szybko rozgrzewa wiec nic tylko jezdzic az padnie skrzynia, przez ten czas odkładaj kase na remont:) chyba ze Ci sie spieszy do wydania 5 tys:) |
|
|
|
|
|
|
|
Rentek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 41 Dołączył: 26 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2017-01-06, 09:07
|
|
|
Mam do kupienia uzywana skrzynie za ''JEDYNE" 600 zlotych....
Gosc mowi,ze calkowicie sprawna tylko,ze....i tu zacytuje"skrzynia sprawowala sie dobrze,tylko puscicla olej z panewki na walku do konwertora"
Sprzedaje ja jako uszkodzona.
Tu pojawia sie moje pytanie.Czy jak zakupie taka skrzynie to po naprawie tej panewki(chyba chodzi o panewke na pompie oleju) bedzie sprawna,czy podczas tego wycieku skrzynia mogla doznac jakis uszkodzen????????
Dla mnie glownie jest potrzeba do naprawy tloka wstecznego biegu bo mam problem ze wstecznym,co zreszta jest wiadome bo zakladalem temat....
Podam link do ogloszenia ze skrzynia....
https://www.olx.pl/oferta...html#7552b79a60
Bardzo prosze o jakies sugestie,porady.
Nie chce zakupic jakiegos chlamu,tylko chce aby ta uzywana skrzynia posluzyla mi....chociazby jako dawca |
|
|
|
|
|