Autor |
Wiadomość |
daro554
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: D3
Wiek: 42 Dołączył: 11 Paź 2015 Posty: 12 Skąd: Kluczbork
|
Wysłany: 2015-10-11, 13:10 [D3 03 4.0TDI
] Długo kręci na ciepłym silniku
|
|
|
W mojej Audi jest objaw tego typu iż rano odpala dość szybko,ale jak już sie zagrzeje to potrzebuje ok.4 sek zamin odpali.
Jaki moze byc prawdopodobny objaw? |
_________________ daro554 |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-10-11, 13:13
|
|
|
daro554 napisał/a: | Jaki moze byc prawdopodobny objaw? | Częsty objaw w VAGach, problemem może być czujnik temp. wody, sterownik świec żarowych lub nawet wtryskiwacze. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
yasio
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-10-13, 06:04
|
|
|
Wywala ci jakieś błędy ? |
|
|
|
|
yasio
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-10-21, 20:03
|
|
|
Także ciekawości jak z usterka ruszyło coś w temacie |
|
|
|
|
|
|
|
carbonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 128 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2017-05-17, 06:56
|
|
|
Podepnę się pod temat i trochę odkopie.
U mnie jest taki sam objaw. Rano pali od strzała. Po dłuższej trasie 300-400km na postoju już kręci jakies 4-5 sekund i to bardzo ciężko.
Rozwiązał ktoś już ten problem ?
ps. mam VCDS-a 12.12 jakby co ... |
|
|
|
|
stan
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 138 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-05-17, 09:21
|
|
|
carbonek napisał/a: | Po dłuższej trasie 300-400km na postoju już kręci jakies 4-5 sekund i to bardzo ciężko. |
Prawdopodobnie czeka ciebie wymiana lub regeneracja rozrusznika. |
|
|
|
|
|
|
|
carbonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 128 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2017-06-29, 05:25
|
|
|
Odswieże troche temat.
Dzisiaj przy wysokiej temp. zewnetrznej jezdziłem po mieście (bardzo dynamicznie) i po powrocie do domu auto po 10 min postoju nie odpaliło ... kreciło kreciło i nic. Miałem wrażenie że akumulator sie zaraz skonczy i w ogole przestanie kręcic. Po jakieś godzinie i powrocie do samochodu odpalił od strzała. Dzisiaj z rana na zimno również.
Jako że mam kilka błędów dot. akumulatora itd to pewnie czeka mnie wymiana. Przymierzam sie do tego juz dobry miesiąc
Czy w podobnych okolicznościach kończyły się Wam akumulatory ?
Rozrusznik wydaję sie ok ... nie wydaje objawów jakby miał być uszkodzony.
pozdr. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
carbonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 128 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2017-06-29, 17:25
|
|
|
Tak jakby czujnik położenia wału nie domagał juz konkretnie. Ale jego błędy nie wyskakują. Tak mi sie wydaje ze to koniec pompy wysokiego ciśnienia sie zbliża. Auto wczoraj było mocno rozgrzane. Po zgaszeniu kręciło i nie odpaliło. Po godzinie temperatura była nadal 90 na wskaźniku i od strzała zapalił. Ropy w zbiorniku Ok 3/4. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
carbonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 128 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2017-06-30, 07:44
|
|
|
Zauważyłem jeszcze jedno dzisiaj. Klema plusowa na akumulatorze jest tak gorąca, że nie idzie jej nawet dotknąć... |
|
|
|
|
yeero
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multi
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3, E60
Dołączył: 02 Mar 2015 Posty: 4 Skąd: ldz
|
Wysłany: 2017-10-26, 12:01
|
|
|
Od roku walcze z tym problemem. Na zimnym odpala od razu. Po trasie byl problem, krecil dlugo.
Wymiana akumulatora troche pomaga ale to nie to problem wrocil. Okazalo sie, ze mam objaw jak kolega wyzej goraca klema plusowa. Miedz na laczeniu z klema utlenia sie, ladowania zamiast do akumulatora trafia w grzanie kabla, gdy kabel sie rozgrzeje mocno rosnie jego rezystancja dlatego mniej pradu dociera do rozrusznika.
Wymiana klemy na uzywke pomogla z odpalaniem. |
|
|
|
|
|
|
|
maromko
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 37 Dołączył: 29 Mar 2016 Posty: 59 Skąd: Melton Mowbray
|
Wysłany: 2017-12-10, 21:51
|
|
|
yeero jak będzie przewód był nagrzany? W dłoni utrzymać go nie mogłeś? Sam mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Nowy rozrusznik bardzo polepszył odpalanie i teraz na ciepłym kręci ale słabiej. Przy rozruchu spada napięcie na akumulatorze do około 7V. Koledzy proponują wymianę akumulator ale chciałbym się ciebie dopytać o temperaturę przewodu plusowego w twoim aucie. |
|
|
|
|
carbonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 128 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2017-12-13, 10:17
|
|
|
Tak jeszcze w tym temacie trudnego zapalania na ciepłym :
Mam Merca E-klase 3.2CDi i tam problem był podobny ... nowy akku, kręcił jak szalony a nie chciał zapalać na ciepłym silniku po krótkim postoju. Zrobiłem testy przelewowe wtrysków i wyszło że jeden leje. Po regeneracji pali w ułamku sekundy, Czy ciepły, czy zimny ...
może to też jest jakiś trop ... |
|
|
|
|
|
|
|
yeero
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multi
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3, E60
Dołączył: 02 Mar 2015 Posty: 4 Skąd: ldz
|
Wysłany: 2018-01-18, 18:52
|
|
|
Przewod byl bardzo goracy. Ciezko bylo go utrzymac. Oczywiscie wez pod uwage ze przewod robi sie goracy gdy system zarzadzania energie stara sie naladowac aku poprzez altek.
Przewod nie powinien sie tak grzac. U mnie to bylo problemem. Myslalem juz o wszystkim. Pompie/Wtryskach/kompresji itd |
|
|
|
|
|