Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-24, 19:39
|
|
|
Miałem racje mi pomogły to i Tobie musiało.
Baw się dobrze i korzystaj z przyjemnej jazdy |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2018-05-30, 02:45
|
|
|
Podbiję temat
Mam problem z moim D3 może ktoś będzie miał jakiś pomyśl bo mi się skończyły. Mam wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, po nocnym staniu, ale tylko przez pierwsze 20-30 strzałów, potem znika całkowicie, co robiłem
Wymieniłem świece i zmieniłem szczelinę na 0.7 jest w aucie gaz
Wymieniłem 1 wtryskiwacz pb
Zakręciłem gaz i spuszczałem z przewodów
Zamieniałem cewki miejscami
Wymieniłem wszystkie wtyczki od wtryskiwaczu pb bo były połamane
Wymieniłem 1 i 2 kostkę od cewek z kawałkiem wiązki ok 15 cm, bo przewody miały pęknięcia,.
Nic nie pomga, ma ktoś jakiś pomysł ?
4,2 pb LPG 2004
https://youtu.be/Dz8av_lMhsE |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-05-30, 07:03
|
|
|
Wojtec1987, sprawdź kompresję na zimnym silniku. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2018-05-30, 17:12
|
|
|
Kompresja miałaby wpływ tylko na pierwsze 30-40 strzałów ? |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-05-31, 10:14
|
|
|
możesz jeszcze odpiąć lpg na cylindrze na którym masz wypadanie zapłonu ,może sterownik lpg coś miesza. |
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2018-06-01, 00:30
|
|
|
Miałem zakręcony gaz w butli, spuściłem gaz z przewodów, i nic nie pomogło, wykręciłem świece i zauważyłem że była cała w oleju, ale od strony elektrody, czyli gwint był cały w oleju , wyciągając cewkę jako tako nie widać oleju, pierścienie ? Czy uszczelka pokrywy ? Po wyczyszczeniu świecy odpalam auto i wypadanie spadło do 2, myślę Eureka nie było masy przez olej, dla sprawdzenia teorii następnego dnia sprawdzam znowu i wypadanie 13x ehhh
[ Dodano: 2018-06-01, 17:46 ]
danishow napisał/a: | Wojtec1987, sprawdź kompresję na zimnym silniku. |
9,2 na zimnym silniku ... Dzisiaj mierzone.
[ Dodano: 2018-06-02, 21:49 ]
Dzisiaj wymieniona została uszczelka pokrywy zaworów, świeca po całym dniu jeżdżenia jest sucha, ale wypadanie pod 2-3 godzinach stania nadal jest.Nikt nie ma pomysłu na mój problem ? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-06-03, 09:50
|
|
|
Wojtec1987 napisał/a: | danishow napisał/a: | Wojtec1987, sprawdź kompresję na zimnym silniku. |
9,2 na zimnym silniku ... Dzisiaj mierzone. |
9,2 nic dobrego nie wróży.
Ten silnik powinien mieć 12-14.
Jeżeli mowa o jednostkach które lata świetności mają już za sobą to powiedzmy, że ma być cokolwiek byle powyżej 10.
9,2 to moim zdaniem za mało. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2018-06-03, 10:08
|
|
|
Na ciepłym jest 11 i jak auto postoi 2 godziny też jest wypadanie. |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2020-06-29, 06:34
|
|
|
Trochę odkopie temat. Przyszedł czas na wymianę cewek w aucie. Odziwo wczesniej nie sprawdzałem jakie tam siedzą. Mam BFM z połową cewek od S8 D3 (0 040 102 032) nowe, i drugą połowe jakichs uzywek (nie widac numerów - pewnie oryginały). Czy mozna dokupic takie jak były w 5.2 FSI (wiem, że są dłuższe) i na tym jezdzić? Czy lepiej wrócic na oryginały z powrotem. Co sie moze ewentualnie stać jak bedą swieczki z FSI. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|