Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Twarde zawieszenie  
Autor Wiadomość
Adzio123 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Audi A8 d3
Wiek: 36
Dołączył: 22 Wrz 2017
Posty: 13
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-09-27, 18:31   

No niewiem auto po nocy nie opada to raczej układ szczelny powinien być na starych amorach było to samo a te utwardzanie zrobiło się nagle jechałem stałem na światłach auto zgasło tak jakby coś zwarcie zrobiło później jechałem i było utwardzone.niewiem już nie mam pojęcia co to może być może Kompresor co założyłem też jest zużyty bo wsadzilem używany i nie daje dobrego ciśnienia
 
 
Kierownik37 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi d3
Dołączył: 10 Gru 2017
Posty: 4
Skąd: Włoszczowa
Wysłany: 2017-12-10, 11:46   

Witam ! Jestem nowy i juz mam problem z pneumatyka ... Zakupilem w uk A8 d3 3.0quattro 2008 i tak podnosze go na lift wtedy za chwile blokuje mi tryb lift i dynamic i wywali mi kontrolke zolta auto ze strzalkami gora dol . zgasze odpale auto i jest ok. Nastepna rzecza to podczas jazdy caly czas wlacza sie i wylacza jakies buczenie jaka by to predkosc nie byla i co bym nie robil i dodam ze mam blad czujnika najnizszej pozycji zawieszenia czy jakos tak to bylo i mi sie wydaje ze sensor rzuca temat czujnik zepsuty i sprezarka lata raz w tą raz w tamtą . co o tym myslicie prosze pomozcie. Bo nie wiem czy to cos powaznego czy jakas pierdola
 
 
bertarz 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D3
Wiek: 32
Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 23
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-12-10, 21:51   

Kierownik podlacz kompa I podaj nam dokladne bledy.
Na pierwszy rzut oka, kompresor do wymiany.
Auto Ci opada?
Przy sprawdzaniu bledow, sprawdz odrazu sprawnosc kompresora, powinien pompowac około 14bar gdy jest sprawny.
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-12-10, 22:20   

Tak z czystej ciekawości może sobie jutro sprawdzę
Jak dokładnie sprawdzić kompresor ? tylko w blokach pomiarowych szukać wartości podczas zabawy zawieszeniem czy da się tam jakiś tests zrobić ??
 
 
bertarz 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: D3
Wiek: 32
Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 23
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-12-11, 17:35   

W output test będziesz miał wartosci podana w barach wlaczy Ci się kompresor I bd chodził aż dobije do 14 bar a jeśli nie dobije to test chyba nie skończy się poprawnie.
 
 
Kierownik37 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi d3
Dołączył: 10 Gru 2017
Posty: 4
Skąd: Włoszczowa
Wysłany: 2017-12-12, 14:29   

Moj blad to 01400 suspension level control lower limit reached intermittet

[ Dodano: 2017-12-12, 14:32 ]
Moj blad to 01400 suspension level control lower limit reached intermittet. Auto nie opada jak zostawie tak stoinormalnie sie podnosi I opada a sprezarka niby zalozona 4 tyg temu nowa w uk za 600 funtow mam rachunek na nia I na wymiane jej a auto kupilem 3 tyg temu .

[ Dodano: 2017-12-12, 14:37 ]
I zaczynam sie zastanawiac czy to sprezarka mi tak buczy czy moze buczec elektryczny hamulec czy cos takiego ?? Niekiedy gdy zahamuje to przestaje buczec ale to mowie niekiedy I zazwyczaj buczy jak puszczam pedal gazu I dodam ze mam problem z modylem komfortu bo wywala mi bledu fotela elek. Szyb centalnego zamka grzania luster foteli a z tego wszystkiego mi tylko nie dziala nawiew na nogi I jedno lusterko nie grzeje .
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-12-12, 14:46   

Hamulec elektryczny masz tylko ręczny i tylko z tyłu.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
pawwie 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 30 Mar 2017
Posty: 30
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 2019-04-09, 02:14   

Widzę że temat zaczyna być poważny bo coraz więcej osób zgłasza się z tym problemem. U mnie to samo, zawieszenie sztywne jak w hondcie Civic :P
Mechanik zdiagnozował uszkodzony czujnik kompresora. Wymienię i dam znać czy coś się zmieniło.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2019-04-09, 06:39   

pawwie napisał/a:
Widzę że temat zaczyna być poważny bo coraz więcej osób zgłasza się z tym problemem. U mnie to samo, zawieszenie sztywne jak w hondcie Civic :P
Mechanik zdiagnozował uszkodzony czujnik kompresora. Wymienię i dam znać czy coś się zmieniło.


Raczej z tego nic nie będzie w kompresorze są dwa czujniki jeden to termik,a drugi to zawór spustowy,sam kompresor nie jest odpowiedzialny za twardość zawieszenia tylko amortyzatory wewnątrz miechów w których sterowanie napięciem zwiększa lub zmniejsza tłumienie :] Na desce świeci się kontrolka zawiechy ?
 
 
pawwie 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 30 Mar 2017
Posty: 30
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 2019-04-09, 15:18   

Marcin2013 napisał/a:
pawwie napisał/a:
Widzę że temat zaczyna być poważny bo coraz więcej osób zgłasza się z tym problemem. U mnie to samo, zawieszenie sztywne jak w hondcie Civic :P
Mechanik zdiagnozował uszkodzony czujnik kompresora. Wymienię i dam znać czy coś się zmieniło.


Raczej z tego nic nie będzie w kompresorze są dwa czujniki jeden to termik,a drugi to zawór spustowy,sam kompresor nie jest odpowiedzialny za twardość zawieszenia tylko amortyzatory wewnątrz miechów w których sterowanie napięciem zwiększa lub zmniejsza tłumienie :] Na desce świeci się kontrolka zawiechy ?


Na desce nie świeci się kontrolka zawiechy, ale komputer pokazuje błąd czujnika kompresora.

Czyli co to może być ? Czujniki prędkości ?
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2019-04-09, 19:35   

pawwie napisał/a:
Marcin2013 napisał/a:
pawwie napisał/a:
Widzę że temat zaczyna być poważny bo coraz więcej osób zgłasza się z tym problemem. U mnie to samo, zawieszenie sztywne jak w hondcie Civic :P
Mechanik zdiagnozował uszkodzony czujnik kompresora. Wymienię i dam znać czy coś się zmieniło.


Raczej z tego nic nie będzie w kompresorze są dwa czujniki jeden to termik,a drugi to zawór spustowy,sam kompresor nie jest odpowiedzialny za twardość zawieszenia tylko amortyzatory wewnątrz miechów w których sterowanie napięciem zwiększa lub zmniejsza tłumienie :] Na desce świeci się kontrolka zawiechy ?


Na desce nie świeci się kontrolka zawiechy, ale komputer pokazuje błąd czujnika kompresora.

Czyli co to może być ? Czujniki prędkości ?


Nie wiem co może być, ale wiem że jak by był błąd zaworu lub termika na kompresorze to świeciło by na desce moin zdaniem wyświetliło mu błąd czujnika ciśnienia :] , ale on jest mechanikiem niech wymienia to co uważa na kompresorze, jak wymieni daj znać.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-11, 21:04   

przy braku zasilania na amorki siła tłumienia jest największa (brak regulacji elektrycznej)
kompresor zgadzam się do twardości nic nie ma, mechanik po prostu nie wie jak to działa
i coś tam zgaduje, w kompresorze jest jedynie czujnik temperatury służący do zabezpieczenia
przed przegrzaniem, cisnienie jest mierzone w wyspie zaworowej
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.