Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI ] Pneumatyczne zawieszenie kontra podnośnik  
Autor Wiadomość
rav85 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-21, 16:19   

dlatego ja sam zmieniam , bądź zrobiłem w Wordzie instrukcje , tekst + fotki krok po kroku.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-09-21, 21:01   

Ja pitolę... zmieniać to trzeba warsztat jak nie mają pojęcia jakie auto do nich przyjeżdża.
Masakra... no ja też nie wiem wszystkiego (pewnie wciąż niewiele) ale niektórzy nie mają podstawowej nawet wiedzy o tym aucie więc jak można komuś takiemu zostawić auto w serwisie?

Niestety ale czasem mam wrażenie, że niektórzy jeżdżąc takimi autami wciąż szukają miejsca gdzie naprawią i szybko i tanio i oczywiście dobrze - może się mylę, może mam spaczone widzenie tego zagadnienia ale wydaje mi się, że w polskich realiach (i nie tylko zresztą polskich) połączenie tych wszystkich oczekiwań jest niemożliwe.

Pewnie znacie już taką dewizę i mi wydaje się ona całkiem tu na miejscu:
"Przy wszelkich usługach i naprawach kierujemy się dewizą: SZYBKO - TANIO - DOBRZE
W momencie zlecenia naprawy należy pamiętać, że dwa czynniki wykluczają trzeci.
W związku z powyższym są trzy warianty do wyboru przez klienta :

1. SZYBKO i TANIO - nie będzie DOBRZE
2. TANIO i DOBRZE - nie będzie SZYBKO
3. SZYBKO i DOBRZE - nie będzie TANIO"


<faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-09-21, 21:14   

I te 3 punkty ZAWSZE działają ;)
...
A ja w większości przypadków staram się wdrażać punkt 4-ty ...

- DOBRZE i TANIO ... SAMEMU :]
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
cl3hna 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3, 100 C4
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 39
Skąd: Radom/Warszawa
Wysłany: 2016-10-05, 14:33   

Panowie, od razu ostrzegam, że będzie to lamerskie pytanie i trochę mi głupio pytać...

Potrzebuje zmienić jedno koło (coś ucieka powietrze) i czujnik zawsze mnie o tym informuje :)

I teraz głupia cześć tego pytania, gdzie jest ten czujnik, jak on łączy się z komputerem? Czy mogę normlanie okręcić koło, założyć inne i jechać dalej? Jeżeli tak to co z tym czujnikiem bo tego nie ogaranim...

Kupuje nowe opony, nowe felgi, i nie mam pojęcia co z czujnikiem...

Proszę się nie śmiać bo strasznie mnie brak tej wiedzy męczy... <bezradny>

PS. Mógłbym również prosić o jakieś zdjęcie tzw. "jerking points"...gdzie dokładnie podstawić podnośnik?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-05, 15:32   

Masz cztery punkty podnoszenia auta i tam trzeba podlozuc podnoscik. Sa takie okragle bo ori podmosnik ma taki walec do podnoszenia.

Czujniki sa w kole razem z wentylem. A wlasciwie po drugiej stronie wentyla. Lacza sie z modulami umieszczonymi nad kazdym nadkolem.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
cl3hna 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3, 100 C4
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 39
Skąd: Radom/Warszawa
Wysłany: 2016-10-05, 15:59   

Dzięki bardzo za info: ;)
Teraz czuje się...spokojniejszy ;)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-05, 17:22   

Podnoszac auto pamietaj o trybie podnosnika.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
cl3hna 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3, 100 C4
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 39
Skąd: Radom/Warszawa
Wysłany: 2016-10-06, 12:09   

drago_o napisał/a:
Podnoszac auto pamietaj o trybie podnosnika.


Jasne, jasne:) Dlatego tutaj jestem, żeby nie popełnić takich błędów;) Jednak najbardziej potrzebowałem wiedzy o czujnikach :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.