Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.7MPI/LPG ] Wymiana płynu wspomagania.  
Autor Wiadomość
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-04-13, 13:17   [D3 03 3.7MPI/LPG ] Wymiana płynu wspomagania.

Witajcie.
Tak więc doprowadzam audiczke do porządku.
Zaniedbałości po poprzednim właścicielu.
Zauważyłem że na wolnych wspomaganie działa na obrotach już ciężej jest malutko płynu i w dodatku czerwony jakiś !!!
Dzisiaj jadę do seriwsu po OEM'owy, żadne FEBi nie wchodzi w grę.
Dokładnie ile wchodzi go tam bo jeśli dobrze wyczytałem to ok.1l.
Chce kupić 2l jednym przepłukać a drugi na czysto zalać.
Z tym, że jak dokładnie spuścić cały płyn wysysanie ze zbiorniczka odpada bo i tak coś zostanie, można zrzucić któryś wąż tak by cały splynął, zalać nowy, powtórzyć operację i zalać już na gotowo ?

Pozdrawiam.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-04-14, 02:53   

litr starczy jezeli przewod od pompy zrzucisz jak plukanie dokladne to bodajze litr wiecej..

tez mialem sie za wymiane brac ale czasu brakuje - wymiana oczywiscie tylko na ori

przy szybszej jezdzie kierownica ma chodzic ciezej ;)
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-04-14, 07:48   

To tak właśnie jest na postoju lekko im szybciej tym ciężej rozumiem że są opory i auto długie.
Czyli myślisz że 2 litry może być zbyt mało ?
Mam na warsztacie jeszcze febiego więc ewentualnie zmieszam pół litra febiego i pół ori lub przepłukam układ poprostu febim a zaleje już OEM.
Biore prawdopodobnie ostatnie butelki z serwisu :P

Chcę właśnie zrzucić przewód tak by zszedł cały ten badziew czerwony, zalać litr oem odpalić niech popracuję trochę, znowu spuścić całkiem, i zalać litr czystego na gotowo do jazdy, odpowietrzy się sam ? Zawsze daje koła prawo...lewo... i dolewam do maxa płynu.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-04-14, 08:41   

odpowietrzy sie sam, stan wysokosci oleju w zbiorniczku sprawdzasz poprzez odkrecenie korka i zakrecenie lekko i odkrecenie tam jest podzialka min /max

samochód przy wiekszej predkosci zmniejsza wspomaganie dla zwiekszenia bezpieczeństwa ;)
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-04-15, 12:21   

Tak dokładnie jednak zawsze robie kilka ruchów w prawo i lewo do oporu.
Co do podziałki to wiem.
Dzięki jutro może uda mi się po pracy to zrobić jak nie to dopiero poniedziałek, wtorek.
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2016-04-17, 12:57   

fitman napisał/a:
(...)Chcę właśnie zrzucić przewód tak by zszedł cały ten badziew czerwony, zalać litr oem odpalić niech popracuję trochę, znowu spuścić całkiem, i zalać litr czystego na gotowo do jazdy, odpowietrzy się sam ? Zawsze daje koła prawo...lewo... i dolewam do maxa płynu.

Wypłucz cały staroć całkowicie, bo w sumie nie wiadomo do końca, co to mogło być. Jak zalejesz nowy płyn (najlepiej ORI, różnica w cenie z Febi niewielka, ale na Febi potrafią się dziać cuda). Po wymianie, tak po 1-2 tysiączkach km wymień jeszcze raz - i to powinno wystarczyć już na dłuższy czas.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
fitman 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 72
Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
Wysłany: 2016-04-18, 08:51   

Dokładnie dzisiaj będe jechał po nowy płyn i wiadomo że ori, różnica to jakieś 9 zł więc żadna.
Jutro będe robił płukanie układu i wymianę, dopiero mam czas cały weekend byłem w pracy niestety.
 
 
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-06-22, 18:42   

Witam mam pytanie zostało mi po A4 połowe Butelki płynu do wspomagania SWAG 99 90 6162 mineral mozna by było dolać do tego układu taki płyn ?
 
 
peter22 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: d3
Wiek: 41
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 40
Skąd: Łódż
Wysłany: 2016-06-26, 14:53   

ja już tez jestem po wymianie płynu od wspomagania i od razu hamulcowy poszlo po litrze. Mechanior mówi że dobrze ze zdecydowałem się na wymianę bo to co zleciało to była jakas masakra. Koszta niewielkie a pompa ma lżej na nowym płynie. ja zamówiłem 2 litry ori aso weszło 1 litr
 
 
TommyA8L 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 44
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2019-06-20, 13:43   

Witam
Ja swoje plyny wszystkie regularnie wymieniam ale pytanie: jak nic sie nie dzieje to plyn wspmagania nalezy wymienic?
Dzieki
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-06-20, 16:03   

Teoretycznie 60 tys / 2 lata. W praktyce najlepiej by było sprawdzić osad/w jakim stanie filtr/sitko.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.