Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-10-06, 16:08
Apo nic dodac nic ująć
[ Dodano: 2016-10-06, 17:14 ]
Cytat:
300tysi jak nalatał na starych olejach, trzyma fabryczne parametry to i kolejne 300 walnie spokojnie.
Podstawa to brak zaniedbań i to systematyka wymian.
_________________
223 tysie przy kupnie były udokumetowane
wazne oczywiście jest zmiana oleju na czas tych gorszych owiele szybciej niż 10000 tysi
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2016-10-06, 20:36
zegar napisał/a:
Więc kupić LM 5w40 czy 0w40 z innej firmy?
Może być 0W-40 innej firmy, tylko warto porównać parametry oleju w kartach produktów. I moim skromnym zdaniem zdrowsza dla silnika jest sytuacja, gdy olej silnikowy nawet niższej klasy, ale często wymieniany, niż drogi i dobry jakościowo ale wymiany w LL lub dłużej.
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-10-07, 05:13
idzie pogoda jesienno- zimowa ... nie tylko nam jest zimno...
przy zimnym rozruchu 0-ówka jest nieporównywalnie lepsza dla silnika,nastawników , olej o wiele szybciej dociera do rórnych partii
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
Wysłany: 2016-10-07, 11:16
pepi napisał/a:
tak zwłaszcza jak są już dziurawe i nie trzymają ciśnienia
I głowice całe są dziurawe na przelot.... weź....
_________________ * FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
Wysłany: 2017-01-03, 02:29
Następny.... wpół do śmierci... very very long life
. . . .
_________________ * FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum