Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-11-01, 21:11
|
|
|
W którym miejscu Michał bo ja miałem taki alternator w rękach i nie było tam nic poza wyjściem i wejściem na chłodzenie i sroba do podłączenia przewodu plusowego.
Szczerze to jestem ciekaw w którym miejscu on jest.Jezeli jest. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-11-01, 21:21
|
|
|
Michał popraw screena bo nic nie widać, za mała rozdzielczość |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-11-01, 21:44
|
|
|
Ale na 100% to nie jest alternator z d3 bo ten Michał co ty wrzuciles jest chłodzony powietrzem co widać po tylnej części.
Popatrzcie na aukcjach tam dokładnie widać że alternator z d3 nie ma miejsca na regulator. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Freeq
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Cze 2016 Posty: 385 Skąd: NGO
|
Wysłany: 2016-11-02, 06:54
|
|
|
Mniejsza o rysunki, wiadomo że nigdy nie będą w 100% pokrywać się z tym co jest faktycznie.
Ten regulator które kolega podał wyżej kosztuje 160$ i w PL chyba będzie ciężko znaleźć. Po numerze w Google nic w PL nie pokazuje. Dodatkowo w opisie nie ma mojego silnika ale mniejsza z tym.
Dziś sprawdzę jakie napięcie wychodzi bezpośrednio z alternatora, jeśli jest większe niż 14,4V będę do wyjmował i szukał w nim przyczyny. Jeśli będzie OK, będę szukał dalej.
A może ktoś z ciekawości sprawdzić ile ma u siebie ładowanie na akumulatorze? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-11-02, 07:10
|
|
|
Regulator znajduje się za tylną pokrywką w alternatorze , regulator jest tylko orginalny do kupienia - zamienników brak . Sprzedałem już pare sztuk . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-11-02, 08:03
|
|
|
Tak wysokie napięcie nie będzie winą modułu zarządzania energią.
To jest problem z alternatorem a dokładniej z regulatorem napięcia. Jeśli tego nie zrobisz to w momencie akumulator będzie do wyrzucenia. A i elektryce też się to odbije czkawką.
Freeq napisał/a: | Dziś sprawdzę jakie napięcie wychodzi bezpośrednio z alternatora, jeśli jest większe niż 14,4V będę do wyjmował i szukał w nim przyczyny. Jeśli będzie OK, będę szukał dalej |
Nie masz co szukać dalej bo to ewidentnie wina alternatora. Ładowanie rzędu ponad 16V w instalacji dwunastu voltowej jest niedopuszczalne.
Znajomy w MB miał podobny przypadek z tym, że on uważał, że jest to normalne. On z kolei miał 18V i w ciągu 2 miesięcy ubił 3 akumulatory. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Freeq
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Cze 2016 Posty: 385 Skąd: NGO
|
Wysłany: 2016-11-02, 08:36
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Regulator znajduje się za tylną pokrywką w alternatorze , regulator jest tylko orginalny do kupienia - zamienników brak . Sprzedałem już pare sztuk . |
Skolka taki regulator u Ciebie w sklepie? Może być info na PW. |
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-11-02, 11:36
|
|
|
W środku w alternatorze nie wiem co jest bo nigdy takowego nie rozbieralem.Jesli faktycznie regulator tam jest to alternator trzeba później akoś uszczelnić.Czyli powinny być jakieś oryginalne części do tego.Tak czy tak "na" alternatorze go nie ma jeśli jest to"w" alternatorze.Jesli ktoś będzie miał pewność co do jego istnienia to proszę się podzielić bo to ciekawe a może się kiedyś przydać. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-11-02, 11:48
|
|
|
Dekielek tylny uszczelnia cały alternator - dokładnie - regulator napięcia jest w środku alternatora - daje Ci moje słowo że on tam się znajduje |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
Freeq
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Cze 2016 Posty: 385 Skąd: NGO
|
Wysłany: 2016-11-02, 12:46
|
|
|
A pod dekielkiem z tyłu jest coś do uszczelnienia? O-ring, podkładka czy może na silikon/klej jest to złożone? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-11-02, 20:24
|
|
|
Freeq, silikon czy tam klej używa tylko Zenek Bębenek z blaszaka |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|