|
Autor |
Wiadomość |
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-07-20, 22:26
|
|
|
zawalasz wydech, osłony, wał, osłony, zabierak i masz go na wierzchu. Pamietaj o dolaniu oleju.
Nie proponuje bez kanału albo podnosnika. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2017-07-21, 16:47
|
|
|
Ale chodzi mi o połączenie pomiędzy skrzynią a tylnym mechanizmem.
Simering wyjścia na wal wymieniłem, wiem nie ma problemu. Ale teraz chyba o ten głębiej, tak że będzie trzeba ściągać o obudowę skrzyni. No i pewnie jakieś tryby?
[ Dodano: 2017-07-21, 17:48 ]
krisker napisał/a: | Wg elsy nie wygląda to jakoś tragicznie, ale też chciałbym się dowiedzieć, jak to wygląda w praktyce... |
Masz to w elsie? Ja nie mogę tego znaleźć |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-07-23, 16:51
|
|
|
Źle spojrzałem w elsę. Tam faktycznie nie ma wymiany tego podwójnego simeringu (jest info o simeringu pomiędzy dyfrem przednim a skrzynią).
EDIT: Już sam nie wiem. Może chodzić o simering umieszczony za torsenem, ale za nim jest jeszcze "Intermediate flange for front axle drive" (na rys. 31; nie wiem jak to po polsku nazwać), w którym jest olej - no właśnie - jaki? Czy olej przekładniowy przedniego dyferencjału, czy olej ATF? Jeśli to pierwsze, to jest kolejny simering pomiędzy 31, a skrzynią (poz. 37) i stamtąd również może się ATF dostawać do oleju w dyferencjale przednim, a z niego do torsena. Masakra. W obudowie "Intermediate flange for front axle drive" jest śruba, którą można wykręcić i sprawdzić poziom oleju (czy nie za dużo).
A39-0097.png
|
|
Plik ściągnięto 2732 raz(y) 20,46 KB |
A39-0093.png
|
|
Plik ściągnięto 44 raz(y) 98,26 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2017-07-25, 06:51
|
|
|
W tylni dyferencjale jest za dużo oleju. A w skrzyni ubywa. Czyli że skrzyni idzie do tyłu. Chyba bez wyciągnięcia skrzyni się nie obejdzie. Masakra |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-07-25, 07:28
|
|
|
Moment, ale w poliftach jest jeszcze osobny olej w dyferencjale przedniego napędu! I to chyba właśnie on jest bezpośrednio za torsenem (pomiędzy torsenem, a skrzynią). |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Prywatność. |