Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.0TDI ] Długo kręci na ciepłym silniku  
Autor Wiadomość
daro554 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: D3
Wiek: 42
Dołączył: 11 Paź 2015
Posty: 12
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 2015-10-11, 13:10   [D3 03 4.0TDI ] Długo kręci na ciepłym silniku

W mojej Audi jest objaw tego typu iż rano odpala dość szybko,ale jak już sie zagrzeje to potrzebuje ok.4 sek zamin odpali.
Jaki moze byc prawdopodobny objaw?
_________________
daro554
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-10-11, 13:13   

daro554 napisał/a:
Jaki moze byc prawdopodobny objaw?
Częsty objaw w VAGach, problemem może być czujnik temp. wody, sterownik świec żarowych lub nawet wtryskiwacze.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
yasio 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2015-10-13, 06:04   

Wywala ci jakieś błędy ?
 
 
yasio 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2015-10-21, 20:03   

Także ciekawości jak z usterka ruszyło coś w temacie
 
 
carbonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 128
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2017-05-17, 06:56   

Podepnę się pod temat i trochę odkopie.

U mnie jest taki sam objaw. Rano pali od strzała. Po dłuższej trasie 300-400km na postoju już kręci jakies 4-5 sekund i to bardzo ciężko.

Rozwiązał ktoś już ten problem ?

ps. mam VCDS-a 12.12 jakby co ...
 
 
stan 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 138
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-05-17, 09:21   

carbonek napisał/a:
Po dłuższej trasie 300-400km na postoju już kręci jakies 4-5 sekund i to bardzo ciężko.

Prawdopodobnie czeka ciebie wymiana lub regeneracja rozrusznika.
 
 
carbonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 128
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2017-06-29, 05:25   

Odswieże troche temat.

Dzisiaj przy wysokiej temp. zewnetrznej jezdziłem po mieście (bardzo dynamicznie) i po powrocie do domu auto po 10 min postoju nie odpaliło ... kreciło kreciło i nic. Miałem wrażenie że akumulator sie zaraz skonczy i w ogole przestanie kręcic. Po jakieś godzinie i powrocie do samochodu odpalił od strzała. Dzisiaj z rana na zimno również.

Jako że mam kilka błędów dot. akumulatora itd to pewnie czeka mnie wymiana. Przymierzam sie do tego juz dobry miesiąc ;)

Czy w podobnych okolicznościach kończyły się Wam akumulatory ?

Rozrusznik wydaję sie ok ... nie wydaje objawów jakby miał być uszkodzony.

pozdr.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-06-29, 16:44   

Skoro kręcił to normalne, że po jakimś czasie się wyładowywał... Natomiast dziwny fakt, że na ciepłym nie odpalił a na zimnym tak.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
carbonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 128
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2017-06-29, 17:25   

Tak jakby czujnik położenia wału nie domagał juz konkretnie. Ale jego błędy nie wyskakują. Tak mi sie wydaje ze to koniec pompy wysokiego ciśnienia sie zbliża. Auto wczoraj było mocno rozgrzane. Po zgaszeniu kręciło i nie odpaliło. Po godzinie temperatura była nadal 90 na wskaźniku i od strzała zapalił. Ropy w zbiorniku Ok 3/4.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-06-29, 20:10   

Zobacz jak wygląda przewód od czujnika położenia wału - może izolacja gdzieś popękała już
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
carbonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 128
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2017-06-30, 07:44   

Zauważyłem jeszcze jedno dzisiaj. Klema plusowa na akumulatorze jest tak gorąca, że nie idzie jej nawet dotknąć...
 
 
yeero 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multi
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3, E60
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 4
Skąd: ldz
Wysłany: 2017-10-26, 12:01   

Od roku walcze z tym problemem. Na zimnym odpala od razu. Po trasie byl problem, krecil dlugo.
Wymiana akumulatora troche pomaga ale to nie to problem wrocil. Okazalo sie, ze mam objaw jak kolega wyzej goraca klema plusowa. Miedz na laczeniu z klema utlenia sie, ladowania zamiast do akumulatora trafia w grzanie kabla, gdy kabel sie rozgrzeje mocno rosnie jego rezystancja dlatego mniej pradu dociera do rozrusznika.

Wymiana klemy na uzywke pomogla z odpalaniem.
 
 
maromko 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 37
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 59
Skąd: Melton Mowbray
Wysłany: 2017-12-10, 21:51   

yeero jak będzie przewód był nagrzany? W dłoni utrzymać go nie mogłeś? Sam mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Nowy rozrusznik bardzo polepszył odpalanie i teraz na ciepłym kręci ale słabiej. Przy rozruchu spada napięcie na akumulatorze do około 7V. Koledzy proponują wymianę akumulator ale chciałbym się ciebie dopytać o temperaturę przewodu plusowego w twoim aucie.
 
 
carbonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 128
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2017-12-13, 10:17   

Tak jeszcze w tym temacie trudnego zapalania na ciepłym :

Mam Merca E-klase 3.2CDi i tam problem był podobny ... nowy akku, kręcił jak szalony a nie chciał zapalać na ciepłym silniku po krótkim postoju. Zrobiłem testy przelewowe wtrysków i wyszło że jeden leje. Po regeneracji pali w ułamku sekundy, Czy ciepły, czy zimny ...

może to też jest jakiś trop ...
 
 
yeero 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multi
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3, E60
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 4
Skąd: ldz
Wysłany: 2018-01-18, 18:52   

Przewod byl bardzo goracy. Ciezko bylo go utrzymac. Oczywiscie wez pod uwage ze przewod robi sie goracy gdy system zarzadzania energie stara sie naladowac aku poprzez altek.

Przewod nie powinien sie tak grzac. U mnie to bylo problemem. Myslalem juz o wszystkim. Pompie/Wtryskach/kompresji itd ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.