Autor |
Wiadomość |
Adzio123
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Audi A8 d3
Wiek: 36 Dołączył: 22 Wrz 2017 Posty: 13 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2017-09-27, 18:31
|
|
|
No niewiem auto po nocy nie opada to raczej układ szczelny powinien być na starych amorach było to samo a te utwardzanie zrobiło się nagle jechałem stałem na światłach auto zgasło tak jakby coś zwarcie zrobiło później jechałem i było utwardzone.niewiem już nie mam pojęcia co to może być może Kompresor co założyłem też jest zużyty bo wsadzilem używany i nie daje dobrego ciśnienia |
|
|
|
|
|
|
|
Kierownik37
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi d3
Dołączył: 10 Gru 2017 Posty: 4 Skąd: Włoszczowa
|
Wysłany: 2017-12-10, 11:46
|
|
|
Witam ! Jestem nowy i juz mam problem z pneumatyka ... Zakupilem w uk A8 d3 3.0quattro 2008 i tak podnosze go na lift wtedy za chwile blokuje mi tryb lift i dynamic i wywali mi kontrolke zolta auto ze strzalkami gora dol . zgasze odpale auto i jest ok. Nastepna rzecza to podczas jazdy caly czas wlacza sie i wylacza jakies buczenie jaka by to predkosc nie byla i co bym nie robil i dodam ze mam blad czujnika najnizszej pozycji zawieszenia czy jakos tak to bylo i mi sie wydaje ze sensor rzuca temat czujnik zepsuty i sprezarka lata raz w tą raz w tamtą . co o tym myslicie prosze pomozcie. Bo nie wiem czy to cos powaznego czy jakas pierdola |
|
|
|
|
|
|
|
bertarz
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D3
Wiek: 32 Dołączył: 06 Paź 2014 Posty: 23 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-12-10, 21:51
|
|
|
Kierownik podlacz kompa I podaj nam dokladne bledy.
Na pierwszy rzut oka, kompresor do wymiany.
Auto Ci opada?
Przy sprawdzaniu bledow, sprawdz odrazu sprawnosc kompresora, powinien pompowac około 14bar gdy jest sprawny. |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-12-10, 22:20
|
|
|
Tak z czystej ciekawości może sobie jutro sprawdzę
Jak dokładnie sprawdzić kompresor ? tylko w blokach pomiarowych szukać wartości podczas zabawy zawieszeniem czy da się tam jakiś tests zrobić ?? |
|
|
|
|
|
|
|
bertarz
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D3
Wiek: 32 Dołączył: 06 Paź 2014 Posty: 23 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-12-11, 17:35
|
|
|
W output test będziesz miał wartosci podana w barach wlaczy Ci się kompresor I bd chodził aż dobije do 14 bar a jeśli nie dobije to test chyba nie skończy się poprawnie. |
|
|
|
|
Kierownik37
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi d3
Dołączył: 10 Gru 2017 Posty: 4 Skąd: Włoszczowa
|
Wysłany: 2017-12-12, 14:29
|
|
|
Moj blad to 01400 suspension level control lower limit reached intermittet
[ Dodano: 2017-12-12, 14:32 ]
Moj blad to 01400 suspension level control lower limit reached intermittet. Auto nie opada jak zostawie tak stoinormalnie sie podnosi I opada a sprezarka niby zalozona 4 tyg temu nowa w uk za 600 funtow mam rachunek na nia I na wymiane jej a auto kupilem 3 tyg temu .
