Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4) Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-18, 19:49
yeero napisał/a:
Przewod byl bardzo goracy. Ciezko bylo go utrzymac. Oczywiscie wez pod uwage ze przewod robi sie goracy gdy system zarzadzania energie stara sie naladowac aku poprzez altek.
Przewod nie powinien sie tak grzac. U mnie to bylo problemem. Myslalem juz o wszystkim. Pompie/Wtryskach/kompresji itd
przewód nie grzeje się tak od samego od ładowania... grzeje się od zwiększonego oporu
(a co za tym idzie spadków napięcia) w miejscach łączeń, moduł zarządzania energią prawie nic
do tego nie ma (zakres napięc o które prosi alternator jest dosyc ograniczony)
w autach bez takowego sterownika równiez występuje mocne grzanie kabla przy
problemie na łączeniach jest to konsekwencją niedoładowanego akumulatora
który po starcie uzupełnia niedobory, wystarczy zasadzić sobie prosty mierniczek
do gniazdka zapalniczki i widac jak stopniowo rośnie napięcie po odpaleniu
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum. wyPAD 2020
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum