Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI/LPG ] wypadnie zapłonu  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-08-24, 20:39   

Miałem racje :) mi pomogły to i Tobie musiało.

<brawo> <brawo> Baw się dobrze i korzystaj z przyjemnej jazdy ;)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2018-05-30, 03:45   

Podbiję temat

Mam problem z moim D3 może ktoś będzie miał jakiś pomyśl bo mi się skończyły. Mam wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, po nocnym staniu, ale tylko przez pierwsze 20-30 strzałów, potem znika całkowicie, co robiłem

Wymieniłem świece i zmieniłem szczelinę na 0.7 jest w aucie gaz
Wymieniłem 1 wtryskiwacz pb
Zakręciłem gaz i spuszczałem z przewodów
Zamieniałem cewki miejscami
Wymieniłem wszystkie wtyczki od wtryskiwaczu pb bo były połamane
Wymieniłem 1 i 2 kostkę od cewek z kawałkiem wiązki ok 15 cm, bo przewody miały pęknięcia,.

Nic nie pomga, ma ktoś jakiś pomysł ?
4,2 pb LPG 2004

https://youtu.be/Dz8av_lMhsE
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-05-30, 08:03   

Wojtec1987, sprawdź kompresję na zimnym silniku.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2018-05-30, 18:12   

Kompresja miałaby wpływ tylko na pierwsze 30-40 strzałów ?
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-05-31, 11:14   

możesz jeszcze odpiąć lpg na cylindrze na którym masz wypadanie zapłonu ,może sterownik lpg coś miesza.
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2018-06-01, 01:30   

Miałem zakręcony gaz w butli, spuściłem gaz z przewodów, i nic nie pomogło, wykręciłem świece i zauważyłem że była cała w oleju, ale od strony elektrody, czyli gwint był cały w oleju , wyciągając cewkę jako tako nie widać oleju, pierścienie ? Czy uszczelka pokrywy ? Po wyczyszczeniu świecy odpalam auto i wypadanie spadło do 2, myślę Eureka nie było masy przez olej, dla sprawdzenia teorii następnego dnia sprawdzam znowu i wypadanie 13x ehhh

[ Dodano: 2018-06-01, 17:46 ]
danishow napisał/a:
Wojtec1987, sprawdź kompresję na zimnym silniku.


9,2 na zimnym silniku ... Dzisiaj mierzone.

[ Dodano: 2018-06-02, 21:49 ]

Dzisiaj wymieniona została uszczelka pokrywy zaworów, świeca po całym dniu jeżdżenia jest sucha, ale wypadanie pod 2-3 godzinach stania nadal jest.Nikt nie ma pomysłu na mój problem ?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-06-03, 10:50   

Wojtec1987 napisał/a:
danishow napisał/a:
Wojtec1987, sprawdź kompresję na zimnym silniku.

9,2 na zimnym silniku ... Dzisiaj mierzone.

9,2 nic dobrego nie wróży.
Ten silnik powinien mieć 12-14.

Jeżeli mowa o jednostkach które lata świetności mają już za sobą to powiedzmy, że ma być cokolwiek byle powyżej 10.
9,2 to moim zdaniem za mało.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2018-06-03, 11:08   

Na ciepłym jest 11 i jak auto postoi 2 godziny też jest wypadanie.
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2020-06-29, 07:34   

Trochę odkopie temat. Przyszedł czas na wymianę cewek w aucie. Odziwo wczesniej nie sprawdzałem jakie tam siedzą. Mam BFM z połową cewek od S8 D3 (0 040 102 032) nowe, i drugą połowe jakichs uzywek (nie widac numerów - pewnie oryginały). Czy mozna dokupic takie jak były w 5.2 FSI (wiem, że są dłuższe) i na tym jezdzić? Czy lepiej wrócic na oryginały z powrotem. Co sie moze ewentualnie stać jak bedą swieczki z FSI. Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.