[ Dodano: 2017-12-12, 14:37 ]
I zaczynam sie zastanawiac czy to sprezarka mi tak buczy czy moze buczec elektryczny hamulec czy cos takiego ?? Niekiedy gdy zahamuje to przestaje buczec ale to mowie niekiedy I zazwyczaj buczy jak puszczam pedal gazu I dodam ze mam problem z modylem komfortu bo wywala mi bledu fotela elek. Szyb centalnego zamka grzania luster foteli a z tego wszystkiego mi tylko nie dziala nawiew na nogi I jedno lusterko nie grzeje . |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
pawwie
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 30 Mar 2017 Posty: 30 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: 2019-04-09, 02:14
|
|
|
Widzę że temat zaczyna być poważny bo coraz więcej osób zgłasza się z tym problemem. U mnie to samo, zawieszenie sztywne jak w hondcie Civic
Mechanik zdiagnozował uszkodzony czujnik kompresora. Wymienię i dam znać czy coś się zmieniło. |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2019-04-09, 06:39
|
|
|
pawwie napisał/a: | Widzę że temat zaczyna być poważny bo coraz więcej osób zgłasza się z tym problemem. U mnie to samo, zawieszenie sztywne jak w hondcie Civic
Mechanik zdiagnozował uszkodzony czujnik kompresora. Wymienię i dam znać czy coś się zmieniło. |
Raczej z tego nic nie będzie w kompresorze są dwa czujniki jeden to termik,a drugi to zawór spustowy,sam kompresor nie jest odpowiedzialny za twardość zawieszenia tylko amortyzatory wewnątrz miechów w których sterowanie napięciem zwiększa lub zmniejsza tłumienie Na desce świeci się kontrolka zawiechy ? |
|
|
|
|
pawwie
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 30 Mar 2017 Posty: 30 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: 2019-04-09, 15:18
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | pawwie napisał/a: | Widzę że temat zaczyna być poważny bo coraz więcej osób zgłasza się z tym problemem. U mnie to samo, zawieszenie sztywne jak w hondcie Civic
Mechanik zdiagnozował uszkodzony czujnik kompresora. Wymienię i dam znać czy coś się zmieniło. |
Raczej z tego nic nie będzie w kompresorze są dwa czujniki jeden to termik,a drugi to zawór spustowy,sam kompresor nie jest odpowiedzialny za twardość zawieszenia tylko amortyzatory wewnątrz miechów w których sterowanie napięciem zwiększa lub zmniejsza tłumienie Na desce świeci się kontrolka zawiechy ? |
Na desce nie świeci się kontrolka zawiechy, ale komputer pokazuje błąd czujnika kompresora.
Czyli co to może być ? Czujniki prędkości ? |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2019-04-09, 19:35
|
|
|
pawwie napisał/a: | Marcin2013 napisał/a: | pawwie napisał/a: | Widzę że temat zaczyna być poważny bo coraz więcej osób zgłasza się z tym problemem. U mnie to samo, zawieszenie sztywne jak w hondcie Civic
Mechanik zdiagnozował uszkodzony czujnik kompresora. Wymienię i dam znać czy coś się zmieniło. |
Raczej z tego nic nie będzie w kompresorze są dwa czujniki jeden to termik,a drugi to zawór spustowy,sam kompresor nie jest odpowiedzialny za twardość zawieszenia tylko amortyzatory wewnątrz miechów w których sterowanie napięciem zwiększa lub zmniejsza tłumienie Na desce świeci się kontrolka zawiechy ? |
Na desce nie świeci się kontrolka zawiechy, ale komputer pokazuje błąd czujnika kompresora.
Czyli co to może być ? Czujniki prędkości ? |
Nie wiem co może być, ale wiem że jak by był błąd zaworu lub termika na kompresorze to świeciło by na desce moin zdaniem wyświetliło mu błąd czujnika ciśnienia , ale on jest mechanikiem niech wymienia to co uważa na kompresorze, jak wymieni daj znać. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-04-11, 21:04
|
|
|
przy braku zasilania na amorki siła tłumienia jest największa (brak regulacji elektrycznej)
kompresor zgadzam się do twardości nic nie ma, mechanik po prostu nie wie jak to działa
i coś tam zgaduje, w kompresorze jest jedynie czujnik temperatury służący do zabezpieczenia
przed przegrzaniem, cisnienie jest mierzone w wyspie zaworowej |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
|